|

میکاپ اروپایی نیوشا ضیغمی؛ خانوم بازیگر برای اینستاگرام بیشتر از بازیگری تلاش می کنه!

newsha-zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی از اون دسته از بازیگرایی هست که همیشه به سانتی مانتال بودنش معروف بوده و هست و البته میکاپ غلیظش که هیچ موقع ازش غافل نمیشه.

لینک کوتاه کپی شد

نیوشا ضیغمی / بیوگرافی نیوشا ضیغمی / عکس نیوشا ضیغمی / شوهر نیوشا ضیغمی / حواشی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از اون دسته از بازیگرایی هست که این روزا خیلی ها دیگه خانوم رو به عنوان بلاگر میشناسن و قبول دارن، البته که خود ایشون اینطور فکر نمیکنه و هنوز که هنوز شغل خودش رو بازیگر عنوان میکنه که خب در حالت عادی باید بازیگر سابق باشه چرا که این روزا دیگه خبری از هنرنمایی ایشون جلوی دوربین نیست و جالبه که مثل بازیگرهای دیگه که وقتی پیشنهاد کاریشون کم میشه میرن سراغ تئاتر نیوشا ضیغمی حتی این کار رو هم انجام نمیده و در حال حاضر داره از تبلیغات و حضور تو یه سری از مراسم ها کسب درآمد میکنه که اسم این کار بلاگری بوده و هست!

بگذریم از این ها و برسیم به باقیه حواشی های این بازیگر که باید که بگیم بیشتر اون ها برمیگرده به این روزای نیوشا ضیغمی که خیلی ها اون رو یه مادر مجرد میدونن ولی خب خودش تا به حال صراحتا نیومده که بگه آیا این روزا مجرد هست یا نه و حتی خبر جدایی و طلاقش رو تکذیب و یا رد نکرد که خب با این اوصاف میشه گفت که ایشون از اون دسته از بازیگرای سرسخت هست و اگر به فعالیت مجازیش هم نگاهی بندازید اونقدرا از زندگی خصوصیش و حتی دخترش چیزی با مخاطبا به اشتراک نمیذاره و هر چی هست یا عکسایه تک نفره خودشه و یا مربوط به کار و تبلیغاته. حالا در ادامه بیشتر از این عکسا میگیم.

نیوشا ضیغمی

تغییر رنگ چشمای نیوشا ضیغمی که کاربرا رو قاصر کرد

این روزا و با پیشرفت تکنولوژی خیلی از افراد میتونن چهره هاشون رو اونطور که میخوان تغییر بدن و تبدیل بشن به اون چیزی که مدنظرشون هست مثلا این روزا که بازار فیلم باربی داغه احتمالا دیده باشید که طی سال های اخیر خیلی از افراد برای این که میخواستن صورتشون رو تبدیل به عروسک باربی و یا شخصیت کن کنن رفتن به سراغ عمل های زیبایی و چندین عمل روی صورتشون انجام دادن تا بالاخره به اون چیزی که مدنظرشون هست برسن که خب در برخی مواقع نتایج واقعا افتضاح بوده و اون زیبایی که خود این افراد داشتن هم از دست رفته!

حالا به تازگی هم یه بازاری گرم شده توی اینستاگرام که با گوش کردن به یه سری از ویس ها میشه با کم اون ها ثروتمند شد، ازدواج کرد، تو کنکور قبول شد، بیبی فیس موند، رنگ مو و چشم رو عوض کرد و... که به این وویس ها سابلیمینال میگن و به قول خودشون میشه همه ی چیزهایی که گفتیم بهتون رو با برنامه ریزی دوباره ضمیر ناخودآگاه به دست آوورد! این ویس ها شامل یه سری جملات تاکیدی و اصوات هستن که به قول دوستان روی امواج مغزتون تاثیر میذارن! حالا در یه حرکت جالب هم یکی از افرادی فروشنده عکس نیوشا ضیغمی رو که برای مدل میکاپ لنز گذاشته از موفقیت های این ویس ها در تغییر رنگ چشم عنوان کرده که نوبره!

نیوشا ضیغمی

وقتی نیوشا ضیغمی خیلی جلف و رنگی اومد جلو ولی به چشم نیومد

بازیگرا تو حالت عادی خیلی تو چشم هستن و نظرات مختلفی رو به سمت خودشون جلب میکنن ولی یه موضوعی که هست اینه که شما حساب کنید این بازیگرا وقتی کنار هم جمع بشن دیگه چقدر تو چشم هستن و خیلی ها شروع میکنن به مقایسه کردن تیپ و استایل اون ها با هم و این که کی بهتر از اون یکی هست و اینجوری میشه که خیلی از بازیگرا به خاطر این موضوع وقتی تو یه مکان عمومی که باقی بازیگرا و همکاراشون حضور دارن میرن سراغ بهترین لباس هاشون تا تعریف های بیشتری رو متوجه خودشون کنن و بیشتر از دیگران بدرخشن.

حالا این اواخر بود که نیوشا ضیغمی هم بعد از مدت ها توی جمع بازیگران و به قولی یه جمع هنری میخواست حضور پیدا کنه و اینجا بود که خانوم خانوما میدونست که کاربرا عکسای ایشون رو تو اینستاگرام خواهند دید و راجبه استایل ایشون در مقایسه با باقی افراد اظهارنظر خواهند کرد و برای همین خانوم رفت سر وقت لباس هایی که حسابی رنگ جیغ دارن و سن خانوم رو میارن پایین ولی در کمال تعجب نتیجه چیز خوبی از آب درنیومد.

نیوشا ضیغمی

وقتی نیوشا ضیغمی از جون و دل برای تبلیغاتش مایه میذاره

گفتیم که این روزا نیوشا ضیغمی هم  رفته سراغ تبلیغات و از این راه کسب درآمد میکنه و دیده میشه ولی خب باید این موضوع رو هم بگیم که ایشون تو تبلیغاتش حرفه ای عمل میکنه و از جون و دل مایه میذاره و تبلیغ الکی نمیکنه مثلا تو عکس زیر میبینید که ایشون برای مانتوهای یه مزون در حال تبلیغ هستن که حضورا به اونجا سر زده و مانتو ها رو خودش تن میزنه و مدلشون رو تو بدن نشون میده که خب شاید بگید که پولش رو میگیره ولی باید بگیم که بعضی از بلاگرا حتی با وجود این که پول زیادی هم میگیرن باز هم تبلیغ خوبی نمیکنن و خیلی ها از این دسته شاکین!

نیوشا ضیغمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی