|

وقتی هوادار "پریناز ایزدیار" رو تو سوپری با استایلی دیده نشده می بینه؛ جوونیای خانومو!

parinaz izadyar shayanews

پریناز ایزدیار رو این روزها در سه کام حبس می بینیم اما نکته اینجاست که خانوم بازیگر در حواشی اخحیرش بسیار مورد توجه قرار گرفته!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- چند سالی میشه که پریناز ایزدیار شده یک از هنرمندان پر شتاب که حتی شاید بازیگرای به نام هم ازش عقب موندن. البته که این روند بر اساس قبول نقش بازیگر هم هستش و تنها متن و موضوع خوب و یا بد فیلمنامه نیست که تاثیرگذاره! پریناز ایزدیار اولین بار با بازی در سریال تلویزونی "پنج کیلومتر تا بهشت" بود که دیده و شناخته شد؛ اما اونچه که مشخصه اینه که چهره خانوم بازیگر به مانند خانوم سحر قریشی خیلی زود مورد قبول کارگردانان و اهالی سینما قرار گرفت و رفت که رفت! پریناز ایزدیار حالا یکی از ستون های پر و پا قرص سینماست که در فیلم و سریال های نمایش خانگی بسیاری ایفای نقش داشته و همچنان هم خستگی ناپذیره و مثل بنز داره بازی میکنه.

چرا اینو میگیم؟ چون میدونید و می بینید که پریناز بانو هنوز "ملاقات خصوص" رو بر روی پرده سینما داشت که سریال "جیران" خودنمایی کرد. هنوز اون یکی تموم نشده فیلم "سه کام حبس" رفت بر روی پرده نقرعه ای و به همین منوال دیدیم که یهو پریناز ایزدیار شده پایه ثابت این دو فضا و اصلا کوتاه بیا هم نیست! البته که اینهمه بودن هم در کنار نکات خوبی که داره و فرد رو مشهور میسازه و جیبش رو هم پر پول، باعث میشه کمی تا قسمتی صدای کاربر و مخاطب هم دربیاد، چرا که هم خانوم یا آقای بازیگر ایکس و ایگرگ رو خیلی دیده و هم اینکه به خصوص فرد اگر به مانند خانوم ایزدیار تک بُعدی باشه دیگه واویلا! باعث میشه تا به چشم مخاطب تکراری بیاد و در نتیجه افتی نامحسوس در کار! حالا کدوم بازیگرا تک بُعدی هستند؟ چهره هایی به مانند پریناز ایزدیار که همیشه اجتماعی بازی دارند و به مانند پژمان جمشیدی در هر نقش توانمند نیستند و بیشتر هم اون دختر خوبه داستانن!! 

خب وقتی ببینی یه بازیگر تو همه کاراکترا خوبه قصه هستش برات تکراری و قبل حدس میشه دیگه!!

اما رمز موفقیت پریناز ایزدیار چی بوده؟ نظر خانوم بازیگر

پرینا ایزدایر در رابطه با بازیگری نگاهی جالب داره که شاید رمز موفقت خانوم بازیگر همین باشد. پریناز ایزدیار از نظرش شرط اول بازیگری را یک عامل مهم می داند.او گفت: به نظرم شرط اول بازیگر شدن اعتماد به نفس است که در گویش عامیانه شاید بتوان به آن پررویی هم گفت و این برای هر بازیگری لازم است.

parinazizadyar_273159616_290040299800048_7140702155237755754_n

پریناز ایزدیار و ظاهری متفاوت وقتی پیش هوادارش جوگیر شده!

میدونیم که این روزا دیگه تعداد بانوانی که در میون اهالی سینما کشف حجاب کرده ان یکی دوتا نیست و سربه فلک کشیده. از طرفی هم هستند شاید بانوانی که تا لب مرز رفتن اما هنوز به اونچه که بقیه انجام دادن نرسیدن! مثلا پریناز ایزدیار از دست دومی ها می باشد که حتی قبل از این اتفاقات هم حال و روزی چیتان پیتان شده و گاهی نامتعارف داشت، اما خب تا به حال دیده نشده تذکری و یا صحبتی در رابطش باشه!

همین چند وقت پیش بود که پریناز ایزدیار رو دیدیم در حالی که کنار هودارش ایستاده بود و با استایلی بسیار راحت و کژوال عکسش رو به ثبت رسوند. ظاهر خانوم بازیگر بسیار وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت. برخی انتقاد و برخی هم خوششون اومده بود!

hashiye_va_havashi_s+instagram+2023-5-23+story+(1)

وقتی آقای بازیگر حسابی پریناز ایزدیار رو میترسونه! 

خب میدونید که در رابطه با روابط چهره های مشهور و یا عوامل پشت صحنه همیشه حرف و حدیث هایی بوده و هست. این در حالیه که برخی از مخاطبین همیشه در صحنه برای سوژشون حرف و حدیث هایی بسیاری میسازن و با شیطنت های مختلف حتی گاهی جنجال هم به پا میکنن. آی آی آی، میون این دوتا حتما یه سر و سری هست!

مثلا برای پریناز ایزدایر با هوتن شکیبا این اتفاق افتاد! حتی هوتن شکیبا و الناز شاکردوست هم بله! شاید هم لیلا اوتادی با احسان علیخانی! اما جالبه که اینبار این شیطنت ها برگشت به پریناز ایزدیار و امیرحسین فتحی که خب در سریال جیران عاشق و معشوق بودن. قطعا وقتی یک سریال اینهمه قسمت داره، بازیگرانش هم ماه ها و یا حتی یکی دو سال در کنار هم هستند و اتفاقات بسیاری میونشون میوفته که اینبار با دیدن ویدیوی پایین مشاهده می کنید سرنخ حاشیه ازدواج این دو چهره از کجا گرفته شد.

کمی بیشتر با عهد بوق پریناز ایزدیار

همیشه برای مخاطب دیدن و دونستن در رابطه با سلبریتی ها جالب به نظر میومده. قطعا هر بازیگر و هر انسانی یه بیوگرافی و گذشته ای داشته و داره و نکته اینجاست که معمولا هممون به مثلا دوره نوجوانی دوستمون میخندیم در حالی که خودمون هم اون تایم همون شکلی بودیم و با مد اون سال پیش رفتیم که حالا برامون عجیب به نظر میاد. تصویری از پریناز ایزدیار منتشر شده که برای سالهای دور خانوم بازیگره و چهره ای به شدت متفاوت از حال حاضرش داره. پریناز ایزدیار از متولدین شال 1364 می باشد که هوز ادواج نکرده و مجرد است.

پریناز+ایزدیار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی