|

لباس میلیونی "زن بابک جهانبخش" تو سفر خارجی دریایی شون چه دیدنیه!

BABAK-JAHANBAKHSH SHAYANEWS

پریا پرتوی فرد همسر خواننده ی معرف بابک جهانبخش هست که خیلی از طرفدارا از طریق پیج این بانو در جریان اتفاقات زندگی این زوج قرار میگیرن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پریا پرتوی فرد زن خواننده ی معروف بابک جهانبخش هست که خانوم خانوما این روزا یه پا بلاگر برای خودش محسوب میشه و داره از این راه حسابی کسب در آمد میکنه و با آقایی پول روی پول میذارن و البته که میدونید بلاگر شدن همسرای سلبریتی ها این روز خیلی عادی شده و انگار که این دوستان میخوان پا به پای همسراشون دیده بشن که خب زن بابک جهانبخش هم از این قضه مستثنی نیست و پا به پای آقای خواننده تو مجازی فعالیت میکنه و حتی خیلی از طرفدارای آقاشون رو به سمت خودش کشونده و یه عالمه فن پیدا کرده که روز به روز هم داره به تعدادشون اضافه میشه و میترکونن.

مثلا همین چند وقت پیش بود که وقتی بازار کنسرت داغ بود خیلی از طرفدارای بابک جهانبخش به خاطر خانومش یعنی پریا پرتوی فرد بود که میومدن کنسرت تا ایشون رو از نزدیک ببینن به قدری که تو اینستاگرام شیفته ی این بانو شدن و البته که باید بگیم که ایشون واقعا اونجور که نشون میده بسیار خوش اخلاقه و این رو میشه از رفتارش با پسر بابک جهانبخش که مثل بچه ی خودش میدونه هم متوجه شد چرا که میدونید بابک خان از ازدواج اولش یه پسر داره و البته که پریا هم ازدواج دومشه و یه دختر از ازدواج سابقش داره، اما حالا بریم برسیم به آخرین خبر مربوط به این خانواده.

زن بابک جهانبخش

چمدون شیک و سبکی که زن بابک جهانبخش جمع کرد به خاطره خونه داشتن تو مقصده سفره

شنیدین که یه عده از قشر مرفه ییلاق و قشلاق میکنن و تو سرما میرن سمت گرما و تو گرما میرن سمت سرما و البته که میدونید اینجور حرکات یه عالمه خرج و برج داره و یه جیب پر پول میخواد که هر کسی از عهده ی اون برنمیاد، ولی خونواده ی جهانبخش از اون دسته از خونواده های پولدار و مرفه هست و البته که فکر نکنید بابک جهانبخش با خوانندگی به این پول رسیده چرا که ایشون از اون دسته از افراده که از بچگی تو پول و پره قو بوده و حالا هم همینطوره حالا چرا اینو میگیم؟ چون ایشون هم به همراه اهل و عیال ییلاق و قشلاق میکنه.

در کل که پریا خانوم و آقا بابک عشق سفر دارن و تو پیج خانوم یه عالمه عکس از این مسافرتا هست ولی اینبار پریا خانوم یه استوری منتشر کرد که توی اون از فالوورا خواسته حدس بزنن کجا میره و یکی از این فالوورا با توجه به موس مو و شامپوی خشک تو چمدون که گویا برای هوای شرجی هست متوجه شد که سفر این خونواده به سمت کیش هست و باید بگیم که اگر چمدون بانو لباسش کم هست به این خاطره که اونجا منزل شخصی دارن و ایشون هم یه عالمه لباس رنگارنگ داره تو کیش که این روزا دیگه خارج از کشور محسوب میشه. البته که با وجود کمبودن وسایل کفش موجود تو چمدون خودش برند نایک هست و خدا تومن پولشه.

زن بابک جهانبخش

زن بابک جهابخش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی