|

"زن بابک جهانبخش" برا اینکه طرفدارا شوهرشو نقاپن یه همچین عمل سنگینی کرد؛ پاشنه ها رو!

بابک جهاببخش خواننده ی پرطرفداری هست که تو ازدواج دومش همسرش برای رقابت با این طرفدارها اومده وسطه میدون.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- با پیشرفت تکنولوژی دیگه مثل قدیم نیست که مردم از سلبریتی ها بی خبر بمونن و بعد از قرن ها یه خبر راجبشون بشنون که تاریخ انقضای خبره هم تموم شده مثلا یه بازیگر ازدواج کرده و طلاق کرده بعد یه عده تازه خبر ازدواجش رو میشنون کو تا طلاقش البته که بعضی از این دوستان هم به قدری سرعت عملشون بالاست تو ازدواج و طلاق که خبر ادواج رو هضم نکرده خبره طلاقشون رو آدم میشنوه که اینا بحثشون جداست، در کل این روزا میشه از آدم های معروف بیشتر خبر داشت خصوصا که همه هم یه پیج اینستاگرام دارن این روزا مثلا ما زن قبلیه بابک جهانبخش رو ندیدیم ولی همسر فعلیش یعنی پریا خانوم پرتوی فرد رو تا دلتون بخواد تو اینستا میبینیم و یه جورایی از حال و احوال زندگی پریا خانوم با آقای خواننده خبر داریم و میشه گفت که اینا زیره سایه ی فضای مجازی هست. البته که بلاگر بودن پریا خانوم هم بی تاثیر نیست!

این روزا که خیلی از بازیگرهامون هم بلاگر شدن و از این راه کسب درآمد دارن چرا زن یه خواننده نباید بلاگر بشه و از طریق تبلیغات تو پیجش که زیر سایه ی همسر خواننده یه عالمه هم فالوور داره، پول به جیب بزنه و حساب بانکی رو شارژ و پیامک های واریز رو به راه نندازه؟ مسلما میدونید که بلاگری یکی از پردرآمدترن شغل های حال حاضرنه تنها در ایران بلکه تو کل دنیا هست و میشه خیلی راحت ازش کسب درآمد کرد که خب دوستان هم باهوش بودن و راهش رو پیدا کردن. از اینا که بگذریم باید این رو هم بگیم که پریا خانوم خیلی تبلیغات شیک و مجلسی انجام میده و اصلا اهل تبلیغ کردن هر چیزی نیست که یه وقت پرستیژ و کلاس کارش پایین بیاد بابراین به این مسائل حسابی دقت میکنه و شیک میره جلو ولی حالا به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرده که سوژه شده و میخواهیم در ادامه راجبش باهاتون حرف بزنیم، پس با ما همراه باشید.

IMG_20230730_110225

وقتی پریا خانوم که عمل رو قورت داده و یه آبم روش میاد حرفای اینجوری میزنه!

این روزا به قدری عمل های زیبایی زیاد شده که حتی افراد عادیه جامعه هم به این سمت و سو کشیده شدن و میشه گفت که این موضوع تبدیل به یه معضل شده و متاسفانه سن عمل های جراحی مثل عمل بینی داره خیلی پایین میاد و نوجوون هایی که در حال طی کردن بلوغشون هستن و هنوز بینیشون به صورت طبیعی باد داره هم میرن به سراغ اینجور عمل های زیبایی و دستکاری کردن های زودتر از موعد و این موضوع تبدیل شده به یه خوره و رفته رفته خیلی ها دارن اعتماد به نفس خودشون رو به خاطره این موضوعات از دست میدن و اینستا و فضای مجازی هم در این موضوع دخیل هستن. حالا خیال کنید که با وجود این همه شاخ که هر روز داره به تعداد اون ها افزوده میشه همسر افراد معروف مرد برای این که از این شاخ ها جلوتر باشن باید چیکارا بکنن.

IMG_20230730_110248

مثلا اگر یه نگاه به چهره ی پریا خانوم بندازید کاملا میشه انواع و اقسام عمل هایی رو که این بانو انجام داده رو توی صورتش مشاهده کرد از دندون ها تا بینی و گونه و ابرو و الی آخر یه جورایی میشه گفت که خانوم خودشو کوبیده و از نو ساخته تا به قول قدیمی ها چشم شوهر رو پر کنه و از طرفدارهای شاخ و رنگی پنگیه آقای خواننده عقب نمونه که خدایی نکرده یکی از بین اون ها پیدا بشه و قاپ شوهر رو بدزده و از راه به درش کنه ولی یه چیزی که راجبه خانوم خانوما خیلی عجیب بود استوریه که به تازگی گذاشته و تو اون گفته که همه به دنبال صورت بی عیب و نقص هستن آیا دل هامون هم همینجوره که خب یه مقدار با سبک خانوم در تضاده چون بالاخره ته ظرف عمل رو ایشون نون کشیده و خورده.

IMG_20230730_110603

ابراز علاقه به سبک پریا خانوم دلبرانه و شیک

اگریادتون باشه بهاره رهنما وقتی رای بار دوم ازدواج کرده بود از حاجی جانش یه عالمه عکس منتشر میکرد و کلا از اول هم از مراسم عروسی بگیر تا الی آخر یه عالمه حاشیه داشت بانو و همیشه هم بابت داشتن حاجی خدا رو شاکر بود و ایشون نماز و روزه اش به راه بود و تو بوق و کرنا نمیکرد ولی بهاره خانوم میومد حتی از اینا هم به عنوان یه امتیاز استفاده میکرد و پزشو میداد که همچین شوهری گیرش اومده! در کل ابراز علاقه های سمی یکم تو ایران خطرناکه مثلا ابراز علاقه ی نوید محمدزاده و فرشته حسینی تو کن هم خیلی برای مردم عجیب بود و یه عده اصلا این کار رو نپسندیدن.

ولی حالا بگیم از ابراز علاقه های پریا خانوم که خیلی شیک و مجلسی تشریف داره و یه هایلایت درست کرده برا آقاشون و عکسایی که با همسرجان  میگیره رو بعد از استوری کنی هایلایت میکنه تا برای همیشه داشته باشه مثل عکس زیر که میتونید ابراز علاقه ی شیک بانو رو وقتی همسر به بوتیکشون سر زده رو ببینید.

IMG_20230730_110300

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی