|

مراسم عقد داداش محمد رضا گلزار که زنش یکمی سره آیسانه؛ انگاری برج خلیفه رو رزرو کرده!

mohammadreza golzar shayanews

محمدرضا گلزار بازیگر مشهوریه که توسط شهرتش اطرافیانش رو هم معروف میکنه و اینبار نوبت به برادرش بردیا رسید.

لینک کوتاه کپی شد
19

شایانیوز- میدونید که تا همین چند روز پیش با اخبار و حواشی آقای محمد رضا گلزار مغزمون صاف شد و حالا هم با خبرای دیگه. البته اینکه هر چند وقت یکبار یک سلبریتی میاد رو بورس اصلا موضوع عجیبی نیست و تا بوده همین بوده. مثلا تا همین چهار روز پیش محمد رضا گلزار و بعد هم جریانات علیرضا بیرانوند و احتمالا چند صباح دیگه هم چهره ای دیگر. اما محمد رضا گلزار یکی از حرکتای عجیب این دوره زمونه رو انجام داد چرا که ابتدا دیدیم بهرام رادان ازدوج کرد و حسابی متعجب شدیم بعد آقای گلزار! البته که خب بهرام رادان با توجه به اینکه شخصیتی کم حاشیه تر و سنگین تر داره، خب خیلی زود برای مخاطب جا افتاد و همه گفتن رفته سر خونه زندگیش دیگه؛ اما اینکه چهره ای به مانند محمد رضا گلزار متاهل و البته متعهد بشه واقعا از عجایب روزگار محسوب میشد.

 اما گلزار نشون داد و ثابت کرد که حتی گلزار هم باشی باز یک روز ازدواج میکنی و قرار بر این نیست که آقا یا خانوم خوشتیپ و سوپراستار چون کراش یه عالمه مخاطب هستند باید تا آخر عمرشون مجرد بمونن و تشکیل زندگی ندن! اما خب از طرفی هم نشون داد که اخبار هواداراش و اینکه چقدر زیاد طرفدار داره هم الکی و دروغ نیست، بلکه تنها با خبر ازدواجش اینستاگرام و گوگل ترکید از بس که همه جا خبراش پخش شد و خیلیا براش تب کردن!

از گلزار که گذشت و این اتفاق هم به مانند همه اتفاق ها عادی شد و رفت، اما به تازگی تصویری از بردیا برادر رضا گلزار منتشر شده که ازدواج کرده و عروسی به مانند آیسان، زیبا اختیار کرده. چهره این عروس و داماد خیلی مورد توجه قرار گرفت و یه عالمه کامنت براشون گذاشته شد.

Untitled

گلزار و لایف استایل سوپر لوکس در دبی! میدونی که دبی به مدرن ترین شهر دنیا مشهوره!

میدونیم که محمدرضا گلزار دبی زندگی میکنه. البته که اقای بازیگر در قالب مهاجرت نرفته اما خب رسما اونور زندگی میکنه و تنها برای یکسری کار ها به ایران میاد. مثلا همین چند روز پیش بود که برای افتتاحیه سالن ساره بیات حضور پیدا کرد وخودی نشون داد که البته با توجه به اینکه دخترا حسابی دورش جمع شده بودن، باعث پلمپ سالن شد!

اما محمدرضا گلزار از اونجایی که به شدت مایه دارانه لایف استایل داره و مرفه زندگی میکنه، خب از نگاه برخی ازدواج آیسان آقاخانی با این چهره رسما افتادن تو ظرف عسله! گلزار جان اصولا عادت داره از یکسری لاکچری بازی های اونور آبیش استوری بذاره که اینبار نیز به مانند خیلی وقتای دیگه، اومد و از برج خلیفه عکسید منتها از نمایی جدید و دیده نشده.

rezagolzar_s instagram 2023-7-9 story

تغییرات اینستاگرامی محمد رضا گلزار بعد از ازدواجش!

محمد رضا گلزار پیش از این اتفاق، یعنی ازدواجش، نزدیک به 12 میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش داشت. اما ظاهرا پیج آقای بازیگر راکد شده بود و هیچ تغییری درش ایجاد نمیشد تا اینکه گلزار جان به مانند خانوم بهاره رهنما گفت چه کنم چه نکنم! آها یه حاشیه درست درمون بسازم و چی سنگین تر از عروسی محمد رضا گلزار! البته که این ازدواج کاملا واقعی و با جشن و سرور بسیاری رخ داد اما خب اینکه جلب توجه بسیاری هم داشت دروغ و اغراق نیست!

می بینیم که حالا محمد رضا گلزار تنها با انتشار دو پست از عروسی اش، 700 هزار دنبال کننده جذب کرده. این در حالیه که مثلا خانوم دنیا جهانبخت هم با ازدواج و حاملگی چنین جذب فالووری داشت اما خب به صورت میلیونی. و یا اصلا همین سحر قریشی خودمون که با ازدواج با تتلو تونست تا به چه اندازه به افزایش فالوورش و یوتیوب کمک کنه.

Untitled

اما کمی بیشتر با محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران؛ بازیگر، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد. ایشان با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

خونواده گلزار

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دار و تهرانی به دنیا آمده است و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است.

دو برادر بنام «علیرضا» مهندس رشته عمران و «بردیا» مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام «آتوسا» مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

Highlights_s instagram 2023-7-9 story

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • گندم ارسالی در

    چقدر قدش کوتاهه

  • رهگذر ارسالی در

    چه حوصله ای داره بنده خدا پیرمرد

  • نورمحمد قربانی ارسالی در

    آخه مگه کی هستش ایشون که داداشش چی باشه

  • Sh ارسالی در

    زن محمدرضا ملیح تر و دلنشین تره💯

  • ناشناس ارسالی در

    دیگه خودش چیچیه ک داداش بخاد مهم باشه.

  • علی ارسالی در

    از این جماعت بیزارم.....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی