|

آرایش فوق العاده ای که به الهام حمیدی حسابی نشست؛ دوربین مخفی خانوم تو ترکیه چه خوبه!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی این روزها دیگه بازیگر نیست و می بینیم که خانوم خانوما تبدیل به مدلی تمام عیار و زیبا برای میکاپ های حرفه ای می باشد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام حمیدی رو قطع به یقین به میشه از بازیگرای دوست داشتنی و با استعدادی دونست که خوب بلده نقشش رو طبیعی و جذاب از آب در بیاره. البته که همیشه ژانر مورد نظر الهام حمیدی جدی و اجتماعی بوده، اما خب خیلیا هستند که تو همون یک ژانر مورد نظرشون هم به خوبی دیده نمیشن. الهام حمیدی از دست هنرمندانی محسوب میشه که چهره ای معصومانه داره و سادگی فیسش باعث شده تا بیشتر در کاراکترای این مدلی هم انتخاب و دیده بشه. الهام حمیدی البته که یکسری سوابق به مانند فیلم های "سه درجه تب" و " اخلاقتو خوب کن" رو تو کارنامه کاریش داره کمه نشون داده میتونه در حیطه طنز هم ایفای نقش داشته باشه و حتی منفی هم دیده بشه اما خب در نهایت اونچه که واضحه اینه که خانوم خانوما آخر قصه باز میشن اون دختر خوبه داستان که خیلیم آرومه!!!

اما از کار و بار الهام حمیدی که بگذریم  برسیم به حال و روز لایف استایلش، باید بگیم که خانم بازیگر تا پیش از بارداری بیشتر در حوزه مدلینگ لباس و تبلیغ برای مزون ها دیده میشد، اما طولی نکشید که دیدیم خانوم بازیگر به دلیل دو زایمان پشت همی که داشتند غیب شدن و بعد تر هم با مدلینگ آرایشی به عرصه برگشتند. میگین نه؟ در ادامه جدیدترین نمونه بارز از الهام حمیدی رو مشاهده می کنید که حسابی میکاپ شده و با اونچه که دست آرایشگر بر روی چهرش انجام داده تونسته نگاه بسیاری از کاربرا رو به خودش جلب کنه.

campec.ir_357194700_1260473164598240_1398683112268929693_n

چیشد که الهام حمیدی یهو پشت هم باردار شد؟ وقتی خانوم زیر بار حرف مردم نمیره!

اما واقعا عجیبه که الهام حمیدی با وجود دوفرزند فسقلی که شیر به شیره به دنیا اومدن مامان جانشون همچنان چهره ای به این زیبایی و آماده برای مدلینگ داره. از طرفی هم میشه گفت از دیگر نکات خوبی که الهام حمیدی داره اینه که به مانند خیلیا نمیاد از  بچهاش جهت دیده شدن استفاده کنه و حتی تا به حال چهره ای از اونها نشون نداده چه برسه به رونمایی و جلب توجه!

الهام حمیدی یکبار در سال 76 طلاق گرفت و یکبار هم در سال 96 دوباره ازدواج کرد که خب به دلیل اینکه دیگه سن ازدواج و بچه دار شدنش بیشتر از اینها به تعویق نیوفته، دختر و پسرش رو پشت هم باردار شد و به دنیا آورد.

به الهام حمیدی نمیاد اینهمه سلیقه عجیب تو لباس!

الهام حمیدی برخلاف اونچه که من و شما ازش در فیلم و سریال ها می بینیم تو واقعیت زندگی میکنه. این در حالیه که خانوم بازیگر شاید اصلا تو نقشا به چشم نیاد که بعد از آرایش تا به این اندازه مدل طور و جذاب بشه، اما خب می بینید که چقدر الهام حمیدی برای میکاپ و موارد این چنین زیبا و انتخابی درست و خوب هستش، اما یانکه هیچ جوره زیر بار بوتاکس نمیره واقعا عجیبه! یعنی این سن و سال و اینهمه صافی؟

الهام حمیدی به گفته خود قبلا طراحی لباس هم میکرده و اصلا دلیل انتخاب استایل های عجیبی که در زندگی خودش داره همین موضوعه و میشه گفت این موضوع نیز از خانوم بازیگر بعید بود اما جالبه که بدونید اتفاقا الهام حمیدی از دست بانوانی می باشد که اتقفاقا خیلی هم تو انتخاب لباس عجیب غریبه!!

campec.ir_s+instagram+2023-5-30+story+(1)

سفر خارجی الهام حمیدی که هم به مهاجرت میخوره و هم نمیخوره! دوربین مخفیه؟

اصلا امکان داره شما بازیگر باشید پولدار نباشید؟ اگر هم انکان داره پس قطعا شما خودتون درامد اینهمه سالتون رو الکی خرج کردید!! به خصوص بازیگرانی به مانند خانوم ضیغمی و خداداد و رهنما و الهام حمیدی که اصلا امکان نداره پولدار نباشن!!

الهام حمیدی به تازگی با انتشار یک ویدیو نشون داد که از کشور رفته اما خبری از مهاجرت نیست و مشخصه که به عنوان سفر تفریحی و یا شاید هم کاری بوده! 

جالبه که انگاری الهام حمیدی داره یواشکی فیلم میگیره و در حال که از خودش هم به طور یواشکی عکس گرفه شده، به شدت مورد توجه قرار گرفت. مخصوصا استایل و روز به روز جَوون تر شدن خانوم بازیگر!

IMG_20230701_113428

اما کمی بیشتر با روزگار الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرضا صادقی ازدواج کرد.

الهام+حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی