|

وقتی "مهران غفوریان" زنش رو تعطیلات میبره ویلا از ما بهترون؛ خانوم چه شغل پر پولی داره

mehran ghafoorian wife shayanews

مهران غفوریان کمدین ایرانی هست که این روزها به علت کم کردن وزن شدید به احتمال زیاد دیگه علاقه ای به بازی در نقش هایب کمدی نداشته بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دقت کردید گاهی اوقات وقتی یکی از اعضای خانواده ی شناخته شده و معروف هست، اعضای دیگه هم کم کم به خاطره اون به چشم میان و یه جورایی خانوادگی دست همو میگیرن و میکشن بالا، حالا تویه بعضی از موارد مثلا طرف خودش بازیگر هست و بقیه ی اعضای خانواده هم حالا یا از روی علاقه و یا دیدن این که اون طرف چقد موفق و معروف شده، پا به این عرصه میذارن، به عنوان مثال جلیل فرجاد که دوتا دختراش یعنی مونا و مارال فرجاد هم با دیدن پدرشون و علاقه ای که به این حرفه داشتن قدم تو این راه گذاشتن، بعضی وقتا هم هست که تو فضای مجازی اعضای خانواده ی افراد معروف، شناخته و فالو میشن حتی اگر هیچ هنر خاصی هم نداشته باشن، مثلا زن شاهرخ استخری که اولش رخ نشون نمیداد و آقا شاهرخ هم حسابی دوس داشت زن و زندگیش رو مخفی نگه داره، یهو یه رخ هم نه هزارتا رخ از زندگی این زوج نشون داده شد و الان خانوم با یه پیج میلیونی بلاگر تشریف داره و تبلیغات پر مایه ای هم انجام میده و حسابی پولش روااااله. این موضوع واقعا جالبه که یه نفر از طریق فضای مجازی میتونه از خیلی از هنرمندا معروف تر و شناخته شده تر بشه، چرا که الان یه عالمه بازیگر داریم که پیجش هنوز میلیونی نشده!

خب همونطور که مشخص شده بعضی وقتا همسران افراد معروف میتونن حتی بیشتر از خودشون هم معروف بشن که یکی دیگه از این موارد زن مهران غفوریان، یعنی خانوم آرزو کمانی هستش؛ قطع به یقین دیگه همه مهران غفوریان رو میشناسن و میدونن که یه کمدین بانمک، باحال و خفن تشریف دارن، .ولی این روزا اگر یه سر به پیج این فرد زده باشین و یا عکس هاش رو از هر طریقی دیده باشین متوجه میشین که مهران غفوریان عین بستنی آب شده و حسابی لاغر کرده که به نظر اکثر کاربرها اون نمی که تویه چهره اش داشت رو از دست داده و جالب هم هست که بدونید آقا مهران قرار هست که تو فصل دوم زخم کاری بازی کنه که خب با توجه به ژانر این سریال احتمالا ایشون تو این مجموعه یه نقش جدی داشته باشه! بگذریم برسیم به خانوم آقا مهران که تویه اینستا زیاد فعالیت میکنه و یه جورایی از تو پیجش میشه غیر مستقیم مهران غفوریان رو هم دنبال کرد! حالا به تازگی هم خانوم یه استوری گذاشته که مربوط به تعطیلاتش میشه که در ادامه راجبش بیشتر میگیم.

IMG_20230612_114206

تعطیلات آرزو خانوم تو ویلا لاکچری و تو دل طبیعت

این روزا با وجود اینستاگرام خیلی ها لاکچری پسند و لوکس شدن و از چیزایی که به نظرشون باحال و باکلاس هم باشه پست و استوری میذارن و لایک میگیرن و البته در برخی از موارد هم به فخر فروشی محکوم میشن، اما اگر پیج آرزو خانوم رو یه نگاهی بندازید تم کلی پیج ایشون خونوادگی هست و اکثرا عکسایی از خودش و همسرش به همراه دخترشون منتشر میکنه و حتی خیلی کم پیش میاد که عکس تک نفره از خودش بذاره ولی به تازگی یه استوری از خودش منتشر کرده که خانوم خانوم ها داخل یه ویلای شیک و باکلاس در حال گذروندنه تعطیلاتش هست که خب این موضوع بازخوردایه خوبی داشته، چرا که خیلی ها گفتن چه جالبه خانواده ی غفوریان هیچ موقع خوش گذرونی های آنچنانی خودشون رو با مردم به اشتراک نمیذارن و این موضوع به ندرت پیش میاد که این خانواده عکس های اینجوری به اشتراک بذارن که همین موضوع باعث میشه که خیلی ها دست از مقایسه کردن شرایط زندگیشون با این افراد و در نتیجه حسرت خوردن بردارن.

IMG_20230612_114246

IMG_20230612_114311

وقتی خانوم خانوما دستش تو جیبه خودشه و مستقله

شاید دقت کرده باشین که اکثرا همسر سلبریتی ها از طریق پیجشون تبلیغات انجام میدن و کسب درآمد دارن مثل خانوم شاهرخ استخری و زن بهرام رادان ولی آرزو خانوم خیلی کم پیش میاد که تبلیغ بذاره چرا که ایشون شغل خودش رو داره و احتمالا سرش حسابی شلوغ باشه چرا که هم یه مادره و باید به بچه اش برسه و هم یه خانوم شاغله، حالا شغل سرکارخانوم چیه؟ ایشون یه آنلاین شاپ دارن که هم اسم دخترش هست یعنی هانا که تویه این آنلاین شاپ ایشون از سایتهای معتبر ترکیه سفارش پوشاک، لوازم خونگی، آرایش و بهداشتی که شما میخواین و شرایط سفارش و پرداخت وجه رو ندارین، انجام میده.

IMG_20230612_114151

کمی بیشتر درباره ی مهران غفوریان

مهران غفوریان که در حاضر 48 سال داره، متاهله یه دختر به اسم هانا داره. نحوه ی آشناییش با همسرش تو یه مرکز خرید بوده که خانوم خانوما حتی نمیدونسته ایشون بازیگر تشریف دارن! آقای غفوریان علاوه بر بازیگری، کارگردانی و فیلم نامه نویسی رو هم در کارنامه ی کاری خودش داره، پدرش افسر نیروی دریایی بوده که در سال 72 فوت میکنه و تنها یه برادر به اسم مهدی داره که 5 سال از آقا مهران بزرگتره و در صنعت موسیقی مشغول به کاره و آهنگسازی میکنه. از مقبولیت کار مهران غفوریان بخواهیم بگیم میشه به انتخاب شدن توسط مردم به عنوان نفر اول در استندآپ کمدی تویه مسابقه ی خنداونه اشاره کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی