|

"مرجانه گلچین" هم رفت سراغ هوش مصنوعی / عکس عجیب خانوم اگه مرد می بود !

margane-golchin shayanews

مرجانه گلچین از بازیگرایی بوده که شاید حضور در این عرصه رو بعد از یه وقفه ی چندین ساله از سر گرفته ولی امروز جایگاه خودش رو داره.

لینک کوتاه کپی شد
3

مرجانه گلچین / بیوگرافی مرجانه گلچین / عکس مرجانه گلچین / شوهر مرجانه گلچین / حواشی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بازیگریه که خانوم خانوما شاید دیر شروع کرده باشه ولی ره صد ساله رو یه شبه رفت و حسابی ترکوند و این روزا که خیلی از بازیگرای کم سن تر از ایشون خونه نشین شدن و پیشنهاد کاری دریافت نمیکنن مرجانه گلچین حسابی داره میدرخشه و امکان نداره که خانوم خانوما مدت زیادی رو بیکار بشینه تو خونه چون احتمالا این رو از نقش های خانوم متوجه شده باشید که ایشون خیلی پر تحرک و پر جنب و جوش هست و جالبه که این موضوع رو میشه تو واقعیت خانوم هم مشاهده کرد و میشه گفت که در خصوص ایشون جمله ی سن عددی بیش نیست کاملا صدق میکنه.

مرجانه گلچین به کلی سن و سال رو به چالش کشیده و داره نشون میده که میشه تو هر سنی خوش استایل باشی، به خودت برسی و لبخند ممهمون لب باشه و اصلا به خیالت نباشه که بقیه راجبت چی میگن که البته در خصوص این بانو باید بگیم که فالوورهای ایشون تو اینستاگرام میلیونی هست و جالبه که در اکثر مواقع هم کامنت های مثبتی ازشون دریافت میکنه و البته که در صورت لزوم اگر کسی به ایشون بی احترامی کنه خانوم خانوما حرف رو تو دلش نگه نمیداره و خیلی راحت جوابش رو میده که این ویژگی رو خانوم مرجانه گلچین تو فیلماش هم داره و در کل نمیشه گفت که داره فیلم بازی میکنه یا واقعیش اینه!

IMG_20230809_121712

وقتی مرجانه گلچین میزنه جنسیت رو میپوکونه و سن و سال هم روش

این روزا بیشتر بازیگرا دارن از طریق صفحه ی مجازی خودشون فعالیت میکنن و جالبه که بعضی از اون ها رو از طریق اینستاگرام بیشتر و بهتر شناختیم تا فیلم هایی که بازی کرده بودن مثلا شهره قمر رو خیلی ها از اینستاگرام به عنوان یه بازیگر عجیب و غریب شناختن به خاطره استوری ها و حرفای نامعلومش، سام درخشانی رو یه آدم بذله گو فان شناختن که این روزا داره با استوری های عجیب و در عین حال خنده دارش هم مردم رو متعجب میکنه و هم اون ها رو میخندونه یا امثال بهنوش بختیاری ها رو خیلی ها به عنوان بلاگر شناختن و یه روی تاز از او ها رو دیدن.

حالا مرجانه گلچین هم از این قاعده مستثنی نیست و خانوم و خانوما یکی از اون افرادیه که تو پیجش یه عالمه فعالیت میکنه و یه جورایی فعالیتش دائمی و منظم هست و فالوورا از ایشون مدت زمان زیادی رو بی خبر نمیمونن چرا که ایشون بالاخره هر چند روز یه بار با یه استوری برمیگرده و رخ نشون میده. ولی چیزی که ردر خصوص مرجانه گلچین برای خیلی ها این روزا جالب هست پست های عجیب خانوم هست، خب میدونید که یه خانمی به سن مرجانه خانوم نهایت کارهای عادی رو با گوشیش انجام بده ولی ایشون از اپ های مختلف استفاده میکنه و عکس های خاصی مثل عکس زیر رو با مردم به اشتراک میذاره!

IMG_20230809_121738

وقتی مرجانه گلچین جوونیش شبیه یکی دیگس پیریش از جوونیش هم یکی دیگه تره!

استفاده از فیلتر، ادیت و روتوش توی عکسا خصوصا توی اینستاگرام یه چیزه عادی شده و خیلی ها از این ابزار برای بهتر دیده شدن خودشون استفاده میکنن و چه بسا خیلی ها هم با دیدن این افرد با این چیزها خیال میکنن که قیافه های واقعیه این دوستان این شکلیه و به خودشون میان میبینن که اعتماد به نفسشون به شدت پایین اومده از بس که خودشون رو با اون ها مقایسه کردن که تنها یه تصویر مجازی و دروغین از خودشون ارائه دادن! حالا جالبه که در این بین بازیگرها هم به این قرتی بازی ها رو آووردن و انجام میدن.

مرجانه گلچین هم که کاملا مشخصه تو ایتن سن هم خانوم حسابی دنباله سانتی مانتال کردن هست از غافله عقب نمونده و از این ابزرها برای زیباتر شدنه خودش استفاده میکنه ولی یه فرقی هست بین شاخ های اینستاگرامی و بازیگرها در خصوص استفاده از این فیلترا، میگید چی؟

فرق اون ها در این که ما بدون آرایش و یا کم آرایش شاخ ها رو ندیدیم و به همین خاطره نمیدونیم چه جورین و سرمون کلاه میذارن در حالی که بازیگرها رو خیلی وقتی تو فیلم هایی دیدیم که میکاپشون خیلی کم و محو هست و به همین خاطر یه جوری هست که انگار گول نمیخوریم حالا مرجانه خانوم هم دوتا عکس کنار هم پست کرده که مثلا یکی جوونیه خانومه و یکی پیریشون که با برنامه این عکس ها درست شده ولی خب از شدت فوتوشاپ تو دو تا دوره هم یکی دیگه هستن و هیچ شباهتی به خودشون ندارن!

IMG_20230809_121727

کمی بیشتر درباره ی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در حال حاضر 54 سال داره. اصالت پدرشون آذری هست و مادرشون شمالی. بچه ی ته تغاری بوده و شش تا خواهر و برادر داره و در کودکی پدرش رو از دست داده. مرجانه گلچین تو اوایل جوونی و وقتی که 19 سال داشت به تلویزیون راه پیدا کرد ولی بعدها یه وقفه ی 13 سال افتاد بین زندگی شخصی و حرفه ی خانوم و بعد از این تایم ایشون دوباره به عرصه برگشت و اونجور که لایق بود دیده شد و تا به امروز هم در این زمینه موفق بوده. کلیپ زیر رو از مصاحبه با ایشون تو جوونی ببینید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی