|

"نرگس محمدی" با آرایشگرش که تو اروپایی شدن چهرش چیزی کم نذاشت؛ داداشش چه شبیهشه!

narges mohammadi shayaews

نرگس محمدی بازیگر مشهوری که این روزا تو اینستاگرام کولاک به پا کرده با تصاویر جورواجوری که از خود با ادامای مختلف منتشر میکنه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نرگس محمدی بازیگر مشهور و جذب ایرانیه که با بازی در سریال "ستایش" خودش رو به اهالی سینما شناسوند و شد یکی از بازیگران اسم و رسم دار در این عرصه شگفت انگیز! نرگس محمدی هیچگاه نتونست مثل جایگاهی به مانند الناز شاکردوست داشته باشه، اما نکته اینجاست که با سابقه کمی که تو کارنامه کاریش به عنوان فیلم و سریال ثبت کرده، خیلی عالی مشهور شد. ناگفته هم نمونه منظور از سابقه، تعداد کاراکتر هایی هستش که از خانوم بازیگر دیده شد! وگرنه مثلا همون ستایش خودش چندین فصل بود و تو نقش اصلی همشونم خود نرگس محمدی بازی داشت.

نرگس بانو شاید دیگه کاری به اون اندازه قوی ایفا نکرد، اما شد نقل محفل بازیگرا و حالا با وجود اینکه اونقدر ها بولد نیست، اما چون خیلی خیلی زیاد تو اینستاگرام فعالیت داره و پشت بند هم تو فضاهای مختلف عکس میذاره، مورد توجه بسیاری قرار میگیره. نرگس بانو برخلاف اونچه که من و شما ازش تو سریالا دیدیم هستش و در اینستاگرام ورژن اصلی خودش رو نشون داده که تا به چه اندازه هم شیطنت داره و هم قرتی طوره و خارج برو!

اما اینبار تصویری متفاوت از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که همراه با آرایشگرشه و چهره زیبایی که داره سوژه ای برای کابران شد.

hashiyeh_irooni_s instagram 2023-7-5 story (1)

چهره نچرال نرگس محمدی واقعا فالووراشو متعجب کرد!

دیگه این روزا انگاری اونچه که بیشتر اهمیت داره استعداد نیست! چرا که به خصوص بانوان بازیگر این مدلی شدن که بیشتر به سر و وضعشون توجه دارن و اونچه که تو بیشتر خبرها ازشون شنیده میشه در رابطه با تیپایی هستش که میزنن! یکی کشف حجاب میکنه، یکی با حجاب میشه! یکی موهارو بلوند میکنه و دیگری پر کلاغی میذاره! و ....

اما در این بین دیده میشن بسیاری از بازیگران که اگه بخوایم ازشون اسم ببریم یه عالمه میشن، پس اسم نمیبریم! اما این بازیگران جدیدا میان و علاوه بر اینکه از فیس پر ارایش خود رونمایی میکنن، بلکه خانوم ارایشگر محترمه رو هم نشون میدن و یه شهرت رست حسابی هم برای اوشون میخرن! تصویر بالایی هم چنین چیزی بود!

باز خوبه که نرگس خانوم چهره ای نچرال داره و به مانند برخی بعد از ارایش تبدیل به یه فیس دیگه نمیشه!!

nargesmohammadi_narges_333309934_1222234538661973_799382690558727676_n

وقتی مهران مدیری اون سوال خصوصیه رو از نرگس محمدی جلو جمع میپرسه!

نرگس محمدی خب بعد از بازی در سریال ستایش خیلی مشهور و البته محبوب شد و به همین علت همیشه بازیگرایی که یهو چنین اتفاقی براشون میوفته تو جاهای مختلف برای مصاحبه ازشون دعوت میشه. نرگس بانو نیز اینچنینه و در حالی که یکی از اون گفتگوها برنامه "دورهمی" مهران مدیری بود، این کارگردان و بازیگر قهار تونست مسیر زندگی نرگس محمدی رو تغییر بده. 

چجوری؟ اینجوری که مهران مدیری همیشه از مهموناش یه سوال خصوصی میپرسه که قطعا هرکسی جرئت پرسیدنش رو نداره. میدونید که؟ میپرسه تاحالا عاشق شدی؟ چرا ازدواج نمیکنی و یا اینکه با همسرت خوبی یا نه! در رابطه با نرگس محمدی چون هنوز به دختر مجرد بود سوال کرد چرا ازدواج نمیکنی که خب نرگس محمدی در پاسخ خیلی واضح و صادقانه گفت خواستگار ندارم! همین شد که مدتی بعد دیدیم علی اوجی از این چهره خواستگاری کرده و عروس دامادمون تو مشهد دارن عقد میکنن.

شاید بشه گفت یکی از دلایل غرور نرگس محمدی بعد از ازدواجش بود!

سارا محمدی یک نسخه کپی شده از نرگس محمدی

تو عرصه هنرپیشگی انگاری وقتی یکی وارد بازیگری میشه کم کم کل خانوادش رو هم به شهرت میرسونه! حالا یا از طریق اینستاگرام یا اینکه دستش رو میبره تو بازیگری و مسلما به راحتی هم میتونه جاش بده میون اینهمه بازیگر با استعداد و بی استعداد!  نرگس بانو نیز خواهری داره به نام سارا محمدی که از خودش کوچیکتره اما چهره ای داره کپی برابر اصل نرگس! سارا محمدی سابقه بازیگری داره اما به شدت کم و کمرنگ! سارا خانوم در ابتدای تجربه کاری اش در سریال "معمای شاه" بازی داشت و بعد ها هم در سریال "گاندو" دیده شد. سارا محمدی یکی دو باری هم مدلینگ کار کرده و برای آرایش به دعوت مریم رهنما میکاپ آرتیست ایرانی چنین شرایطی رو تجربه داشته.

unknown_274177861_988579308421596_8219459907842449662_n

و اما آرزوی خفنی که نرگس محمدی داره!

از خدا می خواهم روزی آنقد پول داشته باشم که بتوانم یک خانه بسیار بزرگ بخرم تا بتوانیم همیشه در کنار خانوادم با هم زندگی کنیم.

محسk ، سارا و مادرم را از ته قلبم دوست دارم و حاضر نیستم یک روز هم از آنها جدا باشم ، خانواده تنها تعمت خدواند به انسان است که تکرار پذیر نیست.

نرگس محمدی و برادرش نرگس محمدی و برادرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی