|

زیبایی بی وصف "لیلا اوتادی" وقتی با نیوکمپ حسابی معروف شده؛ با خواهر بزرگش چه شبیهن!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی بازیگر خوش فیس سریال نیوکمپ می باشد که این روزا ظاهرا کنسرت گردی داره و حسابی با عکس و ویدیوهای منتشر شدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لیلا اوتادی بازیگر جذاب و درست حسابی ایرانیه که این روزا در سریال شبکه خانگی "نیوکمپ" ایفای نقش داره و کاملا متفاوت از پیش دیده میشه. میدونین چرا؟ چون لیلا اوتادی در این سریال نمایش خانگی، نقش لیلا اوتادی رو بازی میکنه و به همین علت خانوم خانوما اونچه که واقعا هست رو داره به تصویر میکشه، مغرور و جدی!

البته که دنیای بازیگری همینه و ممکنه شخص تو هررر شخصیتی ظاهر بشه و حتی احتمال اینکه لیلا بانو کاراکتر خودش رو هم یه جور دیگه بازی کنه هست اما شاید اونچه که از از محبوبیت یک چهره کم میکنه همین نقش ها باشه چرا که مثلا خانوم فریبا نادری برای بازی در سریال ستایش حسابی میون مخاطبین منفور شده بود و میشه گفت تا به این اندازه نقش در خوب یا بد نشون دادن بازیگر تاثیر داره! 

اما از این ها که بگذریم این روزا سریال "نیوکمپ" با توجه به اینکه یه کار طنزه تونسته به خوبی مخاطبش رو داشته باشه و روز به روز هم به اونها اضافه میکنه. به همین علت بازیگرای این سریال هم به خوبی دارن دیده میشن و حالا در صفحات مختلف و جاهای مختلف حضور دارند و به قولی شهرتشون دوباره چاق و چله شده. مثلا به تازگی لیلا اوتادی با کنسرت هایی که میره خیلی اومده به چشم و بار اول در کنسرت فرزاد فرزین دیده شد و حالا هم در کنسرت علی یاسنی.

campec.ir_s instagram 2023-5-27 story

و البته حضور لیلا اوتادی در کنسرت فرزاد فرزین که هم بازیگر و هم خواننده سریال نیوکمپ هستش!

وقتی لیونل مسی مرد جذاب سینمامون رو میفرسته اون دنیا!

ظاهرا نیوکمپ تونسته تا همین ابتدای کار جفت چشم های بسیاری رو منتظر خودش نگه داره تا چشمشون به پلتفرم ها باشه و در روزهای یکشنبه داستان مسی رو دنبال کنند. اما قصه از چه قراره؟

این سریال که بازیگرای زیاد طنزی رو در خودش جای داده، در رابطه با خونواده سرچشمه هستش که تو تلاش برای تحقق آرزوهای کوچیک خود هستند، تا اینکه یهو سر بازی ایران و آرژانتین سال 93 یه اتفاق عجیب و بزرگ براشون میوفته و مسی جان پدربزرگشون رو که با بازی جذاب اکبر عبدی هستش، ازشون میگیره و به دار فانی میفرسته!!!

Untitled

وقتی لیلا اوتادی خیلی ریز و سوسکی هر چی دلش خواست پوشید و پست کرد!

لیلا اوتادی همونطور که دیدین چهره ای نو و البته بسیار زیبا پیدا کرده که خب به نظر میاد چتری هایی که زده خیلیم به دل هواداراش نشسته. لیلا بانو از دسته بازیگران به شدت کم حاشیه ای هستش که کلهمممم خودش رو تو هیچ موضوع جنجالی شرکت نمیده تا مبادا اتفاقی هم براش نیوفته!

لیلا اوتادی به همین علت هر آنچه که دلش بخواد رو انجام میده و کسی هم کاری به کارش نداره چرا که به قولی میشه گفت سوسکی کاراشو میکنه و کاریم و به کار کسی نداره! لیلا اوتادی در اینستاگرام با صفحه ای که باز کرده و نزدیک به 2.5 میلیون دنبال کننده داره، حسابی مورد توجه قرار میگیره! حالا چرا؟ قطعا میدونید که انتشار عکس و ویدیو های چیتان پیتان شده در این فضا واسه خانوما چقدر بُرد حساب میشه و فرد میتونه به راحتی شهرت پیدا کنه حتی اگه معمولی ترین فرد در جامعه باشه چه برسه به یک بازیگر! در ادامه با نمونه تصاویری که این چهره از خود به اشتراک میذاره آشنا میشین که زیبایی خانوم اوتادی رو نشون میدن.

leilaotadii_348730139_583451353887180_6120324751226381506_n

leilaotadii_330634922_163137599838762_210274093609565709_n

leilaotadii_342377565_1369544660285683_758855075663483989_n

شباهت فضایی لیلا اوتادی به غول هالیوود!

حتما تابحال براتون پیش اومده که پس از دیدن بازیگری تو تلویزیون یا سینما بگین چقدر شبیه بازیگر خارجیاس یا اینکه واقعا شبیه یکی از بازیگرای هالیوودیه! درباره لیلا اوتادی این موضوع بسیار واقعیت پیدا میکنه و به قدری شبیه یکی از معروف ترین بازیگرای هالیوودیه که اگه ببینینش قطعا شوک میشین که انگاری دو تا سیب از وسط نصف شده هستن. اسکارلت جوهانسون جزو مطرح ترین سلبریتیای اونور آبیه که با فیلم هایی همچون lucy و under the skin خیلی مورد توجه قرار گرفته! اما اینور دنیا لیلا اوتادی هم داره با فیلمای خفنش میترکونه و با انتشار برخی عکساشون به قدری این دو شبیه به هم هستن که گویی واقعا کاربنی در میون بوده!

jj

البته که روابط نامرئی لیلا اوتادی با انور آبیا تنها به این موضوع تموم نمیشه و خانوم بازیگر بارها پیش اومده که فیسشون رو با فتوشاپ بر روی تیکه سکانس های فیلمای خارجی گذاشتن تا ببینن اگه اونوری بودن چه شکلی میشدن! این حرکت لیلا بانو و علاقه وافرش برای برخی از کاربران خیلی عجیب بود.

کمی بیشتر با لیلا اوتاید و نظری سانسوری در رابطه با مافیای سینما

لیلا اوتادی از متولدین مرداد ماه سال 1362 هستش که تهران چشم به این جهان گشوده و مدرک کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران داره. لیلا اوتادی اولین بار 7 ساله بود که در تئاتر مدرسه توسط خسرو شکیبایی انتخاب شد اما خ پدرشون تا دیپلم خانوم خانوما راضی به بازیگر شدن این چهره نبودن تا اینکه سرانجام لیلا اوتادی موفق به رضایت پدر شد و راهش رو انتخاب کرد.

لیلا بانو در  ابطه با مافیای عجیب سینما نظری جالب داره که کمی تا قسمتی هم درش تناقض دیده میشه و شاید هم سانسور! لیلا اوتادی در مصاحبه ای عنوان داشت: 

همه چیز مافیا دارد. طبیعی است. اینکه یک کارگردان در یک فیلمی از پسرش استفاده کند، طبیعی است. من با مافیای بد مخالفم. مثلا اینکه استاد کیمیایی از پسرش برای بازی استفاده کرد، خیلی خوب است. اما بعضی وقت‌ها مافیا خیانت در حق استعدادهایی است که پشت در تئاتر‌ این کشور می‌مانند، است.

leilaotadii_274039718_279679644271350_3301283949616458447_n

و اما خواهر لیلا اوتای که از نظر برخی بسیار زیاد شبیه به هم هستند.

leila-otadi-va-khaharash-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    بیخیال بابا،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی