|

چهره خیلی فرق کرده "سولماز آقمقانی" از وقتی بازیگریو بیخیال شد؛ خانوم دنیا رو فتح کرد!

solmaz aghmaghani shayanews

سولماز آقمقانی بازیگر مشهوریه که دیگه خیلی تو بازیگری دیده نمیشه اما اینبار تصویر فرفریه خانوم بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سولماز آقمقانی قطعا یکی از بازیگراییه که خیلی شهرت نداره به خصوص اسمش، اما خب این مدلیه که چهرش رو خیلیا می شناسنش چرا که اون تایمی که مخاطب تلویزیون زیاد بود ایشون سریال بازی کردن. شاید هنوز هم یادتون نیومده باشه که خب باید بگیم سولماز آقمقانی در سریال "سه در چهار" ایفای نقش کرد که میشد دختر کوچیکه آقا رحمان! سولماز آقمقانی یه دختر دهه شصتیه که خیلی وقته از کار و بارش دور شده اما همچنان هوادارای خاص خودش رو داره چرا چون تو یه فضای نامرئی به نام اینستاگرام فعاله!

میدونید که این روزا اینستاگرام تا به چه اندازززززه روی زندگی و لایف استایل آدما تاثیر گذاشته و شخص میتونه هم از لحاظ درآمد و هم از نظر دیده شدن کلا بدون زحمت خاصی از این رو به اون بشه، دیگه شما فکر کن بازیگر هم بوده باشید! اما خب همه اینها بستگی به این داره که فرد خودش بخواد یا نه! مثلا می بینیم که خانوم بهاره رهنما تا اونجایی که تو توانشون هست و به عقل هیچکس نمیرسه، خودشون رو از راه های مختلف بولد نگه میدارن! اما خب مثلا سولماز آقمقانی این مدلی نیست و بیشتر با همون عکسای دلیه خودشه که پیجش رو میگذرونه! مثلا در ادامه مشاهده می کنید سولماز آقمقانی رو در حالی که با ظاهر جالبش مورد توجه قرار گرفت.

solmaz-aghmaghani-biographya-com-5

سولماز آقمقانی با این چهره میتونه دنیا رو فتح کنه؟!

البته که سولماز آقمقانی با این چهره ای که دیدین اگه میخواست اتفاقا میتونست از اکتیوای سینما باشه چرا که این روزا سینمای ایران تبدیل شده به لب و گونه های پروتزی که به راحتی ورود میکنن و استعداد های نچرالی که چندان دیده نمیشن! اما سولماز بانو با توجه به چهره ای که داشت احتمالا خودش خواسته تا این عرصه رو ادامه بده و تنها راه ارتباطیش با مخاطب شده اینستاگرام، اینستاگرامی پر از تصویر جورواجور!

البته که این فضا خب محلیست برای انتشار عکس اما اینکه یک هنرمند تنها استفادش از آن برای نشون دادن چهره و خوشگذرونی هاش باشه شاید چندان جالب به نظر نرسه!

download+(10)

سولماز آقمقانی و ازدواجی که خیلی به هم میان

شاید تصور کنین که هر چی تو فیس سولماز آقمقانی وجود داره اصلش مالِ خود خودشه، ولی باید بگیم تنها چیزی که تو این چهره برای خود سولماز خانوم به صورت خدادای باقی مونده، فقط و فقط چشماشه. این بازیگر درسته که ازدواج کرده اما تغییرات راه و بیراه تو ژنشه و همش میخواد سرتر از بقیه به نظر برسه، واسه همین هم یهو زده تو کار پروتز و ژل تزریق کردن به هر قسمتی از صورتش که بلکه یکم از جهات دیگه هم جذاب بشه. خانوم خانوما چنان فیسشو کوفته و از نو ساخته که بی بروبرگرد شده یه پا مدل شرقی و غربی ترکیبی که البته تو فوتوهاش داره پروتزا میریزه بیرون بدجور!

Untitled (1)

بیوگرافی جالب سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی متولد 15 خرداد 1363 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس از دانشگاه هنر است، بازیگری تنها شغل اصلی اش نیست، شباهت زیادی به نیکی کریمی دارد و متاهل می باشد.

خانوم شکلِ نیکی کریمی

هنگامی که در دوره راهنمایی درس می خواندم فیلم سینمایی عروس که نیکی کریمی در آن ایفی نقش کرده بود از تلویزیون پخش شد. دوستان و اقوامی که فیلم را دیده بودند به من گفتند که شباهت زیادی بین من و نیکی کریمی وجود دارد و همان حرف موجب شد تا به بازیگری علاقه مند شوم …

solmazaghmaghani_1636371763

شغل دوم

در حال حاضر به همراه یکی از دوستانم یک شرکت عمرانی برای خودم دارم و به جای بازیگری فعالیت‌ های بیزینسی هم انجام می‌ دهم.

می گویند مجانی کار کنم

این روزها کسانی که از من درخواست بازی در فیلم هایشان را می کنند؛ تقاضای آوردن سرمایه گذار به کارشان را دارند و اکثرا می گویند که کمبود بودجه دارند و می خواهند به صورت مجانی برایشان بازی کنم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی