|

استایل خاص "فلور نظری" تو ایران که خیلی ازش بعید بود؛ با ایییین پروتزا شد همسن عروسش!

felor nazari shayanews

فلور نظری بازیگر جذاب ایرانیه که البته حالا دیگه از این شغل دور شده و می بینیم که خانوم بازیگر به روندهایی دیگر برای درآمد کشیده شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فلور نظری رو قعا نمی شناسید به خصوص که اگه یه دهه هفتادی بایشد و اهل دیدن سریال های دهه هشتاد و نود تلویزیون. چرا که فلور باو مِن جمله هنرمندانی بودن که تو این دو دهه فیلم و سریال های بسیاری بازی کردن و با سوابق کاری که در حوزه طنز برای خود ساختن، تبدیل به چهره ای مشهور و دوست داشتنی شدن! فلور نظری اما خیلی ساله که در هیچ نقشی دیده نشده و این اون نقطه ضعفی هستش که مشخص نیست پیشنهاد کاری کم شده و یا خود خانوم بازیگر کناره گیری کردن، در حالی که البته فلور نظری اگه بخواد دوباره بیاد رو بورس و بازی کنه باید یه رزومه جدید از خودش نشون بده از بس که تغییر چهرش و ملموسه!

Untitled (2)

استایل جذاب فلور نظری که ازش بعید بود!

فلور نظری اما حالا چه میکنه؟ بنظرتون خانوم بازیگر نشسته تو خونش و از پس اندازی که در این سالهای اخیر کرده استفاده میکنه؟ اینطور به نظر نمیرسه! چرا که هنرمندانی به ماند خانوم ترانه علیدوستی که سالها در سینما و نمایش خانگی کار کردن و لحظه ای پاشون رو تو تلویزیون نذاشتن میتونن حساب بانکی پر و پیمونی در داخل و خارج داشته باشن و چهره هایی به مانند فلور نظری که اغلب بازیگر جعبه جادو بودن قطعا به اون میزان درآمد نداشتن که هیچ، به گفته بسیاری از هنرمندان به موقع هم پولشون پرداخت میشد!

اما بگذریم و برسیم به فلور بانو که این روزا شدن به بلاگر تمامن عیار و گشت بند هم استوری های تبلیغاتی دارند. در ادامه ببینیم ظاهر جدید وی رو در حالی که معرفی حضوری داشتن!

felor_nazarii_s instagram 2023-6-27 story

درآمدزایی عجیب فلور نظری وقتی خورد به بن بست!

البته که بگیم و یادآوری کنیم درآمد و پولی که این روزا از بلاگری و تبلیغات در میاد ه به شدت زیاده و به خصوص که شما از قبل چهره ای مشهور هم بوده باشید دیگه نور علی نوره!

فلو نظری به مانند بسیاری از همکارانش مثل خانوم بهاره رهنما و یا بهنوش بختیاری و ... زده تو کار تبلیغ گرفتن و روزی که اینگونه بدست میاد. در عوض این چهره ها اگه دقت کرده باشید هیچکدوم در بازیگری فعلا فعال نیستن و انگاری یه جورایی این حرکت بعد نبود در عرصه شگفت انگیز بازیگری خیلی ترند میشه!

ولی خب بخوایم از بعدی دیگر هم ببینیم میشه کمی بهشون حق داد چرا که این افراد مشهور هستند و بعد از اینکه دیگه تو بازیگری دیده نمیشن بالاخره بادید یه جور نون در بیارن و نمیتونن تو هر کاری برن که! همین میشه که از پیج های میلیونی خود استفاده میکنن و از طرفی هم راحتی بلاگری زیر دندونشون خوشمزه میاد! (البته نه اینکه به مانند خانوم بهنوش بختیاری هر چیزی رو معرفی کنن و مثلا داروی ضد کرونا بدن!)

felor_nazarii_345243058_190314883920594_1790467073857161163_n

فلور نظری چجوریاست که هم سنه عروسشه! کی به کیه؟

گفتیم و اشاره کردیم که فلور نظری در این چند سال اخیر به شدت تغییر کرده و یه شکل دیگه شده. البته که این موضوع طی یک حرکت و دو حرکت انجام نشده و خانوم خانوما به قدری تو این چند سال اخیر لایف استایلشون متغیر شده و دم به دقیقه زیر عمل های زیبایی و ژل و بوتاکس بودن که خدا داند.

مثلا همین چند وقت پیش بود که تصویری از فلور نظری به همراه عروسش منتشر شد که بسیاری از کاربرن به شوخی میگفتن کدوم عروسه کدوم مادرشوهر؟ فلور نظری خیلی وقته که طلاق گرفته و در حال حاضر تنها یک پسر و یک عروس دارد که در آلمان زندگی میکنن و خانوم بازیگر هر چند ماه، چند ماهی میره پیششون.

Untitled (3)

کمی بیشتر با فلور نظری

فلور نظری متولد 1 بهمن 1347 در لاهیجان می باشد و هم اکنون 49 سال سن دارد. وی از سال 1375 وارد عرصه هنر و بازیگری شد. تحصیلات:نظری دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد و همچنین دارای مدرک کارشناسی مدیریت است. آخرین کار او در تلویزیون حضور در سریال گسل در نقش لیلا می باشد. فلور نظری از خانم های بازی می باشد که ظاهرا سنش به عقب برمیگرده جوان تر میشه نه پیر و کم انرژی!

felor_nazarii_340496209_1391994911554263_4541854919013443185_n

گفتیم که فلور نظری همسری نداره!

فلور نظری چندین سال است که ازدواج کرده و طلاق گرفته و به دروغ بریا اینکه کسی کاری به کار خانوم بازیگر نداشته باشه گفته بود همچنان همسر داره! حاصل ازدواج فلور منظری با  همسرش  یک فرزند پسر به شروین می باشد که13 ساله ساکن کشور آلمان هستند. او می گوید: من هر زمانی که دوست داشته باشم، بر می‌ گردم حتی وقتی که پیشنهاد کاری هم نداشته باشم چون همیشه در رفت‌ و آمد هستم دلتنگی هم به وجود نمی‌آید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی