|

مینا دلشاد بازیگر ساده ای که دیگه ساده نیست؛ خانوم تو هتل سوپر لاکچری جولون داد خارجی!

mina delshad shayanews

مینا دلشاد بازیگر سریال ستایش می باشد که حالا بدون عمل زیبایی تبدیل به چهره ای دیگر شده و تولد بازیش اینستاگرامو برداشت!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مینا دلشاد بازیگر مشهور و دهه شصتیه ایرانیه که احتمالا شما هم اسم خانوم بازیگر رو نشناسید. پس بهتره بگیم مینا دلشاد بازیگر سریال "ستایش" می باشد که نقش همسر حمید آقا راننده پری سیما رو بازی کرد و با لهجه جذاب مشهدیش حسابی محبوب شد. مینا بانو البته که در سریال "ماه و پلنگ" هم بازی داشت اما اونچه که همیشه یک بازیگر رو بولد تر میکنه اون کار قوی ترست، حتی اگه نقشش کم بوده باشه و میشه گفت ستایش از سریال های قوی تلویزیون تو این دو سه دهه اخیره. مینا دلشاد در حال حاضر تو هیچ فیلم و سریالی دیده نمیشه جز اینستاگرام.

گقتیم اینستاگرام، اونم چه اینستایی! چند سالی میشه که این فضای نامرئی حسابی هنرمندا رو مشهور کرده و حتی اونهایی که ذره ای بویی از هنر نبرده اند رو هم به جایی رسونده. مینا دلشاد در پیج خود که تا به اینجا تونتسه 76 هزار دنبال کننده رو جذب کنه، فعالیت بسیاری داره که این اکتیو بودنه هم به سادگی نیست و خانوم بازیگر به قدری اهل چیتان پیتان بازی هستند که فقط خدا داند!

مینا دلشاد تو این مدتی که بازی نکرد و خونه نشین بود، به شدت تغییر وزن داده که البته به گفته بسیاری از فالووراش اینجوری خوشگلترم شده، ولی خب باید گفت اونچه که مشخصه اینه دیگه با این چهره و ای میزاآرایش کمتر کسی میتونه متوجه بشه ایشون مینا دلشاده، مگه اینکه هوادار شیش دونگش! در ادامه ببینیم تصاویری جدید از وی در حالی که خانوم بازیگر رفتن آنالیا گردی و این تصاویر رو به ثبت رسوندن.

mina_delshad_348638576_1399286904200745_4290558206235665954_n

تولد مینا دلشاد در حالی که بدون عمل جراحی خیلی تغییر کرده!

خب شاید بگین تو این دو مورد بالایی که چیزی از چهره شخص معلوم نبود که خب باید در پاسخ بگیم مینا دلشاد یه دهه هفتادیه که تازه تولدش بوده و همین چند وقت پبش یود که خانوم بازیگر تصاویر و البته ویدویی عجیب و کام گرفته از خود منتشر کرد که چهره وی غیر قابل شناسایی شده بود.

مینا دلشاد کلا علاقه وتفری به انتشار عکس و ویدویهای خاص ازخودش داره. از اون سبکا که کلی حاشیه دار میشن و شباهتی به بازیگران ساده ندارن!! مینا بانو کل پیج خود را با این چنین پست و استوری هایی پر کرده، جوری که وقتی کاربر وارد صفحه خانوم بازیگر میشه گویی وارد پیج یک بلاگر شده که تما تلاشش رو داره میکنه برای دیده شدن هرچه بیشتر! در ادامه ببینیم  پست های مربوط به تولد مینا دلشاد رو.

قبل و بعدی جانانه از مینا دلشاد قبل و بعدی جانانه از مینا دلشاد

مینا دلشاد با ترند بیست سال پیش جلو میره؟

با شاخ شدن اینستاگرام خب دیگه خانوما به شددددت عاشق عکس انداختن شدند در حدی که بعضیاشون با همین روند یهو چشم به هم زدن و دیدن تبدیل شدن به یه بلاگر تمام عیار که چپ میره راست میره عکس از خودش به اشتراک میذاره. اما این حرکتمیون بازیگرای خانوم نیز به شدت دیده میشه جوری که حتی برخیشون انگار در مسابقه ای بزرگ هستند و اگه تصاویر جذاب و داف طور منتشر نکنن باختن!! البته که هستند چهره هایی هم به مانند ویدا جوان  که کمتر تو این حوالی میپرن و اونقدر زیاااد اهل این حرکت نیستند اما مشهورن! مینا دلشاد نیز اینچنین است و مثل دسته اولی خیلی تو کار عکس و سلفی و شات بازی و کارای این مدلیه که البته فرق مینا بانو با مثلا فریبا نادری اینه که ایشون حال و حوصله داره و مدام تو آتلیه و یا با دوربین حرفه ای در حال عکاسی از خودشه و برای هربار عکاسی هم لباسی مخصوص میپوشه با کلی آرایش، اما مثلا فریبا کلا 180 درجه متفاوت از وی عمل میکنه.

تصاویری که مینا دلشاد از خودش پخش کرده به حدیه که با انوااااع و اقسام استایل دیده میشه و در ادامه برخی ازاونهارو مشاهده می کنید که انگاری برای خیلی وقت پیشه، اون زمان که کلیپسای بزرگ رو سر خانوما مد بود.

15718261701424

بیوگرافی باحال مینا دلشاد 

مینا دلشاد متولد 6 خرداد 1370 در مشهد، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق دیپلم پرستاری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت سپس به تهران مهاجرت کرد و حالا در تلویزیون بازی می کند.

292004640-parsnaz-com

علاقمند به بازی تو فیلم ترسناکا و نقشای فحش خور!

سلیقه خودم ژانر وحشت است که متاسفانه سینمای ایران در این زمینه خیلی ضعف دارد، اینگونه نقش ها را دوست دارم بازی کنم، نقش منفی هم خیلی دوست دارم.

t24-3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عشقت ارسالی در

    دوست دارم مینا جان😘❤🌹

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی