|

بهاره رهنما با استایل سرتاپا خال خالیش شبیه تازه عروسای قدیمی شد ؛ دکتره چیتانشو ببین

BAHARE-RAHNAMA SHAYANEWS

بهاره رهنما از بازیگرایی هست که بیشتر با تلویزیون دیده شد ولی این روزا خانوم رو تو این قاب به گفته ی خودش راه نمیدن اونم به خاطره طلاق اولش.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما / بیوگرافی بهاره رهنما / عکس بهاره رهنما / شوهر بهاره رهنما / حواشی بهاره رهنما

بهاره رهنما رو دیگه هم میشناسن و جالبه که خانوم خانوما یه عالمه طرفدار داره و از اون طرف یه عالمه هیتر چرا که ایشون بعضی از وقتا یه سری چیزا رو بدون فکر کردن بیان میکنه و برای خودش یه سری حواشی به وجود میاره که به نوبه ی خودش باعث میشه که خیلی ها دیدگاه منفی به بهاره رهنما پیدا کنن این در حالیه که شاید ایشون واقعا قصد بدی نداشته باشه! اما در کل فقط این موضوع باعث ایجاد حاشیه درباره ی بهاره رهنما نمیشه چون حاشیه تبدیل شده به بخشی از روتین زندگیه این بانو و هیچ جوره اون رو رها نمیکنه و بیخیالش نمیشه حالا میخواد توسط خود بهاره رهنما به وجود بیاد و یا افراده دیگه.

حالا چرا اینو میگیم چون بهاره رهنما یه مدت نیست و نیست و بعد خیلی طوفانی و رعدآسا به یه حاشیه ی تپل تو مشتش ظاهر میشه و میاد که یه تنه بزنه بترکونه صحنه رو مثلا اگه خاطرتون باشه ایشون نبود و چه جلوی دوربین و چه تو پیجش و اصلا سر و صدای خاصی نداشته و تازه یه عده داشتن باور میکردن که بانو داره کم کم تو میانسالی به این نتیجه میرسه که از حواشی به دور باشه ولی با استایل های این اواخرش یهو اومده که شدیدا بترکونه و حاشیه سازی کنه در حد لالیگا و جالبه که در این حواشی فقط نظرهای منفی رو به خودش جلب میکنه و کسی نظر مثبتی راجبه ایشون نداره که در ادامه بیشتر راجبش صحبت میکنیم.

بهاره رهنما

وقتی بهاره رهنما عهد بوق رو تا عمق وجودش می بلعه

خیلی از سلبریتی ها هستن که باعث مد شدن و ترند شدن یه سری از استایل ها و لباس ها میشن و این حتی توی کشور ما هم صدق میکنه مثلا این روزا شال های توری و نازک که بیشتر بازیگرا با اونا ظاهر شدن حسابی ترند شده و طرفدار پیدا کرده و یا بریم به یه خاطره خیلی قبل تر که اگر یادتون باشه با پخش شدن سریال مسافری از هند با بازی شیلا خداد که نقش یه دختر هدی رو داشت و اسمش سیتا بود یه سری شال ها اون زمان مد شد که بهش میگفتن شال سیتایی و خیلی هم طرفدار پیدا کرد تو ایران و از بزرگ و کوچیک دنبال خریدن این شال ها بودن البته که ترند شدن یه چیز به خوب بودن اون هم بستگی داره.

یعنی شما نمیتونید تصور کنید که یه چیزی بد و بی ریخت باشه بعد توسط مردم دیده و پسندیده بشه مثلا امکان نداره که یه روزی بهاره رهنما بتونه باعث روی مد اومدن تیپ و استایلی بشه چرا که این بانو به نظر مردم یکی از بدتیپ ترین بازیگرا هست و اگر یه سر به کامنت های پیج این بانو بزنید متوجه میشید که چقدر نظرات منفی در خصوص تیپ و استایلش دریافت کرده و آخر اون ها برمیگرده به تیپ خال خالی ایشون که و شلورا زیرش و کتونی های گنده اش که واقعا هیچ سنخیتی باهم نداره و ترکیب خال خالی و سفید روسری و لباسش آدم رو یاده عروس های قدیمی تو پاگشا میندازه!

بهاره رهنما

بهاره رهنما

رونمایی بهاره رهنما از دکتر چیتان پیتانش که باوراشون کشته مرده میده

این روزا خیلی از بازیگرا هستن که به دنبال تزریق فیلر و ژل و بوتاکس میرن یعنی ریزه کاری هایی که شاید اونقدر تو چشم نزنه ولی میتونه یه تغییر بزرگ و حسابی تو فرد به وجود بیاره و اون رو خیلی متفاوت تر از اونچه که هست نشون بده و به چشم بیاره که خب به نوبه ی خودش اگر کار دکتر خوب باشه فرد خیلی زیباتر از سابق میشه و این تو دنیای سلبریتی ها مخصوصا بازیگرا یعنی مخاطب بیشتر و در نتیجه پیشنهادهای کاری مختلف تر.

مثلا این اواخر بهاره رهنما تو یه حرکت بعید دکتر سانتال مانتال بازی های پوستی خودش رو معرفی و ازش رونمایی کرد و این درحالی هست که خانوم خانوما در جواب یکی از فالووراش که قبلا ابهش گفته بود که کارهای زیبایی کرده گفته بود که عمل های ایشون هنوز به بالای گردن نرسیده و با این حرکت یه جورایی حرف خودش رو زیر سوال برد و اینجوری شدکه خانوم لو داد برای چیتان پیتان کردن همیشه در صحنه حاضره و حتی با دکترش در این زمینه دوست هم شده و تبلیغش رو هم میکنه تو پیجش ولی باور این دو نفرخیلی جالبه که به نظرشون زیبایی اولیه یه زن تو قدرت درونیشه و انگار ژل و اینا بهونست!

بهاره رهنما

اشک های بهاره رهنما که تعبیرهای عجیبی به وجود میاره

بهاره رهنما در حال حاضر 49 سال داره و اینجور که پیداست مجرده. میدونید که خانوم سابقه ی دو ازدواج داشته و تنها یه دختر از ازدواج اولش داره به اسم پریا که تو خارج از ایران زندگی میکنه و مشغول تحصیله. نکته ای که در خصوص ازدواج ها و طلاق های بهاره رهنما وجود داشت این بود که مشخص نمیشد چرا این اتفاق افتاده ولی بهاره بعد از یه مدت یه سری حواشی ها به وجود می آورد و باعث  یه سری تعابیر میشد مثل کلیپ زیر که ایشون در حال گریه هست و از شکستن دل خانوم ها راجبه مردا میگه که خیلی ها با این اوصاف فکر میکنن همسر سابقش یعنی پیمان قاسمخانی ایشون رو کنار گذاشته و طلاق داده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی