|

"نرگس محمدی" قسمتی از تولد اروپایی مادرشو نشون داد؛ رفتن اونور حالا هییی سلفی

narges mohammadi shayaews

نرگس محمدی بعد از ستایش خیلی مشهور شد و حالا می بینیم که خانوم بازیگر در اینستاگرام فالوور و فعالیت بسیاری داره و مورد توجه قرار میگیره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نرگس محمدی بازیگر مشهور و دوست داشتنی سینما و تلویزیون می باشد که البته این روزها در فیلم و سریالی دیده نمیشه. هر بازیگری ممکنه با یه پروژه یهو خیلی بولد بشه که این جایگاه بستگی داره به بخت و اقبالش که کِی بشینه رو شونش و برخی هستند به مانند نرگس محمدی که خیلی زود با همون اولین باری که میرن جلو دوربین صورت میگیره و برای برخی هم بعد از گذشت چند سال و چند ایفای نقش. نرگس محمدی رو سریال "ستایش" بود که بهش شهرت بخشید. البته ظاهرا این شهرته دو طرفه بود و نرگس خانوم هم به ستایش نور و نوایی جذاب داد. نرگس محمدی در این کار به قدری خوب درخشید که تونست مخاطب رو حسابی جذب کنه، در حد اینکه بیننده اصرار بر ساخت باقیه فصل ها داشه باشه.

نرگس محمدی حالا از پرطرفدار ترین هنرمندانیه که اگه یکم به اونچه که رسیده بود بهای بیشتری میداد و در فیلم و سریال های بیشتری دیده میشد قطعا حالا حتی جایگاهی خفن تری نیز داشت. نرگس بانو در حال حاضر تو پیج بزرگ اینستاگرامیش نزدیک به 3 میلبیون دنبال کننده داره که خب برای یک بازیگر با تعداد آثار میتونه خیلی خوب باشه. این چهره در صفحه خود عکس و ویدیوهای بسیاری منتشر میکنه که تنها در قالب ظاهر و باطن خودش نیست و گاهی از خونواده و دوستان و همسر و پشت صحنه و ... منتشر میکنه و اینبار به مناسبت تولد مامان جانش تصاویری رو به اشتراک گذاشت که نشون میداد چقدر شبیه به مادرشه.

Untitled (2)

خودپسندیه نرگس محمدی وقتی اینستاشو اینجوری میچرخونه 

البته که این شباهته تنها مختص نرگس و مادرش نبود و جالبه که سارا محمدی آبجی کوچیکه هم خیلی کپی برابر اصل خونوادشه. نرگس محمدی در این چند وقت اخیر به شدت کم پیداست. خانوم بازیگر که نه در جعبه جادویی دیده میشه و نه بر روی پرده نقره ای، کمی تو تئاتر فعال شده بود که دیگه اونجا هم محو افق شده. خب میمونه یه اینستاگرام که می بینیم نرگس محمدی ظاهرا تنها برای تبریک گفتن به عزیزانش میاد و پست هایی میذاره و میره! خب این در حالیه که انگاری خانوم بازیگر فقط و فقط اطرافیانش براش اهمیت دارن و هیچگاه کمی با فالووراش در استوری صحبتی نداره و به گفته برخی از کاربران این نشون دهنده کمی تا قسمتی غرور عجیب غریب نرگس محمدی هستش که ازش بعید بود و به چهره مهربونش نمیاد. اصولا سلیقه آدمارو میشه از روی صفحه اینستاگرامشون متوجه شد که در رابطه با نرگس محمدی میشه فهمید خانوم بازیگر خیلی رنگی پسند و شاده اما در عین حال کمی تا قسمتی خودپسند.

nargesmohammadi_narges_342369069_880668049898222_1991708492022880978_n (1)

نرگس محمدی خواستگار نداشت تا اینکه رفت پیش مهران مدیری!

نرگس محمدی خب بعد از بازی در سریال ستایش خیلی مشهور و البته محبوب شد و به همین علت همیشه بازیگرایی که یهو چنین اتفاقی براشون میوفته تو جاهای مختلف برای مصاحبه ازشون دعوت میشه. نرگس بانو نیز اینچنینه و در حالی که یکی از اون گفتگوها برنامه "دورهمی" مهران مدیری بود، این کارگردان و بازیگر قهار تونست مسیر زندگی نرگس محمدی رو تغییر بده. 

چجوری؟ اینجوری که مهران مدیری همیشه از مهموناش یه سوال خصوصی میپرسه که قطعا هرکسی جرئت پرسیدنش رو نداره. میدونید که؟ میپرسه تاحالا عاشق شدی؟ چرا ازدواج نمیکنی و یا اینکه با همسرت خوبی یا نه! در رابطه با نرگس محمدی چون هنوز به دختر مجرد بود سوال کرد چرا ازدواج نمیکنی که خب نرگس محمدی در پاسخ خیلی واضح و صادقانه گفت خواستگار ندارم! همین شد که مدتی بعد دیدیم علی اوجی از این چهره خواستگاری کرده و عروس دامادمون تو مشهد دارن عقد میکنن.

شاید بشه گفت یکی از دلایل غرور نرگس محمدی بعد از ازدواجش بود!

وجودیت خاص نرگس محمدی که هر خانومی اینجوری نیست!

اما کمی هم از نکات مثبت وجودیت نرگس محمدی بگیم که این چهره تاحالا نشده که خودش رو با میکاپ از نرگس به فرد دیگری تبدیل کنه و به کل متفاوت بشه از شدت آرایش! اما هستند بازیگرانی همچون متین ستوده و یا بهاره رهنما که انگار مثل جوجه مواد جوجه در آرایش خوابیدن و بعد اومدن جلو دوربین اینستاگرام!

البته که چنین خصلت و اعتماد به نفسی تو همه خانومای بازیگر نیست و اصلا به همین دلیلم روش تاکید کردیم! نرگس محمدی در بیشتر اوقات این مدلیه که اصلا کاری نداره چاقه یا لاغر و فیت، آرایش داره و یا از خواب بیدار شده، لباسش نکته دار و جینگول مستون هست یا در ساده ترین حالتش به سر میبره و اصلا اینکه ژستش ژسته خاصیه و یا همینجوری دلی یه مدلی وایساده و عکسیده! که خب این موارد باعث میشه تا بازیگر احساس خونگرم بودن بیشتری رو به مخاطب القا کنه و در عوض چره ها مثل نازنین کریمی که همش تو قیافه هستند.

nargesmohammadi_narges_269751557_194255102905959_4647724026165423580_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی