|

"نرگس محمدی" با سن نوح فیسو نونوار کرده دهه هشتادی؛ داد و بیدادش سر غذا چی میگه!

narges mohammadi shayaews

نرگس محمدی از بازیگرای مشهوریه که سن و سالی میانسال دارد اما با این سالن آرایشی چهره ای دهه هشتادی پیدا کرد و یه سلفی جالب گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

نرگس محمدی / بیوگرافی نرگس محمدی / عکس نرگس محمدی / شوهر نرگس محمدی / حواشی نرگس محمدی

نرگس محمدی از بازیگرای محبوب و جذاب ایرانیه که از اون خوش شانسای این عرصه هم محسوب میشه. چرا که هر بازیگری تا به این میزان نمیتونه شانس در خونش رو بزنه که با همون اولین پروژه ای که ایفای نقش میکنه تا به اوووون اندازه محبوب و مشهور بشه. از چی داریم صحبت می کنیم؟ قطعا میدونید که از سریال "ستایش" میگیم و تعریف می کنیم چرا که این بازیگر دهه شصتیمون در این کار نقش ستایش رو داشت و اصلا با وجود اینکه نوپا بود اما یه جورایی باعث و بانی دیده شدن هرچه بیشتر ستایش شد. آخه میدونید که نرگس محمدی یه فیس معصومانه و از طرفی هم ناز داره که مخصوصا درفصل اول به شدت دلنشین بود و دختری به شدت خونگی و خانوم رو به تصویر میکشید!

نرگس محمدی بعد ترهم ایفای نقش داشت اما اونچه که از کار اول به مذاق مخاطب خوش اومد دیگه هیچی به اون طعم نبود! اما از کار و بار نرگس محمدی که بگذریم و برسیم به خود خانوم بازیگر، باید بگیم که این چهره دوست داشتنی در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد و با توجه به اینکه انگاری دیگه استعداد خیلی هم مهم نیست و بولد بودن در فضای مجازی بیشتر باعث شهرت میشه، این چهره نیز در این فضای نامرئی حضور داره و تو فضای حرفه ای چندان دیده نمیشه.

در ادامه مشاهده می کنید تصویری از نرگس بانو همراه با رفقا که یه سلفی باحال گرفتن.

campec.ir_s instagram 2023-8-7 story

نرگس محمدی یهو اینجوری بعد تاهل و تعهد، مغرور میشه! خانوم بازیگر شاخ غول شکوندن؟

نرگس محمدی نزدیک به 3 میلیون دنبال کننده داره که خب این تعداد قطعا نمیتونه فیک باشه چرا که اصلا نرگس بانو اهل حاشیه سازی نیست و از طرفی با توجه به اینکه با علی اوجی ازدواج کرد، اصلا نیازی با جلب توجه خواسته نداشت و ناخواسته مورد توجه قرار میگرفت!

نرگس محمدی تو همون حوالی اوایل شهرتش بود که به مانند بسیاری از همکارانش مهمون برنامه "دورهمی" مهران مدیری شد و افتاد تو تله! میدونین که تله مهران خان چی بود! اینکه بدون هیچ ابایی از بازیگران به خصوص بانوان میپرسید عاشق شدی؟ چرا ازدواج نکردی؟ تویی که ازدواج کردی چجوری آشنا شدی و بله دادی؟ و….! 

اینبار نوبت به نرگس محمدی رسیده بود و با توجه به اینکه خانوم بازیگر هنوز مجرد بود، خب راستشو گفت و عنوان کرد که از یه سنی به بعد دیگه خواستگار نداشته که خب سن زیادی هم نبوده و جای تعجب داشت!

nargesali-photokade-com

همین شد که علی خان اوجی خودش کار رو دست بگیره و بیاد واسه متاهل کردن نرگس بانوی قصه! همین شد که خیلی زود خبر ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی به گوش همه رسید و اینجویا بود که دیگه خانوم خانوما رو در غرور و ابهتی عقابی دیدیم! 

خیلیا میگفتن یه شوهر مگه میتونه چقدر یک خانوم رو مغرور کنه؟

نرگس محمدی با ایییین سن میانسالش چه فیسشو درجه یک و دهه هشتادی نگه داشته!

نرگس محمدی یه چهره نچرال و کاملا طبیعی داره، اما اونچه که بیشتر واضحه اینه که نرگس بانو اعتماد به نفس خوبی داره و این چیزیه که هر بازیگری درش این روزها دیده نمیشه! خانوم بازیگر که حالا نزدیک به چل چلیش رسیده و چیزی تا چهل سالگی نداره، خب از اونجایی که هنوز بارداری و زایمانی نداشته  و از طرفی هم زندگیش بر وفق مراد بوده، خیلی گرد پیری و میانسالی بر روی ظاهرش دیده نمیشه. اخه میدونید که از سن 35 تا 60 سال میانسال محسوب میشه و دیگه نرگس محمدی هم اوایلش به سر میبره.

فریبا-نادری-و-نرگس-محمدی

کمی بیشتر نرگس محمدی را بشناسید

نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1362 در تهران،  فارغ التحصیل لیسانس رشته پرستاری می باشد که فعالیت خود را با حضور در کلاس های بازیگر شروع کرد و با بازی در سریال "ستایش" به همین نام مشهور شد. نرگس محمدی در تهران از یک خانواده با اصالت از شهر سراب آذربایجان شرقی بعنوان فرزند اول به دنیا آمد، یک خواهر بنام "سارا" و یک برادر بنام "محسن" دارد. خونواده نرگس محمدی از طریق خانوم بازیگر نیز به شهرت رسیدند اما اونچه که بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفت شباهت بسیار زیاد سارا خانوم آبجی کوچیکه به نرگس محمدی می باشد.

نرگس محمدی در کنار خواهر و مادرش نرگس محمدی در کنار خواهر و مادرش

۶۷۷۸۲۱۳

ماجرای اعدام!

چندین بار عکس وی اشتباها به جای سکینه محمدی آشتیانی (متهم به قتل) در بیلبوردهای تبلیغاتی سازمان عفو بین الملل انتشار یافته که بعدا اصلاح شده است!

اخلاقای بد نرگس محمدی! داد و فریاد؟

خیلی زود به آدم ها اعتماد می کنم و فکر می کنم هر کسی که به من نزدیک است دوست من است و بابت این مسئله خیلی ضربه خوردم اما نمی توانم خودم را کنترل کنم.

یکی دیگر از اخلاق های بد من این است که وقتی خیلی خسته و گرسنه هستم هر اتفاقی بیفتد داد فریاد راه می اندازم.

90302

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی