|

صبا راد بلاگری براش کم بود کلینیک زیبایی زد خفن و پُر پول؛ صورتشو عین بادکنک باد کرد!

saba-rad shayanews

صبا راد مجری سابق صدا و سیما بوده که این روزا بلاگر شده و یه جورایی حسابی داره از این راه پول درمیاره و اینستا رو ترکونده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تو یه سری از برهه های زمانی یه دفعه یه سری از تغییرات یهویی تو اکثر سلبریتی ها دیده میشه که انگار از قبل با هم هماهنگ کرده باشن مثلا رفتن ریحانه پارسا از ایران مصادف شد با رفتن صبا راد و مهاجرتشون به ترکیه که خانوم راد حسابی از این بابت که رفته خوشحال بود و در پوست خودش نمی گنجید ولی وقتی ریحانه پارسا پا شد رفت ترکیه و یعه سری حواشی به وجود آوورد صبا خانوم ترسید اونم به چوب امثال پارساها بسوزه بنابراین بار و بندیل رو جمع کرد و برگشت ایران ولی این روزا صبا خانوم هنوز هم دلش تو ترکیه هسد و به خاطره عشقی که به اونجا داره در حال یادگیری زبون ترکی استانبولی هم هست و حسابی پیگیره و دنبالش میکنه. ولی بگیم از این روزای خانوم مجری سابق یعنی صبا خانوم که خیلی ها عادت کرده بود که خانوم خانوما تو برنامه ی به خانه برمیگردیم ببینن و ایشون هم صدا رو نازک کنه و خسته نباشید بگه به همه ی کسانی که از سره کار برگشته بودن خونه.

همونطور که میدونید ایشون وقتی جمع کرد رفت ترکیه اونجا یه سری استایل ها و تیریپا از خودش نشون داد که تو ایران قفل بود این حرکتا و وقتی که دست از پا درازتر برگشت دیگه صبا خانوم قصه جایی تو صدا و سیما و برنامه هاش نداشت چرا که خط قرمزها رو رد کرده بود و همینجوری شد که با دستای خودش کنار گذاشته شد و این این روزا خانوم تبدیل شده به یه بلاگر و داره در این زمینه فعالیت میکنه ولی صبا راد کلا آدمیه که دوس داره حسرت گذشته رو بخوره انگار چرا که این روزا هی از اقامتش تو ترکیه عکس و فیلم استوری میکنه و از دلتنگیش برای اون روزا میگه و از یه ور دیگه هنوز تو بیو پیجش خودش رو مجری و گوینده معرفی میکنه در حالی که میشه گفت این روزا بیشتر از هر چیزی خانوم بلاگر محسوب میشه. حالا در ادامه یه سری از حواشی های مربوط به فعالیت این بانو رو تو اینستا براتون میگیم، مثل کلیپ زیر که خانوم در حال تولید محتوا از هر چیزیه.

وقتی صبا راد میخواد با کلینیکش آتیش بزنه به ماله مردم

این روزا خیلی از تبلیغات بلاگرها یه جوری شده که همه چیز رو به خودشون تعمیم میدن مثلا یهو استوری رو باز میکنید و میبینید که ااا فلانی داره از جارو کشیدنه خونش حرف میزنه و میگه: آره امروز تصیم گرفتم که خونه رو جارو بزنم خیلی کار ریخته سرم و باید همه شون رو تا شب انجام بدم، خب تا اینجا اوکی استوریه بعدی: وای بچه ها خیلی هاتون ازم پرسیدید مارک جاروت چیه من این رو چند سال پیش از آفریقا خریدم ولی یه جا رو پیدا کردم که یکی از شعباتی هست که این جارو رو میفروشه و ده ماه هم گارانتی داره و اگر هم بگید که از پیج من هستید بهتون ده درصد هم تخفیف میدن به پیجشون سر بزنید که عالیه و پشیمون نمیشید من چند ساله با این جارو کارام راحت شده.

صبا راد+45

خب مسلما اکثرتون از این تبلیغات دیدید و حالا که صبا راد هم یه پا بلاگر شده فرقی با این افراد نداره در حالی که خودش قبول نداره که بلاگر هست ولی این روزا اگر یه سر به پیج این بازیگر بزنید متوجه میشید که چطور داره تبلیغ های آب دوغ خیاری و مختلف میذاره که خب به تازگی بگیم از تبلیغات اخیرش که داستان رو با یه استوری شروع کرده و اعلام کرد که پونصد میلیو پول داره و از فالووراش نظر خواست که با این پول چیکار کنه و بعد از کش دادن ماجرا اینطور گفت که یه کلینیک پیشنهاد گرده که با این پول یه شعبه از اون کلینیک رو بزنه و در ماه 20 میلیون درآمد داشته باشه و مردم رو دعوت به زدن شعبه های این کلینیک کرد! که خدا میدونه این دیگه چه کلاهبرداریه جدیدی هست تو مجازی و چطور قراره سرمایه مردم از بین بره! 

صبا راد سالمند بود که با دستکاری خودشو جوون کرد اونم از چه نوعش

خیلی از افراد تو مجازی رفتن سراغ عمل های زیبایی و جالب اینجاست که خیلی هاشون شبیه هم شدن و اصلا انگار روایت داریم که از موارد لازم برای بلاگر شدن میشه به عمل های جراحی و تزریق ژل و بوتاکس اشاره کرد یعنی شما دماغتو عمل کن یه سگ یا گربه هم بخر و چندتا هم پاشنه بلند و لوازم آرایش بعد بزن تو کار بلاگری و هی پیج رو گسترش بده تا رفته رفته تعداد فالوورا زیاد و زیادتر بشه و در نهایت بله اس ام اس های واریزی رو دریافت کن.

صبا44

حالا این موضوع داستان صبا راد هم هست ایشون به قدری صورتش رو دستکاری کرده که تنها شباهتش با گذشته فقط و فقط صداش هست و این روزا خانوم هی کارهای زیبایی انجام میده تا خودش رو سن پایین تر از اون چیزی که هست نشون بده و به چشم بیاد که تو چشم ترین موضوعش هم ابروهاش هست. در کل یه جورایی میشه گفت خانوم اعتماد به نفسی نسبت به قیافش نداره در حالی که از زیبارو ترین مجری های تلویزیون محسوب میشد در گذشته.

صبا6465

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی