|

وقتی نفیسه روشن سر تا پاشو با ماشین خارجیش جهت فخر ست میکنه / فسقلی نمکی که دلشو برد

nafiseh rooshan shayanews

نفیسه روشن از جمله بازیگرایی هست که این روزا خانوم بیشتر با کمک پیجش هست که دیده میشه البته که گویا به تازگی یه پروژه ی جدید داره ایشون.

لینک کوتاه کپی شد

نفیسه روشن / بیوگرافی نفیسه روشن / عکس نفیسه روشن / شوهر نفیسه روشن / حواشی نفیسه روشن

نفیسه روشن از بازیگرایی هست که خانوم خانوما از اول نقش های مثبت رو گلچین میکرد و تا حالا نشده که این بانو رو تو نقش های منفی ببینیم و البته که به احتمال زیاد هم اینجور نقش ها به ایشون نیاد چرا که چهره ی نفیسه روشن با وجود چشمای رنگی و جثه ی کوچیکش بسیار معصوم به نظر میاد و احتمال این که تو یه فیلمی بخواد داد بزنه از عصبانیت اون حس واقعی بودن رو به مخاطب القا نکنه! البته که در کل این روزا دیگه نقش های خانوم چه منفی و چه مثبت اهمیتی نداره چون خانوم خانوما به کلی از عرصه فاصله گرفته و دیگه اونطور که باید و شاید حضور نداره و آخرین حضورش یه مدت کوتاه در سریال گیلدخت بود.

بنابراین در اینجور مواقع سوال پیش میاد که بازیگرانی مثل نفیسه روشن چطور میتونن از پس امرارمعاششون بربیان که باید بگیم نفیسه خانوم از اون دسته از بازیگرا هست که تو خونواده ی متمولی به دنیا اومده و بزرگ شده و از طرفی هم خانوم خانوما این روزا با استفاده از پیجش تو اینستاگرام تبلیغات مختلف انجام میده و جالب هم هست که ایشون سفیر معرفی یه سری از برندها هم میشن و اونا رو تبلیغ میکنن مثلا همین اواخر ایشن سفیر یه برند لوازم آشپزخونه شده بود و مسلما از این بابت پول خوبی به جیب زده بود! حالا در ادامه قصد داریم که یه سری از حواشی دیگه ی نفیسه روشن رو براتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

نفیسه روشن

ستینگی که نفیسه روشن فک کرد خیلی خاصش کرد ولی خوب از آب درنیومد

گاهی اوقات بازیگرا و افراد سلبریتی یه سری حرکات میزنن که شاید به نظر خودشون جالب و باکلاس باشه ولی در حقیقت اینطور نیست و شاید حتی انتقادهای منفی هم از طرف مردم دریافت کنن چه راجبه تیپشون و چه رفتارشون مثلا بهاره رهنما همیشه یکی از بازیگرایی بوده که به خیال خودش حرف های موافق مردم میزده ولی در واقعیت یه عالمه نظر منفی رو نسبت به خودش جذب میکنه مثلا این اواخر موقع تنیس بازی وقتی مربیش داشت بهش پرتاب توپ رو یاد میداد خانوم برگشت گفت من یه دختر شهرستانی هستم و دخترای شهرستانی این چیزا رو بلد نیستن که که این حرفش خیلی از مرم رو عصبانی کرد.

بهاره یه مثال از رفتار بود حالا یه مثال از تیپ هم بخواهیم براتون بزنیم میشه به نفیسه روشن اشاره کرد که خانوم خانوما گاهی اوقات اعتماد به سقفش سر به فلک میکشه و فاز ملکه ی انگلیس رو برمیداره و خیال میکنه خبراییه و میره سراغ کمدش و یه چیزایی میپوشه و بعد براش مهم نیست فقط یه عکس میدازه و پست میکنه چون ایشون خیلی فعالیت مجازی منظمی داره، مثلا خانوم خانوما به تازگی مانتوش رو با یه ون کافه ی سیار ست کرده که خیلی ها به ایشون خرده گرفتن و براشون سوال بوده که چه فعل و انفعالاتی در ذهن ایشون رخ میده که این حرکات بچگانه رو پیاده میکنه!

نفیسه روشن

وقتی نفیسه روشن دلی یه سری چیزا رو به اشتراک میذاره

این روزا بعضی از سلبریتی ها و بازیگرا هستن که وقتی مردم ازشون برای مشکلی مثل عمل های جراحی که هزینه اش خیلی بالا هست و از پسش برنمیان کمک میخوان این دوستان هم با استفاده از پیجشون یه استوری میذارن و این موضوع رو اطلاع رسانی میکنن و اینجوری میشه که هزینه ی عمل جور میشه و یا اگر مشکل دیگه ای هست با کمک های مردمی رفع میشه و میشه گفت که افراد معروف جامعه مون از این نظر قابل احترام و تقدیر هستن چرا که مشکل و گره از کار کسی باز کردن و لبخند رو به یه خونواده برگردوندن کاره بزرگیه.

حالا نفیسه خانوم هم به تازگی در یه بیمارستان حضور پیدا کرده و از بیماران این بیمارستان ملاقات کرده و به خونواده های اون ها دلگرمی داده که در بین این بیمارا یه دختر بچه ی بانمکی بوده نفیسه خانوم حسابی ازش خوششون اومده و دلش نیومده که چهره ی این کوچولوی فسقلی رو با مخاطباش به اشتراک نذاره.

نفیسه روشن و نترس بودنش وقتی هر حیوونی رو بغل میگیره جوری که پرای مخاطب میریزه

خیلی از افراد معروف تو جامعه ی ما دارن سعی میکنن که فرهنگسازی در راستای حیوان دوستی توی کشور به وجود بیارن و کاری کنن که مردم به حیوانات آسیب نرسونن و عکس و فیلم های دلخراشی که این سال ها از حیوان آزاری های مختلف دیدیم دیگه نبینیم چرا که باهاشون دل هر کسی ریش میشد و تا مدت ها تو جامعمون یه حال بد حکمفرما میشد بنابراین آشتی با حیوانات در حال ترویج هست چرا که اون ها موجودات زنده هستن و مثل ما حق طبیعیه حیات دارن.

حالا در بین بازیگرها نفیسه روشن هم یکی از اون دسته از افرادی هست که خانوم خانوما سخت و شدید عاشق حیوانات هست و بهشون شدیدا توجه میکنه ولی یه موضوعی که راجبه این بازیگر وجود داره این هست که ایشون حسابی نترسه و فقط به سگ و گربه توجه نمیکنه بلکه علاقه اش به حیوانات به قدری بالاست که حتی از عکس انداختن با خطرناک تری اون ها نمیترسه مثل عکس زیر که بعد از انتشارش پرهای مخاطبا ریخته بود.

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها