|

مینا دلشاد ساده ساده چه شکوفا شد ترکیه رو بلعید با تیپش؛ وزنش زیاد شده از رهنما بیشتر

mina delshad shayanews

مینا دلشاد دیگه بعد از ستایش بازی نکرد اما در عوض تو اینستاگرام خانوم خانوما رو دیدیم در حالی که با سفر به خارج شکوفا شده!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مینا دلشاد بازیگر دوست داشتنی ایرانیه که هنوز به اون اوج دلخواهش در شهرت بازیگری نرسیده اما خب اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر دهه هفتادیمون تونست با بازی در سریال هایی مثل "ستایش" و "ماه و پلنگ" خودش رو به مخاطب بشناسونه. مینا دلشاد در سریال های نام برده کلا نقشای مثبت داشت اما خب نشون داده که از دست چهره هایی هستش که هم میتونه خیلی مثبت باشه و بیننده رو طرفدار کاراکتر خودش کنه به مانند نقشش در ستایش، و هم میتونه منفی طور دیده بشه و اون نقش شیطونه داستان باشه چون فیسی دارای اینچنین پتانسیل رو داره. مینا دلشاد حالا یا به دلایل شخصی و یا شاید هم کمبود پیشنهاد کاری، تو این عرصه شگفت انگیز دیده نشد و به مانند بسیاری از همکارانش فقط زد تو کار اینستا بازی و خودنمایی در این فضا که خب این مدلی پیش رفتن فقط اون چهره رو مشهور نگه میداره و چیزی به اعتبار و سوابق کاریش اضافه نمیکنه.

این روزا انگاری مد شده خانومای بازیگر به خصوص دهه هفتادیا میان و یکی دو تا فیلم یا سریال بازی میکنن و بعد محو افق میشن. مثلا پردیس پورعابدینی شاید هم شادی مختاری و مینا دلشاد و ....! خب چرا؟ این در حالیه که همین افراد در اینستاگرام از باقی بازیگران فعال تر هستند با انتشار فیلم و عکس هایی نکته در و حاشیه دار تررر! مینا دلشاد رو اگه یادتون بیتاد تو ستایش و ماه و پلنگ با ظاهری لاغر می دیدیم، در حالی که حالا خانوم خانوما با وزن سابق بهاره رهنما داره رقابت میکنه و کلا شده یه شکل دیگه. این چهره که به تازگی ترکیه بوده در آنالیا تصاویری منتشر کرد که زیبا بود.

Alanya_s instagram 2023-7-19 story (1)

مینا دلشاد نچراله ها، فقط یه دو کیلویی ژل تزریق کرده!

خب همونطور که دیدن خانوم بازیگر به شدت افزایش وزن پیدا کردن. این در حالیه که چهره مینا دلشاد هم خیلی تپلی شده و کلا خانوم خانوما رو به فردی دیگر تبدیل کرده که البته خیلی از فالووراش راضین و میگن خوشگلتر شده. علاوه بر اینها مینا بانو خب از اونجایی که قرتی بازی رو دوست داره، اقدامات لازم رو برای تزریق ژل لب هم انجام داده و می بینیم در حالی که قبلنا یه خط لب داشت، حالا یه توپ لب داره!

اما بهتره که یادآوری کنیم مینا دلشاد از دست هنرمندانی هستش که زیر تیغ عمل جراحی نرفته و فقط یه حرکتایی جهت زیباتر شدن چهرش زده. اخه میدونید که این روزا دیگه فضای بازیگری پر شده از بینی های عمل شده و فندقی!

Untitled (1)

وقتی مینا دلشاد بعد ستایش خیلی غلیظ تو اینستا اکتیوه! 

از این ها گذشته مینا دلشاد برخلاف نقش هایی که تا به حال ازش دیدیم و همیشه فقیر طور بوده، در واقعیت به شدت لاکچری زندگی میکنه و عکس و ویدیوهایی به اشتراک میذاره که گویی خانوم بازیگر حساب بانکی پرملاتی داره که به بانک مرکزی وصله!!

مینا دلشاد در انتخاب لوکیشین و لباس و آرایش و حتی ژست به شدت دقت داره تا همه چیز اونطور که میشه بره جلو. مثلا اگه شما تنها ده ثانیه وقت بذارید و وارد صفحه اینستاگرام مینا بانو بشید، کاملا به شرایط واقف میشین که این چهره به رنگ ها و غلیظ بودن محتوا خیلی اهمیت میده. در ادامه ببینیم نمونه ای از موارد گفته شده رو!

Untitled

حضور مینا دلشاد در موزیک ویدیو آقای خواننده!

مینا دلشاد عجیب دختریه! با وجود اینکه یه دهه هفتادیه ولی چهره ای داره که اگه ببینینش قطعا میگین سنش بالاتر از اون چیزیه که فکر میکنین. مینا خانوم در کنار تموم خفن بازیایی که از خودش نشون میده نه تنها تو فضای مجازی، بلکه تو فضای حقیقی هم حسابی سعی داره خودش رو متفاوت از بقیه نشون بده و واسه همین هم با چنان تریپ های رویایی تو موزیک ویدیو خواننده ها حضور پیدا کرده که اصلا نگو و نپرس!

بیوگرافی دور از انتظار مینا دلشاد

مینا دلشاد متولد 6 خرداد 1370 در مشهد، فارغ التحصیل فوق دیپلم پرستاری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت سپس به تهران مهاجرت کرد و حالا در تلویزیون بازی می کند.

از سال 1379 وقتی 9 ساله اولین تجربه خود را در بازیگری با تئاتر مدرسه بدست آورد، سپس برای نمایشی در مورد حضرت علی جایزه اول کارگردانی این رده سنی را در استان گرفت.

irs01_s3old_10531401728578026520

رفتار عجیب مامان بابا برای ورود به بازیگری

البته که مینا دلشاد بخاطر مخالفت خانواده تا مدت ها از بازیگری و حتی درس خواندن در این رشته محروم شد تا اینکه سال 1388 با حضور در تست فیلم در انتظار معجزه به کارگردانی رسول صدر عاملی پذیرفته شد. خیلی از خانومای بازیگر در مصاحبه خود از مخالفت و شرایط سخت ابتدای کارشون میگن حتی اونهایی که فکرش روهم نمی کنید! به این ترتیب با این فیلم اولین بار جلوی دوربین رفت.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سحر ارسالی در

    این نچسب

  • ناشناس ارسالی در

    اصن این کی هست؟! چقدر پول داده تا تبلیغشو بکنید؟ چقدرم نچراله مثلا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی