|

عکس بازیگران جوان همراه مادرانشون | کاپ جذاب ترین مادرا مال ایناست که مثل قالی کرمونن

actor-shayanews

بازیگران جوان این روزها در سینمای ایران دارن جایگاه خودشون رو پیدا میکنن و به اون چیزی که حقشون هست میرسن و دیگه اسطوره سازی از بین رفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگران جوان زیادی این روزها در سینمای ایران حضور دارن که مسلما این دسته از افراد والدین جوون و به نوعی سره حال دارن که شاید اصلا بهشون نخوره که پدر و مادر این افراد باشن. خوشبختانه سینما این روزا داره به سمتی میره که یه جورایی از اسطوره پرستی تو فیلم ها دست برداشته و داره از هنر بازیگران جوان بهره میبره و یه جورایی تمام کلیشه ها رو خط زده و داره برای آینده بازیگر تربیت میکنه و تحویل میده که این میتونه به نفع سینما باشه حالا در این بین یکی از موضواعاتی که در خصوص این بازیگران جوان وجود داره و برای مردم جذابه خونواده ی اون هاست که در ادامه عکس هایی از اون ها براتون گذاشتیم ببینید.

بازیگران جوان

ترلان پروانه یکی از بازیگران جوان به همراه مادرش

ترلان پروانه یکی از بازیگران جوان هست در حال حاضر  25 سال داره و مجرده. این بازیگر زاده ی شهر شیرازه. ترلان پرولانه از بچگی بازی تو سینما رو شروع کرد و تو این حرفه بزرگ شد و قد کشید. لیسانس گرافیک داره و یه برادر بزرگ تر از خودش به اسم عرفان داره و پدرش مهندس هست. اما برسیم به مادر این بازیگر یعنی پریسا فروغی که نظر خیلی از کاربرها رو به سمت خودش جلب کرده ایشون خونه دار هست و وقتی عکسش پیش دخترش ترلان منتشر شده بود خیلی ها باورشون نمیشد که این خانوم دوتا بچه با سن های بیست و خورده ای داشته باشه و تعریف از جوونیه خانوم فروغی بین کاربرا زیاد بود.

بازیگران جوان

الهه حصاری یکی از بازیگران جوان به همراه مادرش

الهه حصاری یکی از بازیگران جوان هست که در حال حاضر 32 سال داره و مجرده. فوق دیپلم تربیت بدنی داره و لیسانس زبان انگلیسی. دو خواهر به اسم های ملیکا و المیرا داره. الهه حصاری از اون دسته از افرادی بوده که حسابی تا این سن شغل های مختلف رو تست کرده تا به این چیزی که الان هست برسه البته که بگیم منظورمون شغل های سخت نیست بلکه یه سری شغل با کلاس که و چیتان پیتانی داشته خانوم که مثلا یکیشون مربی یوگا بوده.

یه موضوعی که راجبه این بازیگر وجود داره این هست که مادر این بازیگرجوون بین دوتا خواهر دیگه اش مثل خواهر اون ها میمونه و اصلا انگار نه انگار که خانوم خانوما سه تا دختر جوون داره و انگار که خودش هنوز در حال طی کردن دانشگاه هست و وقتی برای اولین بار عکس ایشون کنار دخترش یعنی الهه منتشر شده بود خیلی ها باورشون نمیشد که رابطه ی این دو نفر مادر و فرزندی باشه.

بازیگران جوان

بازیگران جوان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی