|

عروس شدن چند باره ی بهاره رهنما و سرویس طلای گرونش

BAHARE-RAHNAMA SHAYANEWS

بهاره رهنما از بازیگرهای قابلی هست که این روزا خانوم خانوما باز هم به عرصه ی حواشی برگشته و در حال تاخت و تاز هست.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهاره رهنما یک از بازیگرایی هست که سیر عجیب و غریبی رو تا به امروز طی کرده و میشه گفت که خانوم خانوما خیلی اتفاقات عجیب رو تو زندگی داشته و از اون ور خودش هم اتفاقات عجیب رو رقم زده که این به نوبه ی خودش برای بهاره رهنما حواشیه زیادی رو به وجود آوورده و اسم ایشون رو سر زبون ها انداخته ولی اگر بخواهیم دقیق تر بگیم بزرگترین مسئله ای که از این بازیگر بیشتر و بیشتر و همیشه حاشیه ساز بوده تیپ و استایلش هست که اگر بخواهیم اون رو در یه جمله توصیف کنیم میشه بهش گفت بادی به هر جهت حالا چرا؟ چون بهاره رهنما از اون دسته از بازیگراست که عادت داره هر چی دم دستش میاد رو بپوشه!

مثلا همین اواخر اسم و استایل خانوم تو ایتالیا سرچ های زیادی داشته و البته که خیلی ها در مجازی از بدتیپی این بازیگر تو انتخاب استایل صحبت کردن و حاشیه ی دیگه ی این بازیگر افشاگری بود که اخیرا نسبت به حضور نداشتنش تو تلویزیون انجام داده و عنوان کرده که دلیل این موضوع طلاق گرفتن از همسر اولشون یعنی پیمان قاسمخانی هست که بعد از این اتفاق خیلی از کارگردان های صدا و سیما که دوس دارن فیلمنامه رو با آقای قاسمخانی کار کنن از همکاری بهاره رهنما امتناع میکنن و ایشون یه جورایی ممنوع الورود شده به صدا و سیما! اما حالا برسیم به تازه ترین حاشیه ی این بانو.

بهاره+رهنما (7)

تیپ و استایل عقدی که بهاره رهنما هر دفعه تو انتخابش شکست میخوره

احتمالا یادتون باشه که بهاره رهنما موقع ازدواج دومش یکی از پر حاشیه ترین ها شد و اسمش رفت سر تیتر خبرها و البته که اکسپلور از عکسای خانوم خانوما تو این مراسم پر بود و خیلی ها از ژست و اداهای این بانو برای مردم سوال به جود آوورده که چرا؟ بیشترین حاشیه هم برمیگشت به لباس عروس آبی رنگ این بانو که خیل ها معتقد بودن با رنگ موهاش اصلا سنخیت نداشت و یه جورایی اون رو خیلی جلف کرده بود و بهتر بود که ایشون تو استایلش یه تجدید نظری میکرده.

اما خب گویا بهاره رهنما قصد تجدید نظر نداره، چرا که این بازیگر به تازگی یه عکس از خودش منتشر کرده که به مانند یه عروس ظاهر شده با دستکش های توری و سفید و یه استایل سفید که اکسسوری های ست مثل ساعت طلا و دستبندش که مشخصه قیمت بالایی دارن ولی یوقور و بد ریخت هستن، خیلی تو چشمن و خیلی ها به ایشون گفتن که اگر قصد عروس شدن مجدد داره اینبار بهتره که برای انتخاب لباس هاش از یه فرد متخصص در این زمینه کمک بگیره و حتی یه نفر هم به عمل های زیبایی ایشون تیکه انداخته بود که بهاره خانوم در جواب گفتن عمل هاشون از گردن به بالا نیومده و فیسش نچراله.

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی