|

تولد عجیب الخلقه ای که "بهاره رهنما" واسه پریاش گرفت؛ کیلوریزون کرد که اینجوری بپوشه!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی فرزندی به نام پریا قاسم خانی داره، میدونید که! پریا خانوم حالا خود نیز سن و سالی مادرانه داره اما فیسی عجیب!

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما / بیوگرافی بهاره رهنما / عکس بهاره رهنما / شوهر بهاره رهنما / حواشی بهاره رهنما

بهاره رهنما رو مثل آب خوردن میشه یکی از بازیگرای پررر حاشیه ای دونست که اصلاجای بحث هم نداشته باشه که ایشون مِن جمله هنرمندان جنجالی هستند یا خیر، چرا که جواب با قدرت بله هستش! بهاره رهنما البته که قبلنا فقط بازیگر بود و در یپی نقش هایی که همسرش بهش میداد، اما حالا می بینیم که اوضاع تغییر کرده و خانوم بازیگر در حالی که باید کم کم اسم بازیگر سابق رو روش گذاشت، به دنبال دیده شدن های عجیب هستش. البته که خب وقتی راه رو بخوای از جاده خاکی بری خواه ناخواه رفتارات عجیب میشن دیگه! علاوه بر اینکه خانوم بهاره رهنما خودش هم شیفته این چنین مسائل بوده و هست.

قطعا کمی تا قسمتی میدونید که از چه حواشی صحبت میکنیم! هر آنچه که به ذهنتون میاد همون ها حاشیه های هستند بهاره رهنما در طول این چند سالی که از همسرش جدا شده ساخته! 

امیر+عباسی_++بهاره+رهنما

تولد عجیب الخلقه ای که بهاره رهنما واسه دختر عجیبش گرفت!

اما بیایم به این روزهای بهاره بانو که از همسر اولش دختری به نام پریا قاسم خانی داره و با توجه به اینکه دیگه صاحب فرزند نشده، خب کل دار و ندارش از زندگی مشترک میشه پریا قاسم خانی که از متولدین دهه هفتاد هستش! پریا یه مرداد ماهیه و در سال 1376 چشم به جهان گشوده. این شیر مردادی که به مانند مادرش لایف استایلی عجیب داره با ظاهری عجیب تر، مدتی میشه که در ایران زندگی نمیکنه چرا که ایران تا به این میزان عجیب بودن رو هضم نمیکنه! در ادامه ابتدا ببینیم ویدیویی که بهاره رهنما به مناسبت دخترش منتشر کرد و یه عالمه صحبت مادرانه و مدل بهاره ای کرد!

بهاره رهنما از بازیگری شیفت دلیت شد، به دست پیمان خان قاسم خانی!

بهاره رهنما همونطور که گفتیم بعد از اینکه از همسر اولش یعنی آقای پیمان قاسم خانی کارگردان و نویسنده مشهور جدا شد و رفت سر و سراغ لایف استایل و شوهری جدید، دیگه کم کم از تب و تاب افتاد. امیرخسرو عباسی همسر دوم این چهره از شهرت وی استفاده کرد تا خودش و برند آرایشیش بولد بشه و شناخته بشه ولی خب چیزی نگذشت که دیدیم همسر دوم به خواستش رسیده و بهاره رهنما در حال طلاقه!

بهاره رهنما هم که دیگه با پیمان قطع رابطه کرده بود انگاری با کل اهالی سینما و این عرصه شگفت انگیز رابطش کات شد! چرا که خب پیمان قاسم خانی یکی از مشهور ترین و با نفوذ ترین چهره های پشت صحنه هستش که باعث شد تا فیلمسازان هم در کار و بارشون رو به روی بهاره رهنما ببندن!

images

بهاره رهنما وزن و حجمشو نصف کرد که اینجوری استایل بزنه!

خب می ببینم که خانوما و آقایون بازیگری که خیلی تپلی بودن تو این چند سال اخیر حسابی زدن تو کار لاغر کردن و کاهش وزن . مثلا ادل رو یادتون میاد چه چقدر چاق بود؟ حالا می بینیم که وز به روز جذاب تر میشه اما اون نمک و شیرینی که داشت دیگه ریخته!

به همون اندازه هم هنرمندان ایرانی به مانند محسن کیایی و یا بهاره رهنما و مهران غفوریان و نعیمه نظام دوست و ... با لاغر شدنشون که البته این لاغری نسبت به قبلشونه، خیلی مورد قبول مخاطبین قرار نگرفتن و در حالی که خودشون راضی به نظر میان، خب دیگه اون شیرینیه قبل رو ندارن! اما بهاره رهنما با توجه به اینکه یک خانوم هستش تونست به خیلی از لباسایی که دوستشون داشت برسه و استایل های رو تجربه کنه که قبلا به تنش ندیده بود!

بهاره+رهنما (1)

بهاره+رهنما

بهاره رهنما بعد از بازیگی اینجوری زندگی شاهانه ساخت

بهاره رهنما بعد از پیمان با استفاده از تبلیغات و هر روز رنگ عوض کردنش خیلی مشهور تر از پیش شد که البته از بُعدی دیگر بود. این بازیگر 50 ساله در این بین یعنی از سالی که با پیمان مزدوج شد تااا همین حالا از راهی عجیب پول درآورد اما اونچنان حساب بانکی پر کرد اون سرش ناپیدا. چرا که بهاره رهنما ابتدا با تبلیغات خیلی دور گرفت و از شیر مرغ تا جون ادمیزاد رو معرفی کرد با مبالغی بالا و هنگفت. بعد هم که مشخص شد خانوم خانوما مدیریت کلینیک رو هم به عهده دارن که خدمات زیبایی و پروتز و اینجور آیتمارو به بانوان ارائه میده که میدونید این روزا این شغل خیلی بگیره! در ادامه صحبتی که بهاره رهنما در کپشن نوشت و با یه ویدیو که اصلا ربطی به کپشن نداشت منتشر کرد رو مشاهده می کنید.

bahareh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی