|

مدل موهای ترند لیلا اوتادی که زیباییشو خیره کننده کرد؛ مانتوش از چهل مانتو دوخته شده!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی از بازیگرای مشهوریه که کلا همیشه شاده و ایبنار نیز با انتشار تصایور تولدش مهری تایید به این موضوع زد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا اوتادی بازیگر جذاب و خوش استایل ایرانیه که این روزها در فیلم  سریالی دیده نمیشه که البته به تازگی در سریال شبکه خانگی "نیوکمپ" ایفای نقش داشت و حتی حالا هم سریال "گاندو" رو در  شبکه آی فیلم در حال پخش دارد. لیلا اوتادی از هنرمندان دوست داشتنی و پر طرفداری هستش که با بازی در سریال های تلویزیونی تلاش خود را کرد تا به جایگاه حال حاضرش برسد و باید بگیم که خانوم بازیگر مِن جمله هنرمندانی بوده و هست که راه و رسم این عرصه شگفت انگیز رو با جعبه جادو شروع کرد نه به مانند بسیاری از همکارانش مثل خانوم ترانه علیدوستی، که تنها سینما و درامد آنچنانیش رو دوست دارند! لیلا اوتادی از چهره های دهه شصتی می باشد که زاده مرداد ماه است و حالا فیکس 40 سالگی اش رو جشن گرفته.

البته که شاید هم بهش بیشتر بخوره و که سن و سال بیشتری داشته باشه، چرا که می بینم لیلا اوتادی حالا این سنیه و چهره ای پخته داره، اما مثلا خانوم افسانه پاکرو هم تو همین سال به دنیا اومده و حتی بزرگتره، اما چهره ای بی بی طور تر داره و اینجوریاست که خیلی از کاربران و همراهان لیلا اوتاید بر این نظر بودند که خانوم بازیگر بهش نمیاد تازه دهه سی زندگیش رو تموم کرده باشه! در ادامه ابتدا مشاهده می کنید تصاویری که لیلا بانو از خود در تازه ترین تولدش منتشر کرد.

364122459_18378552880019961_6230076058845466729_n

362934236_18378552889019961_8664978508077252911_n

سبک زندگی خوش خوشان رو از لیلا اوتادی یاد بگیرین!

لیلا اوتادی از دست هنرمندان خوش خوشانیه که نمیذاره زندگی به کامش بد بگذره! آخه میدونید که این روزا شرایط اقتصادی خرابهف از طرفی هم بازیگرا  هنرمندا خودشون با خودشون افتادن تو یه دعوای عجیب که یکی کشف حجاب میکنه، اون یکی حمایت نمیکنهف اون یکی دیگه همه نقشارو یه تنه داره بازی میکنه و راه واسه دیگران نذاشته! و .... هزار جور بحث دیگه که خیلیاشونم در رابطه با استایل و سبک ظاهری که دارن هستش!

اما لیلا اوتادی کلا انگاری تو هیچ یک از این بحث ها نمیخواد شرکت داشته باشه و فارق از دنیای اطرافش رنگیییی ترین لباسارو میپوشه و برای خودش حسابی گل و کیک و  تولد میگیره! مسافرت میره و پشت فرمون ماشین گرونش دابسمش میگیره! همیشه هم لبش خندونه!

مانتویی که از چهل مانتوی دیگه دوخته شد!

البته که شاید به ذهنتون بیاد و بگین اتفاقا تو ویدیو بالایی که لیلا اوتادی از همه خانوما کمرنگی تر استایل زده بود که خب در پاسخ باید بگیم درسته، اما دلیلش اینه که هونطور که دیدین لیلا بانو اینجا احتمالا تنها بازیگر حاضرش بوده و باقی بانوان از قشر بلاگر و میکاپ آرتیست بودن! به همین علت لیلا اوتادی رو دیدیم در حالی که خیلی سنگین طور رفتار داشت.

در ادامخه می بینیم لیلا اوتادی رو وقتی مانتویی چهل تیکه به تن داه و در یکی از مراسمات سینمایی حضور پیدا کرد. خانوم بازیگر واقعا انگار لباسشون رو با پارچه های مختلفی که دوخته شدن به هم ترکیب زده که قطع به یقین مورد پسند هر بانویی نیست!

campec.ir_s+instagram+2023-6-24+story

کمی بیشتر با لیلا اوتادی و علاقش به شاسی بلندا

لیلا اوتادی چهاردهمین روز از مرداد ماه سال 1362 متولد شده. خانوم بازیگر در تهران به دنیا اومده و از بچگی شبفته بازیگری شده، اما خب اونچه که در دانشگاه ادامه داده و خونده کارشناسی معماری بوده است.

او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

bartarpix_1624555953

لیلا اوتادی مجرده اما خب از اونجایی که برای همه چهره های مشهور یکسری حواشی وجود داره، کاربران لیلا اوتادی رو هم یک بار با احسان علیخانی مزدوج کردن و باری دیگر با جواد نکونام!

خانوم بازیگر دهه شصتیمون از شیفتگان ماشین های شاسی بلنده و کلا علاقمنده که ماشینش تو این سبک باشه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی