|

مریم مومن هرکاری که فکرشو کنین واسه این چهره جدیدش کرد؛ چرا شوهرشو زورکی قایم میکنه!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر مشهوریه که خیلی زیاد به اونچه که به عنوان چهره داره اهمیت میده و میخواد تا خوشگل باشه و اینبار از فیلتری قوی استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم مومن بازیگر خوش فیس و مشهوریه که برای شهرت هر چه بیشترش تلاش بسیاری داره. خانوم بازیگر جذاب که از هنرمندان دهه هفتاد و کم سن و سال می باشد، حالا در 25 سالگی تا حدودی به اونچه که میخواسته رسیده. آخه میدونید که از رفتار های یک بازیگر در فضاهای اجتماعی مثل اینستاگرام میشه کمی تا قسمتی فهمید که سلیقه و شخصیت اون فرد تقریبا چه مدلیه و در رابطه با مریم مومن هم نظر کاربران بر اینه که خانوم بازیگر خیلی با انتشار تصاویر مختلف از خود سعی بر این داره تا هرچه بیشتر دیده و بولد بشه که خب البته کمی هم در این راستا موفق بوده ، چرا که مریم مومن تا به اینجا تنها دو نقش رو در کارنامه کاری خود به عنوان سابقه ثبت نموده. 

مریم بانو با بازی در سریال تلویزیونی "بانوی عمارت" بود که دیده و شناخته شد و سپس با سریال نمایش خانگی "جادوگر" هم بیشتر مشهور شد. اما خب کار داریم تا کار دیگه! مثلا سریال "پوسست شیر" تونست نگاه بسیاری از مخاطبین رو جلب خودش کنه اما جادوگر چندان در این مورد موفق نبود و هواداران بسیار کمتری داشت و در نهایت اون بازیگر تازه وارد هم خیلی کمتر دیدنه میشه! 

اما مریم مومن همونطور که گفتیم تو اینستاگرام خیلی فعاله و تصاویر مختلفی از خود منتشر میکنه. در ادامه می بینید نمونه ای جدید از سلفی های خانوم بازیگر رو در حالی که به مانند همیشه فیلتر غلیظی چاشنی عکسش بود.

maryam.momen_s instagram 2023-7-8 story

مریم مومن دختر جَوونی که تو اینستا اینجوری مورد توجه قرار گرفته!

خب همونطور که دیدین مریم مومن تو ماشین سلفی گرفته! اما اصلا و ابدا این فکر رو نکنید که مریم بانو اهل انتشار تصاویر یهویی از خودش هستش! مریم مومن کلا این مدلیه که بایددد عکساش تو آتلیه و با آرایش خاص و لوکیشن نایس و لباس متفاوت و کار شده باشه. این در حالیه که خانوم بازیگر اگر یکبار هم گریزی به سلفی بزنه و بخواد یهویی با گوشیش عکس بگیره حتما نگاه می کنه ببینه عایا آرایش غلیظ داره یا نه، این رو تیک میزنه! بعد می بینه فیلتر مورد علاقش تو این فضا خوشگلش میکنه یا نه! اگر این هم تیک خورد خب عکس میگیره و میذاره! درست مثل تصویری که بالاتر دیدیم! مریم مومن اصولا اعتیاد فراوونی به فیلترای اینستاگرامی داره و از طرفی هم آرایش های غلیظ مورد پسند خانوم بازیگر هستش که خب اینها همه در کنا هم چندان نمیتونن جالب باشن چرا که این منظور رو میرسونن که فرد مودر نظر خیلی اعتماد به نفس بالایی در رابطه با چهرش نداره.

Untitled

مریم مومن نچراله و دست نخورده! وی چهره ای زیبا داره با اعتماد به نفسی زیر خط فقر!

مریم مون اصولا خودش رو تو جایگاهی نمی بینه که بتونه به مانند مثلا خانوم روشنک گرامی بدون میکاپ بیاد جلوی دوربین. حالا این دوربین میتونه دوربین گوشی باشه یا عکاسی و فیلمبرداری! خانوم بازیگر گاهی به قدری میکاپ بر چهره دارند که گویی نقاشی روی فیس خانوم خانوما شده و دلیل این حرکت زیبایی نبوده و تنها قایم شدن پشت نقابی پررنگ هستش. البته که این هم ناگفته نمونه که مریم مومن چهره ای نچرال داره و به مانند همون خانوم روشنک گرامی که مثال زدیم دست به عمل زیبا نزده.

اما خب مگه میشه شما بازیگر باشید و چهره بدون آرایشتون به هیج عنوان در شبکه های مجازی و گوگل پیدا نشه؟ نه امکان نداره! پس در ادامه یه مقایسه از دو فیس مریم مومن مشاهده می کنید.

Untitled

وقتی مریم مون شوهرشو قایم کرده! نگرانی عجیب وی که مامانش اسم آقاشو لو نده!

حتی اگر این صحبت رو نقض هم کنید باز ته دلتون میدونید ک برای شما هم مهمه! چی؟ اینکه مثلا فامیلاتون یا همسایتون ازدواج کرده یا مجرده! اگه بله خب با چه کسی تازگیا رفته زیر یک سقف یا با کی جیک جیک داره و این حرفها. البته که این مهم بودنه دلیل بر این نمیشه که کار وزندیگشتون رو ول کنید و اهمیت زیادی براتون داشته باشه خیر! بلکه دونستنش براتون باحاله!

خب تو همین راستا قطعا دونستن اینکه بازیگران هم با چه افرادی زندگی میکنن و یا ازدواج میکنن میتونه جالب به نظر بیاد. برخی هستند به مانند خانوم مریم مومن که همیشه در حال قایم کردن این موضوع بودن! مریم مومن یکبار تصویر از گل و عروسک میذاره، باری دیگر در مصاحبه نگران اینه که مادرش اسم نامزدش رو لو نده! این قایم باشک بازی ها کمی برای چهره هایی به مانتد مریم مون عجیب به نظر میاد!

کمی بیشتر درباره مریم مومن و شرطش واسه ازدواج

مریم مومن متولد سال 1377 است و فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید. مریم مومن زمانی که پژمان بازغی مجری برنامه کودک شو سوالی درباره شرط ازدواج از او پرسید، پاسخ جالبی را داد. او تنها شرط ازدواج را دوست داشتن اعلام کرد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی