|

بازیگرایه مردی که چندین ساله ازدواج کردن و خانومُ رو نمیکنن؛ میترسن طرفداراشون کم بشه!

بعضی از بازیگرها اصلا علاقه ای به این موضوع که حرفی از زندگی خصوصی اون ها در فضای مجازی زده بشه ندارن و تا جایی که بتونن ازش جلوگیری میکنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از سلبریتی ها هستن که هر کاری که بخوان کنن و به نظرشون باحال و لاکچری هست رو با مردم به اشتراک میذارن و مخاطب هاشون رو از بعضی از مسائل زندگیشون مطلع میکنن که خب این موضوع میتونه خیلی برای افرادی که اون ها رو دنبال میکنن جذاب باشه چرا که از این طریق میتونن بیشتر راجبه سلبریتی که دوس دارن اطلاع داشته باشه که در عالم طرفداری این موضوع خیلی لذتبخشه البته که بعضی از سلبریتی ها هستن که این روزا زدن تو کار بلاگری و مورد داریم که از پیاز سوخته برای ناهار هم تولید محتوا میکنن که شاید باورکردنی نباشه ولی همون ها هم طرفدارهای خودشون رو دارن و در کنارش از طریق تبلیغ های مختلفی هم که میکنن حسابی پول به جیب میزنن و حال میکنن.

حالا در این بین یه عده از بازیگرها هستن که باید بهشون گفت که نه به شوری اون ها و نه به بی نمکی شما که با وجود داشتن همسر اون رو رو نمیکنن و فقط یه جا گفته شده که فلان فرد معروف ازدواج کرده و متاهله، دیگه این که زنش کی هست و کجاست رو نمیگن و اون رو حسابی مخفی نگه میدارن البته یه مورد هم بوده که اولش مخفی نگه داشته ولی بعدش با حاج خانوم زدن تو کار بلاگری که مطمئنا بدونید کی رو عرض میکنیم، ولی بهتون اطمینان کامل میدیم که این دوستان اگر از این آدما بودن که میخواستن همسراشون رو معرفی کنن با توجه به سال های ازدواجشون تا الان معرفی میکردن ولی نخواستن که نخواستن! حالا ما تو این مقاله قصد داریم که چند تا از اون ها رو بهتون معرفی کنیم.

بازیگر4769

مهران مدیری

مطمئنا دیگه هر کسی که ایرانی باشه بدون چون و چرا مهران مدیری رو میشناسه چرا که این مرد یه زمانی با برنامه ها و سریال هایی که میساخت حسابی به صدا و سیما رونق میبخشید و امکان نداشت که یه پروژه اش حتی تو این قاب شکست بخوره و یه تنه آمار بازدید رو یه جوری جابه جا میکرد که بیا و ببین، حالا شاید براتون جالب باشید که بدونید مهران مدیری جبهه هم رفته حتی به خاطرش هم دانشگاه رو ول کرده! یه چیز دیگه که شاید خیلی ها راجبه این مرد ندونن این هست که ایشون سید هم هستن!

مدیری5656

حالا برسیم به ماجرا قایم کردن همسرشون که جالبه بدونید اگر میخواست ایشون رو نشون بده تا الان میداد ایشون در سال 69 و وقتی که 23 سالش بوده ازدواج کرده و حاصل این ازدواج پسر به اسم فرهاد هست که در سال70 به دنیا میاد و یه دختر هم به اسم شهرزاد هست که سال 75 متولد میشه، با وجود این که عکس بچه های مهران مدیری تو اینترنت هستن هیچ عکسی از همسرش موجود نیست و این بازیگر به نشون دادن همسرش علاقه ای نداره، هر چند هرازگاهی یه سری شیطنت ها از طرف بعضی از پیج ها میشه و عکس یه سری ها در کنار ایشون به عنوان همسرش معرفی میکنن که هیچ کدوم صحت نداره.

مدیری545

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین رو هم همه قبلا به عنوان یه خواننده میشناختن و قبول داشتن ولی حالا دیگه خیلی ها این مرد رو به عنوان یه بازیگر قبول دارن و طرفدارش هستن که خب این موضوع که یه هنرمند چندتا کار داشته باشه یه موضوع طبیعی هست و فرزاد فرزین هم مثل پژمان جمشیدی یه استعداد کشف شده تو عرصه ی بازیگری هست از یه حوزه ی دیگه وارد شده ولی خوب درخشیده و الان هم در حال بازی تو سریال جدید منوچهر هادی یعنی نیوکمپ هست و آقا حسابی تو سینمای خانگی در حال پاس کاری این سریال به اون سریال هستش.

فرزاد+فرزین

اما بگیم از زندگی شخصی این هنرمند که ایشون تنها یه خواهر بزرگ تر از خودش داره، پدرش مشاور یکی از وزیر های سابق زاه و ترابری بوده و مادرش هم کارمند سازمان ثبت احوال که سابقه ی ریاست هم داشته، فرزاد فرزین کلا پرستیژ خودش رو داره و حتی برای خودش یه طراح لباس هم داره که مدل رو انتخاب میکنه و طراحش براش میدوزه و تو کنسرت های ایشون ایرادات لباس رو چک میکنه تا دوباره تکرار نشه. این هنرمند در سال 1390 وقتی که 30 ساله بود با خانوم شیوا کاکاخانی ازدواج کرد و همون اوایل یه سری عکس ها دیده شد ازشون ولی الان نه تو پیج خودش و نه جای دیگه عکسی نیست، حتی به تازگی هم فرزاد خان تولدش بوده و یه دورهمی دوستانه با خیلی از سلبریتی ها داشته بازهم عکسی از زنش موجود نیست.

IMG_20230626_153816

مهدی سلطانی

مهدی سلطانی در سریال های تلویزیون زیادی مثل دیوار، مدینه، مادرانه و... هنرنمایی کرده ولی اوج شهرت این بازیگر رو میشه با بازیش تو سریال شهرزاد دونست که بعد از این سریال حسابی ترکوند، مهدی سلطانی کلا از اون دسته از بازیگرهایی هست که در اکثر فیلم ها بهش نقش منفی میدن و از پس کاراکترهای این مدلی خیلی خوب برمیاد، آقای سلطانی علاوه بر بازیگری، تدریس در دانشگاه هم انجام میدن و استاد تشریف دارن، این بازیگر تو سال 1379 وقتی که 29 سالش بود با همسرش که خونه دار هست ازدواج میکنه و ثمره این زندگی یه دختر به اسم «روژا» متولد 1392 هستش و آقای سلطانی علاقه ای به اشتراک گذاشتن عکسی در رابطه با خانوادش نداره.

مهدی+سلطانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی