|

استایل عقدی "نیوشا ضیغمی" رو هر دختر بزنه سه سوته بختش باز شده؛ پاشنه بلنده یا نردبون

newsha-zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی این روزا زده تو کار بلاگری و تبلیغ برای پیج های دیگه و حسابی از این راه داره پول میزنه به جیبش و کار وبارش سکه هستش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعضی از بازیگرا هستن تو هیچ فیلمی نیستن ولی اسمشون موندگار شده تو ذهن مردم و هیچ جوره هم از یاد نمیرن مثلا یه بار لیلا بلوکات گفت که خیلی خدا رو شاکر هست که با وجود این که حخیلی کم کار شده ولی اسمش سر تیتر خبرهاست! حالا این سر تیتر بودن تو خبرا به دو دسته تقسیم میشه، اولی این هست که از راجبت خوب بگن و دومی اینه که راجبت بد بگن و البته که برای بیشتر بازیگرها این موضوع مهم نیست و صرفا دوست دارن که تو چشم باشن حالا هر کی هر چی راجبشون میگه مهم نیست! حالا در بین بازیگرهایی که خودش تو فیلم و سینما این روزا حضور فعال نداره ولی اسمش حسابی به چشم میخوره به نیوشا خانوم ضیغمی اشاره کرده که اولین چیزی که با اسمش به ذهن مخاطب میاد قیافه ی خانوم هست که اگر دقت کرده باشید نیوشا خانوم از اول هم به خاطره همین قیافه بود که دیده شد و بالا اومد و حتی الان هم به خاطره قیافه و استایلش هست که براش حولاشی ایجاد میشه و خانوم رو در صدر نگه میداره وگرنه نیوشا ضیغمی خیلی وقت هست که دیگه بازیگر محسوب نمیشه البته شاید شنیده باشید که ایشون این اواخر یه فیلم بازی کرده.

ولی خب به قدری نقش آفرینیش بد بوده که باید دیگه علنا خودش رو بازنشسته اعلام کنه و به بلاگری بپردازه که این روزا پول خوبی توش هست و خیلی از بازیگرها هم بهش رو آووردن مثل بهنوش بختیاری که رو دست هر چی بلاگر تو اینستاگرام هست بلند شده خانوم خانوما و حتی برای دیده شدن بیشتر تو کلیپ های شاخای مجازی هم بازی میکنه که آمار بازدید پیجش رو بالا نگه داره تا از اون ور تبلیغات بگیره و پول مشتی و تپل بزنه به جیب بالاخره که باید از یه جایی امرارمعاش کنن این بانو و این روزا هم اوضاع مالی اکثرا ضعیف شده ولی خب باید به بهنوش خانوم از یه جهت تبریک گفت چرا که بانو راهش رو پیدا کرده که به پول ایزی و پیزی برسه! از اینا که بگذریم میرسیم به حواشیه مربوط به نیوشا ضیغمی که در ادامه در خصوص اون ها بیشتر براتون صحبت میکنیم.

نیوشا+ضیغمی

استایل های شاد نیوشا ضیغمی که همیشه باید مجلسی باشه

استایل هر بازیگری مثل امضای شخصیه اون میمونه و هر بازیگری باید سبک و سیاق خودش رو تو استایل داشته باشه تا تک و خاص دیده بشه البته که تو ایران زیاد از این خبرا نیست چرا که خیلی از سلبریتی ها استایلیست ندارن و این خودشون هستن که انتخاب میکنن چی بپوشن در حالی که خیلی از افراد معروف در هالیوود اینجور بیان کردن که استخدام یه استایلیست و مشورت گرفتن از اون در خصوص این که چی بپوشن و حتی راجبه اکسسوری هایی که میندازن تونسته تاثیر بسزایی تو تغییر تیپ و استایل اون ها بذاره و خیلی بیشتر از قبل اون ها رو بولد کنه و به چشم بیاره و در بین بازیگرهای ایرانی هم یکی از افرادی که بهش گفتن هر چقدر بی ربط تر بپوشی بیشتر برد میکنی بهاره رهنما هست که امیدواریم یه استایلیست داوطلبانه برای این بازیگر که فقط به سلیقه ی خودش ایمان داره پیدا بشه!

نیوشا4464

اما برسیم به نیوشا ضیغمی که امضای کار خانوم مجلسی بودن تو هر شرایطی هست یعنی شما تا به حال پیش نیومده که نیوشا خانوم رو با یه استایل اسپرت و یا عادی ببینین چرا که این بازیگر تو هر شرایطی حتما یه آیتم تو تیپش داره که اون رو عنده مجلسی کنه و هر چی هم نباشه رنگ و مدل موهایش این کار رو یه تنه انجام میده و اون رو به چیزی تبدیل میکنه که ما مردم عادی تو عروسی هستیم! مثلا به تازگی خانوم خانوما یه عکسی از خودش منتشر کرده که توی اون مانتوی چهل تیکه ی زیباش حسابی به چشم اومده و البته که کنارش یه دوست با لباس سرتاسر سفید هست که خیلی ها گفتن اگر لباس هاشون رو تعویض میکردن نیوشا با لباس های سفید و اون مدل مو تبدیل به یه پا عروس میشد!

IMG_20230802_121511

خب بیاید اینور چون قراره تصور بخش پیش رو با یه اجی مجی به واقعیت تبدیل کنیم!

گفتیم که این روزا خیلی از بازیگرا زدن تو کار بلاگری و تبلیغ گذاشتن های متفاوت و کسب درآمد کردن از این راه ولی یکی از تبلیغات موثر میتونه تست کردن محصول ارائه شده توسط یه آنلاین شاپ و یا فروشگاه توسط فرد بلاگر باشه و به همین علت مسلما دیدید که خیلی از فروشگاه ها برای بلاگرها محصولاتشون رو میفرستن تا با تست و نشون دادن اون ها جلوی دوربین بتونن بیشتر نظر کاربرا رو جلب کنن و اون ها رو به خرید ترغیب کنن. حالا نیوشا خانوم هم که یکی از این بازیگرهای بلاگر شده این کار رو انجام داده و زده تو تست لباس ها و رفته به مزونی که قرار بوده مانتوهای اون ها رو تبلیغ کنه و حالا وقت اجی مجی هست و دیدن نیوشا خانوم تو لباس سفید و استایل عقدی که بسیار بهش اومده و خانوم رو تبدیل به حوری کرده!

IMG_20230802_121520

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی