|

وقتی نرگس محمدی از کوسن مبلمش پارچه اضافه آورده و مانتوش کرده؛ طبق طبق فیلتر فیسشو!

narges mohammadi shayaews

نرگس محمدی رو همیشه با چهره ای ساده و بی آلایش می شناختیم تا اینکه خانوم خانوما با یه عالمه فیلتر همرو سورپرایز کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نرگس محمدی از بازیگرای مشهور و جذاب ایرانیه که این روزا به مانند بسیاری از همکارانش مثل خانوم لیندا کیانی به شدت در اینستاگرام کمرنگ شده و دیده میشه که به ندرت دیده میشن. البته که مشخصه فاز و نول این رنج بازیگران به شدت با شرایط اطرافشون تغییر میکنه، چرا که مثلا خانوم بهاره رهنما اصلا این مدلی نیست و کلا هرچی بشه از فعاااالای روزگاره و تو اینستاگرام کم بیار نیست! خب هر بازیگری با یه فیلم و سریالی بولد میشه و میاد بالا، نرگس محمدی نیز طبق روال همین قانون نانوشته با بازی در سریال "ستایش" بود که شناخته شد و شهرت یافت. اما خب فرق این موضوع تو اینه که شاید یک بازیگر با سابقه سوم چهارمش این اتفاق براش بیوفته و یک بازیگر به مانند نرگس محمدی با همون دیدار اولش!

از جهتی هم بهتره بگیم که شاید اگر نرگس بانو نبود و بازیگر دیگه ای این کاراکتر رو نقش آفرینی میکرد ستایش نمیتونست تا به این اندازه مخاطب رو جذب کنه! میدونید میخوام بگم این یک تلاش و نتیجه دو طرفه نه اینکه بگیم کار خوب بود و بازیگر کشیده شد بالا! 

از این ها که بگذریم و برسیم به حال حاضر نرگس محمدی، باید بگیم که خانوم بازیگر دهه شصتیه ما که هنوز هم به سن و سال چل چلیش نرسیده، این روزها در فعالیتی آنچنانی به سر نمیبره و انگاری بعد از ازدواجش به چه دلیل خدا داند، اما در کار و بازیگری دور شد! 

95382890_621914841736288_5790591016148243711_n

وقتی نرگس محمدی مثل رهنما و رهنما ها نشده!

این روزا دیگه خیلی از مشاغل و هنرا با هم قاطی شدن. این در حالیه که مثلا شما می بینید بازیگرا شدن مدلینگ و مدل ها شدن بازیگر! خوانده ها شدن بازیگر و بازیگرا شدن خواننده! این موضوع اونقدری زیاد شده که اصلا جا بحث فراوونی داره اما در این مطلب میخوایم از اون دست هنرمندانی بگیم که چقدر خودشون رو غرق ترند و مد کردن و اون دست دیگری که چندان به این موضوع اهمیت نمیدن! مثلا خانوم بهاره رهنما رو دیدین؟ ایشون از پررنگای دسته اول هتسند که تو لباس و چهرشون دیگه حرکتی رو جا نذاشتن که انجام نداده باشن و حسابی در حال اتسفاده از هرچی که ترند شده هستند! مثلا چهره ای گر از ارایش و پیرسینگ و سبک لباس های مدل مت گالایی اما ورژن به هم ریختش!

در مقابل می بینیم هنرمندانی به مانند نرگس محمدی که از ساده ترین ها هستند و در حالی که تو همون راستای امثال رهنما ها فعالیت دارند و بازیگرن و خب نیاز به دیده شدن دارند، اما از اینجور آیتمای جلب توجه به دورن! نرگس محمدی رو هم از لحاظ استایل و هم چهره، میشه به عنوان یکی از ساده ترین ها دونست که حتی وقتی میخواد مثلا چیتان پیتان هم بکنه و بره خارج، باز میشه عادی ترین حالت رهنما و رهنما ها.

C1J1iycExzno

فیس مصنوعی شده و از دست رفته نرگس محمدی با این حرکت!

این گفته ها بر این نظر نیست که رهنما بده و محمدی خوب! خیر! بلکه تفاوت سلیقه ها و اعتماد به نفسی که فرد داره رو نشون میده نرگس محمدی چهره ای طبیعی و خدادادی داره، از طرفی هم خیلی میکاپ های تند رو قبول نداره و تا جای ممکن اونچه که واقعا تو فیس داره رو نوشن میده. اما انگاری این فضای نامرئی و هوش مصنوعی و خیلی چیزای جدید الورود نرگس محمدی هارو هم تحریک کرده تا دستی به چهرشون ببرن و تستش کنن! همین شد که دیدیم نرگس بانو هم پا به عرصه فیلتری ها گذاشت و با چهره ای که از تپلی دراومده همرو متعجب کرد. خیلیا هم بر این نظر بودند که نرگس محمدی با همون گردی صورتشه که محبوب تره و بهتره که با این حرکتای خالی بندی دست کاریش نکنه!

Untitled

آخه میدونید که نرگس محمدی در اصل این شکلیه!

Untitled

نرگس محمدی یه ریز از خونه جالبش عکس گذاشت! جوراب شیشه ای قرمزشو

دیدین بلاگرا خیلی زیاد از خونه زندگیشون عکس و ویدیو منتشر میکنن! خب یکی از راه های محتوا سازی همون نشون دادن زار و زندگیه، اما در رابطه با افراد مشهور این موضوع به شدت عجیب به نظر میاد چرا که اصلا امکان نداره ریلز خونه گردی بذارن و قسمت های مختلف رو به اشتراک بذارن! تنها گاهی نگاهی بشه و مخاطب بتونه کمی از داخل خونه های این سلبریتی های مشهور رو ببینه! مثلا نرگس محمدی مدتی پیش تصویری از خود در آینه قدی خونشون گذاشت و یه رونمایی ریز کرد! البته که کاربرن همیشه در صحنه هم یه نکته عجیب پیدا کردن و پگیر دادن بهش! و اون چیزی نبود جز جوراب های شیشه ای و قرمز خانوم خانوما!

Untitled

nargesmohammadi_narges_345322769_835483141332363_2286679293738358707_n

رقم مهریه و تولد شیک و پیکی که علی اوجی واسه نرگس محمدی گرفت

نرگس محمدی در سال 1396 با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده موسیقی) ازدواج کرد. آنها پس از حضور نرگس محمدی در برنامه تاک شو پربیننده (دورهمی) به طور رسمی با هم ازدواج کردند. نرگس محمدی مهریه خود را 110 سکه عنوان کرد که آن هم اصرار خود آقای همسر بوده است.

علی اوجی برای روز تولد نرگس محمدی ویدیویی زیبا که موزیکی خارجی داشت در اینستاگرام منتشر کرد و با نظرات جالب کاربران همراه شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی