|

بغل کردن حیوون عجیب با ناخنای وحشتناک که "نفیسه روشن" آروم کرد؛ سرخپوستی چه بهش میاد!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن از بازیگرهایی هست که فعالیتش رو از طریق تلویزیون شروع کرد و معروف شد که این روزها حسابی تویه ایستاگرام حاشیه های خودش رو داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حواشی همیشه میگرده یه سری از بازیگرها رو پیدا میکنه که خب بعضی قت ها خودشون این مهمون ناخونده رو دعوت کردن، یعنی تویه حاشیه بودن یه بازیگر بعضی وقت ها دسته خودشه، چرا که ما تا به الان بازیگرهایه زیادی داشتیم که مردم بسیار راجبشون کنجکاو بودن ولی چیزی از زندگی خصوصیشون به بیرون درز نکرد و همیشه مثل یه معما باقی موندن، به عنوان مثال نیکی کریمی که اصلا راجبش اطلاعات زیادی جز سن و یه سری مشخصات معمولی در دسترس نیست! البته میدونید که اکثر این حاشیه سازی ها از اینستاگرام آب میخوره و حتی بعضی ها برای این موضوع سناریو هم مینویسن و خیلی قشنگ و طبیعی هم اجراش میکنن مثلا الکی شروع میکنن برای هم تویه استوری ها شاخ و شونه کشیدن که توجه مردم رو جلب کنن و یه عالمه فالوور سرریز بشه به صفحه شون و خب دیگه چی از این بهتر؟ بدون هیچ زحمتی و فقط با یه دعوا و بحث ساختگی به خواسته شون میرسن که مطمئنا این موضوع رو تویه بلاگرایه این فضا خیلی دیدید و تا حدودی دیگه دست همه اومده که چی راسته و چی دروغ.

حالا یکی از بازیگرهایی که هر چقدر تویه فضای تلویزیون آروم و مظلوم بود، دو برابرش تویه مجازی و اینستاگرام شلوغ و جنجالیه، نفیسه روشن هست که مطمئنا حداقل برای یه بار هم که شده در خصوص حواشی این بانو یه چیزایی شنیده باشین؛ نفیسه از اون دسته از بازیگرهاست که دیده شدن واقعا براش مهمه و به همین علت همیشه سانتال مانتال میگرده و تلاش میکنه که بازید پیجش رو همیشه حتی شده با یه استوری بالا نگه داره و یه موقع خدایی نکرده ریزش فالوور نداشته باشه که خب موفق هم بوده و حتی برای این موضوع از اقدامات عجیبی مثله استوری کردن یه بخش از فیلم عروسیش هم کوتاه نیومده! اکثر فعالیت هنری نفیسه روشن از طریق تلویزیزون بوده و این اواخر هم در سریال گیلدخت نقش آفرینی کرده و حالا به تازگی نفیسه خانوم پر ماجرا یه استوری از خودش به اشتراک گذاشته که باز هم تویه حاشیه قرار بگیره که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

نفیسه+8+59

نفیسه خانوم قبل بقل با حیوون آرامش بخشتون لطفا رو املاتون کار کنید!

دیدید که بعضی وقت ها که تو جامعه یه سری مشکلات پیش میاد و سلبریتی ها نسبت به این مسائل واکنش نشون میدن و یه سری ها در برابر این کار سلبریتی ها گار د میگیرن و میگن که نباید تو هر زمینه ای که علمی از اون ندارن اظهار نظر کنن؟ حالا به تازگی نفیسه خانوم یه استوری از خودش منتشر کرده که خب در نوع خودش جالبه، ایشون تو این استوری یه حیوون ترسناک رو که ما نمیدونیم چیه رو بغل کرده و این متن رو برای استوری نوشته (مهم اینه بقل کردنش آرامش بود) خب تا اینجا شاید بگید مشکل کجاست؟

نفیسه56565

اول که احتمال خیلی زیادی وجود داره که این عکس فوتوشاپ باشه و فقط برای این که جذب مخاطب کنن اون رو پست کردن ولی نکته ی دیگه ای که وجود داره غلط املایی این خانوم تویه این استوریه که اگر دقت کنید کلمه ی بغل رو ایشون اشتباه نوشته که خب واقعا جای تعجب داره که یه بازیگر که این همه دبدبه و کبکبه نتونه املای یه کلمه ی ساده رو که حتی برای بچه های مدرسه ای هم نوشتنش کاری نداره، بنویسه.

IMG_20230613_103218

وقتی تکلیف نفیسه روشن تویه تیپ و استایل مشخص نیست

یه سری از بازیگرا هستن که یا کلا خانومانه تیپ میزنن و یا کلا اسپرت، حالا در این بین هم هستن کسانی که متناسب با فضا و شرایط استایلشون رو انتخاب میکنن، مثلا اگر تا به حال به نیوشا ضیغمی دقت کرده باشین، احتمالا تا به حال این خانوم به جز لباسای مجلسی و کفش های پاشنه و بلند و گیس هایی که مدلش همیشه یه شکله و یه جورایی امضای این بازیگر محسوب میشه، ندیده باشید.

نفیسه645654

ولی نفیسه روشن تویه تیپ و استایل کلا عجیب و غریب هست، به قولی نه به این شوری و نه به اون بی نمکی هست، یعنی خانوم یه وقتایی با یه ظاهره شدیدا مجلسی ظاهر میشه که انگار داره میره عروسی و یه موقع هایی هم با یه تیپ عنده اسپرت ظاهر میشه که آدم باورش نمیشه که این آدم همونه، اصلا انقد تغییر تسمه تایم بیننده رو پاره میکنه، در باب ریسک های این خانوم توی استایل هم میشه به لباس سرخپوستی که پوشیده بود اشاره کرد.

نفیسه555

وقتی نفیسه روشن پز ماه تولدش رو میده

نفیسه روشن که متولد 13 اریبهشت سال 61 هست، در حال حاضر 41 سال داره و اینجور که پیداست خانوم مجرد هستند، البته یه بار ازدواج کردن که آقای داماد خلبان بودن و کنار هم زوج خوبی به نظر میرسیدن ولی این زندگی ادامه دار نشده و این دو نفر بهش پایان دادن. ایشون مدرک کارشناسی در رشته فقه و حقوق اسلامی دارن و از سال 1381 فعالیت خودشون رو در زمینه بازیگری شروع کردن  و در حال حاضر کار مدلینگ هم انجام میدن. نکته ی جالب دیگه ای درباره نفیسه روشن وجود داره اینه که خانوم ماه تولدش رو خیلی دوس داره و حسابی بهش میباله و حتی تو ماه تولدش هم یه کلیپ از خودش منتشر کرده بود و حسابی هندونه زیر بغل داده بود که براتون گذاشتیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی