|

زیبایی بی امان روشنک گرامی که ذره ای آرایش نداره کنار رفیق غرق برنزش؛ کلاهووو

roshanak gerami shayanews

روشنک گرامی بازیگر جذاب ایرانیه که با انتشار تصاوی مختلف ثابت کرده با اونچه که ما در نقش می بینیم متفاوته و جذابتره.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- روشنک گرامی بازیگر جذاب ایرانیه که خیلی ساله تو این کار و بار شگفت انگیز فعاله اما خب نکته اینجاست که دیگه خانوم خانوما رو به مانند بسیاری از همکارانشون در تلویزیون نمی بینیم و در حالی که فقط سینما و نمایش خانگی رو دست گرفتن، حسابی به اونچه که در کارنامه کاری خود داشتند اضافه میکنند. روشنک گرامی یه ظاهر و باطن باحال داره که هم میتونه نقشای خیلی منفی رو به زیبایی و طبیعی بودن تمام عیار در بیاره و هم کاراکترایی که خیلی مثبت و مظلومن. روشنک گرامی چهره ای بسیار زیبا با موهایی صاف داره که البته با بازی در سریال شبکه خانگی "هم گناه" نشون داد میتونه با ظاهری فرفری هم به شدت جذابیت داشته باشه.

روشنک گرامی شاید خیلی به اونجا که من و شما در نقش ها می بینیم نیاد اما به شدت روحیه ای شیطون داره و لایف استایلی برون گرا داره. خانوم بازیگر که در اینستاگرام تونسته تا به اینجا هوادارای بسیاری رو جذب خودش کنه، روشنک بانو در این فضای نامرئی اما تاثیر گذار به مانند بسیاری از افراد این روزهای جامعه فعالیت زیاد داره و هرچه که به نظرش میتونه جلب توجهی تاثیر گذار داشته باشه رو به اشتراک میذاره. حالا چرا اینو میگیم؟ مثلا اینبار دیدم که روشن گرامی با انتشار تصویری از خود در کنار دوستش حسابی مورد تجه قرر گرفت که خب رفیق خانوم خانوما به دلیل نامتعارف و عجیب بودن کلی کامنت گرفت!

IMG_20230629_231517

روشنک گرامی از "فاصله ها" تا قرتی بازیای اینستاگرامی!

روشنک گرامی یه دختر دهه شصتیه که اوایل این دهه متولد شده و سن و سال کمی نداره اما چون بی بی فیسه این موضوع چندان به چشم نمیاد. روشنک گرامی اولین بار با بازی در سریال "فاصله ها" بود که دیده شد. وی نقش دختری محجبه رو داشت اما بعد تر بُعدی دیگر از خود نشون داد!

این روزا حتی با وجود فیلترینگ اما باز هم اینستاگرام حرف اول رو تو انتشار اخبار و عکس ها میزنه. البته که تو این چند سال اخیر و در دهه نود این فضا و سرویس اونقدری به شهرت و دیده شدن افراد مختلف کمک کرده که شاید شخص ده سالم کار میکرد انقدر مهشور نمیشد. حالا این اوضاع میون بازیگرا ده براره چرا که شخص مورد نظر از تلویزیون و یا سینما دیده میشه و تو گوشی آدما هم حسابی جولون میده! مثلا روشنک گرامی تو اینستا حسابی فعاله و تا به حال کلی عکس و فیلم های مختلف منتشر کرده که در نوع خود جالب هستند و برای کاربر دوست داشتنی! در ادامه یکی از پست های خانوم خانومارو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

روشنک گرامی یه دختر ایرانیه یا آلمانیه به ایران اومده؟

خیلی از بازیگرا هستن که واقعیت زندگیشون از نقش هایی که میپذیرن، زمین تا آسمون با هم فرق داره. ولی این موضوع درباره روشنک گرامی اصلا صدق نمیکنه و به همون اندازه که تو پیج اینستاش عین بُت عکس میگیره و چهره عین روح داره دقیقا همون رو تو نقش هاش هم بازی میکنه. روشنک خانوم خیلی دوست نداره روسری و شال بپوشه و اغلب هم با کلاه فاز میگیره و با استایلاش خیلی اوقات شبیه دخترای آلمانی میشه.

Roshanak-gerami-5

چشمای عجیب غریب روشنک گرامی که خیلی بهش تیکه میندازن!

روشنک گرامی در ابتدای ورودش خب خیلی به اندازه الانش که پخته نبود، به همین علت می دیدیم که خانوم خانوما با اونچه که در ظاهرش داشت مورد توجه قرار میگیرفت البته توجهی نه چندان مثبت! حالا مورد موارد ظاهری چیا بودن؟ مثلا اینکه روشنک گرامی در ابتدای ورودش خیلی چشمهای خماری داشت تا حدی که خیلی از مخاطبین میگفن ایشون همش خواب آلوده! این قضیه اونقدری پیش رفت که روشنک بانو در مصاحبه ای حتی در رابطه با این موضوع مجبور به صحبت شد و گفت حالت چشمای من این مدلیه و خیلیا من رو خوابالو خطاب میکنن!

اما حالا با توجه به فیلم و سریال های جدید که از روشنک گرامی می بینیم، دیده میشه که خانوم خانوما دیگه اون سبکی نیست و چشماشون حسابی باز باز شده!

Untitled

بیوگرافی جالب روشنک گرامی

روشنک گرامی متولد 31 شهریور 1362 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره می باشد، بجز بازیگری در نوازندگی نیز بسیار تبحر دارد.

وی ازدواج نکرده و مجرد نیز می باشد.

طراحی لباس

هر وقت که آزاد باشم طراحی می کنم و لباس های دست دوز درست می کنم که بیشتر آنها به درد پوشیدن در زندگی عای نمی خورد و در واقع آرت فشن محسوب می شوند.

نوازندگی

موسیقی خیلی حالم را خوب می کند، من تار، ساکسیفون، عود، پیانو می نوازم و نواختن و گوش دادن موسیقی سرحالم می کند.

ناراحتی از وضعیت مردم

از دیدن فقر و ناراحتی مردم ناراحت می شوم و گریه می کنم، این همان ویژگی ذاتی ام است که سالهاست با من بوده و ابایی از بیان آن ندارم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نمیم ارسالی در

    کجاش زیاست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی