|

ماشین لوکس هیچ "زنِ قایدی" چه دست گل طلایی هدیه گرفت؛ با درهم عربا چال کاشت قد چاه!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی می باشد که هر چند روز یکبار با جمله ای عاشقانه یه عکس و یا ویدیو از خودش رو میکنه چهت فخر!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میدونید که مهدی قایدی از بازیکنان با استعداد ایرانیه که خودش رو تا ابد آبی میدونه چرا که خب یه استقلالیه! مهدی خان تازگیا با تموم شدن فصل میون زمین و هوا مونده که البته با تیم شباب الاهلی هنوز قرارداد داره ولی خب استقلال هم داره باهاش مذاکره میکنه تا بلکه این بازیکن دهه هفتادیمون راضی به موندن بشه. مهدی قایدی یکی از پرطرفدارا میون استقلالیا هستش که نشون داده میتونه واقعا نیمار ایران باشه. البته که میدونید بخاطر فیسشم هست که بهش میگن نیمار! مهدی قایدی چند سالی میشه که با خانومی به نام ستاره معصومی ازدواج کرده که میشه به جرئت گفت از زمان تاهلش تا به اینجا هنوز خانومش دست از حاشیه سازی برنداشته و ظاهرا قصد دست برداری هم نداره.

اگر یه فوتبالی باشید به خصوص از نوع استقلالیش، قطعا ستاره معصومی رو می شاسید و میدونید تو موضوع کجا بازی کردن شوهرش چقدر تاثیرگذار بوده و هست! در این حد که مهدی قایدی وقتی میون امارات و استقلال مونده بود چون خانوم خانوما زندگی در دبی رو دوست داشت رفتن اونور! اما بهتره بگیم بیخیاله گذشته! این روزا ستاره و مهدی چه میکنن؟ خانوم خانوما که در اینستاگرام فعالیت سنگینی دارن هر چند وقت یکبار با انتشار عکس و یا ویدیویی میشن سرتیتر اخبار حواشی و اینجوریاست که حالا می بینیم ستاره معصومی نزدیک به 600 هزار دنبال کننده داره در حالی که هیچ کاری تو پیجش نمیکنه جز اینکه هر چند وقت یه عکس بذاره!!

مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویر جدید ستاره بانو رو در حالی که با دسته گل نه چندان رنگی و شادش عکاسی لاکچری کرد.

setareh.masoumi_s instagram 2023-6-13 story

ستاره معصومی با کادوی سوپر لوکسی که گرفت همرو تو بُهت فرو برد!

البته که این تصویر ویدیویی کوتاه هم داشت که به مناسبت کادوی بزرگ و گروووون مهدی قایدی گرفته شده بود. در حالی که مهدی قایدی بر این نظره هنوز استقلال پولشونو نداده، چند روز پیش ماشینی لوکس و میلیاردی برای همسرش خرید و کاربرا رو حسابی تو شوک و بهت فرو برد.

خانوم خانوما هم با استایلی شیک و پیک کرده وقتی دسته گل رو در صندق عقب ماشین گذاشته بود مثلا از ویلاشون دراومد و هاپو جانش رو بر داشت  در حالی که یه خودنمایی هم از قد و بالاش داشت رفت به سمت صندلی راننده و تمام!

بله اونهایی که هم پولداران و هم شهرت، اینجوری به هم نشون میدن چیا خریدن و چیا نخریدن!

البته این اولین باری نبود که ستاره معصومی دست به چنین حرکتی میزنه و خانوم خانوما تقریبا هر چند وقت یکبار تو ماشین .ویدیویی کوتاه میگیرن که هم ماشینای مختلف رو به رخ بکشن و نشون بدن بنده خودم رانندگی میکنم!

Untitled

mas0mi1088

خوانندگی عجیب مهدی قایدی واسه زنش تو ماشین!

یک وقت فکر نکیند این عشق و عاشقی بازیا فقط از طرف ستاره هستش و مهدی هیچ حرکتی نمیزنه! بلکه باید بگیم اتفاقا این زوج در این راستا خوبم بلدن چطورن برن جلو و یکی در میون سوار بر ماشین یا سلفی میگیرن و یه جمله عاشقونه تنگش، و یا ویدویی میگیرن و یه دابسمش رمانتیک همراهش! مثلا همین چند وقت پیش بود که مهدی قایدی هم تو ماشین لاکچری اش برای خانوم خانوماش داره آهنگ میخونه و ستاره از این ویدیو رونمایی کرد! تعجب کردین؟ بله این ویدیو رو هم خانوم معصومی منتشر کردن که در اون همسرشون دارن دابسمشی عاشقانه خطاب به همسرشون میخونن و مورد توجه قرار گرفت.

ورزش سفت و سخت زنِ مهدی قایدی که از همسرشم فیت تر شده!

جدا از این ها خب میدونیم که مهدی قایدی یه بدن آماده و ورزشی داره، اما اونچه که مشخصه اینه که ستاره بانو هم تو این چند ساله حسابی خودش رو ساخته و حالا به عنوان همسر یک فرد ورزشکار قد و وزنی حساب شده و ورزشی پیدا کرده! ستاره معصومی معمولا تو اینستاگرام تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره و اینبار نیز برای عرض اندام استوری هایی از داخل باشگاه منتشر کرد.

Untitled+(3)

حاشیه سن و سال این زوج چیه؟ 

یکی از حواشی که خیلی اطراف این زوج میگرده اینه که خانوم هفت سالی بزرگتر از آقاست! اما در رابطه با این که ستاره معصومی بزرگتر از مهدی هستش باید عرض کنیم که ازدواج و انتخاب امری سلیقه ای هستش اما خب یه مسائلی از اونجایی که تو گوش همه ما خونده شده، خب تبدیل به فرهنگ شده و حالا اینکه خانوم از آقا بزرگتر باشه انگشت شمار پیدا میشه. مهدی قائدی در رابطه با این موضوع تا به حال خیلی خیلی و خیلییی مورد هجوم نظرات مختلف و توهین قرار گرفته که خب هر جور هم حساب کنیم اونها هم انسانن و تاثیرات زیادی روی روحیشون میذاره اما همچنان مقاوم هستند و چندان اهل جواب دادن به حواشی نیستند!

Untitled (3) (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی