|

قرررمز پوشی زیبای "زهره حمیدی" تو مهمانی شیک پوشان؛ خانوم عاقبت هرچی فیلتره درآورد!

zohre hamidi shayanews

زهره حمیدی بازیگر پیشکسوت که هر چند وقت یکبار در محفلی جدید دیده میشه و اینبار استایل قرمز خانوم بازیگر در افتتاحیه مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زهره حمیدی از بازیگرای پیشکسوت  باحال ایرانیه که سابقه بازیگری خیلی زیادی داره ها، اما این مدلیه که نه همیشه در اوجی شاخدار بوده و نه در افتی ناجور! زهره حمیدی از قدیم ندیما تو این عرصه شگفت انگیز حضور داشته تا همین حالا و می بینیم که خانوم بازیگر سن و سال دارمون چطور هنوز هم روحیه ای جَوون دارند! البته که این تنها زهره حمیدی نیست که اینچنینه و در میون بازیگران، خانومها بیشتر به شادی و صفحات اینستاگرامشون میرسن و اون دسته از چهره های سن و سال داری هم که شاید دیگه خیلی پیشنهاد کاری نداشته باشن خودشون رو از طریق این فضای نامرئی بولد نگه میدارن در حالی که می بیینم بازیگران آقا که پا به سن گذاشتن حال و حوصله هیچی رو ندارن!

زهره حمیدی نیز گرچه در فیلم و سریالی دیده نمیشه، اما در پیج خود با جذب بیش از 220 هزار دنیال کننده فعالیت دارد و این اکتیو بودنه به قدریه که تند و تند پشت بند هم عکس و ویدیو منتشر میکنن. اونهم نه محتواهایی تکراری، بلکه گشت و گذار هایی که یا به صورت مهمونی طور هستند و یا کنسرت و طبیعت و ... خلاصه هرچه که باعث جلب توجهی خوب بشه! در ادامه مثلا نمونه ای جدید از آن را مشاهده می کنید که زهره حمیدی برای یک مراسم افتتاحیه دعوت شد و همراه با بسیاری از همکارانش یه شب مهمونی توپ رو گذروند. 

bazigar

ادیتای تینیجری زهره حمیدی تو اینستاگرام چی میگه

اما دیده شدن های زهره حمیدی به همینجا ختم نشد و خانوم بازیگر همونطور که گفتیمی تو صفقحه اینستاگرامش فعالیت بسیاری داره و این شیطنت ها گاهی به جایی میرسه که می بینیم خانوم بازیگر دهه سی سینما چطور با ادیت ها و فتوشاپ ها بازی داره و خودش رو به انوع و اقسام اشکال در میاره!

این تصاویر خانوم بازیگر با نظرات متفاوتی همراه شد که خیلی از کاربرا گفته بودن مگه شما از متولدین دهه هشتاد هستین که اینچنین علاقمند به تغییر چهره شدین و با اَپای مختلف تا به این اندازه عکسوتونو تغییر دادین!

zohrehamidi__331284751_1231013081183022_6358097293942173850_n

زهره حمیدی بهش نمیاد ولی دونه دونه کنسرتا رو میره!

زهره حمیدی بانویی با شخصیت می باشد که در صفحه اینستاگرامش فعالیت زیادی داره و خانومی سرحال و شادابه. اما نکته جالبی که وجود داره ایمه که گاهی پیج هنرمندان سن بالایی همچون زهره حمیدی بیشتر از پیج هنرمندان جوان خانوم فالوور داره و خب این نشون میده همه چی فقط به جَوون بودن نیست!

مثلا هواداران خانوم مرجانه گلچین اونقدری زیاد هستن که کلی فن پیجم براش زدن و حسابی با شخصیتش حال میکنن. اما اگه بخوایم برگردیم سر و سراغ زهره حمیدی باید بگیم که خانوم بازیگر بسیااار زیاد اهل کنسرت رفتن هستن و کلا نمیذارن زندگی به کامشون بد بگذره!

Untitled (2)

مدل بازی زهره حمیدی که شرقی میکاپ کرد نافرم!

ناگفته نمونه زهره حمیدی تنها در موارد بالایی نیست که خیلی فعاله و خانوم بازیگر در تصاویری که مدتی پیش از خود منتشر کرد نشون داد تو زمینه مدل و مدل بازی هم دست خوبی داره و در حالی که برای یک میکاپ آرتیست مدل شده بود با آرایشی بسیار غلیظ و شرقی طور که از نچرال بودن کاملا به دوره، رخ نمایی کرد و مورد توجه قرار گرفت.

aqwq

البته که خانوم زهره حمیدی واقعا خوشگل شدن و به خود رسیدن با لوازم ارایش هم برای یک خانوم اصلا چیز بدی نیست. حتی نمیشه بگیم ایشون سنشون بالاست پس زشته نباید چنین غلیظ آرایش کنند! اما خب موضوعی که هست اینه که به یکباره چنین تغییر چهره دادن چندان برای مخاطب جالب نیست و ممکنه نظراتی منفی بده.

کمی بیشتر با زهره حمیدی

زهره حمیدی متولد 8 اردیبهشت 1336 در اراک ، تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته «اقتصاد» می باشد که در 16 سالگی ازدواج کرد و در سال 1369 وقتی 33 ساله بود بازیگری را با فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» شروع کرد.

من با نام اصلی «زهره ربیعی مطمئن» در 16 سالگی ازدواج کردم و در 22 سالگی 4 فرزند داشتم ، حمید و مهتا خارج از ایراند و دخترم بیتا هم در ایران زندگی می کند.

پسرم حامد هم در 27 سالگی بر اثر ایست قلبی در خواب درگذشت.

photo_2023-05-28_03-42-15

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی