|

زیبایی منحصر به فرد لیندا کیانی کنار همکارش / غم نهفته در حرفش طرفداران را نگران کرد

linda-kiani shayanews

لیندا کیانی جزء بازیگرایی هست که از طریق تلویزیون دیده و شناخته شده و به علت استعداد بی نظیرش توی این عرصه بسیار پر طرفدار هست.

لینک کوتاه کپی شد

لیندا کیانی از اون دسته از بازیگرایی هست که خانوم خانوما به قیافه ی کاملا شرقی و نچرالش معروفه و البته که اصلی ترین مشخصه ی چهره ی این بازیگر چشم هایی آهویی هست که داره و اون رو زیباتر از هر زیبایی میکنه البته که لیندا کیانی قدرت بازی خوبی داره و اکثر وقت ها هم نقش های جدی بازی میکنه این بازیگر چون میدونید که بعضی از بازیگرا تک بعدی هستن و نمیشه که مثلا یه بازیگر رو که هم فیس و بقیه ی ویژگی هاش مناسب فیلم های جدی هست رو تو فیلم های طنز بازی داد.

چون در این صورت احتمال شکست خوردن پروژه بسیار بالا میره و خب مخاطب نمیتونه با نقش ارتباط برقرار کنه. از اینا ه بگذریم میرسیم به فعالیت های لیندا کیانی تو پیج اینستاگرامش که باید در این خصوص بگیم این بازیگر خیلی شیک و مجلسی فعالیت میکنه و هر از گاهی تو این فضا یه عکس شیک و مجلسی از خودش منتشر میکنه و بعد میره تا ماه ها بعد که یهو خانوم حس کنه یه عکس یا کلیپی ارزش اشتراک گذاری داره که حالا در ادامه میخواهیم بیشتر راجبه این بازیگر براتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

لیندا کیانی

عکس هنری که لیندا کیانی بعد از مدت ها پستش کرد بوی غم میده

اگر دقت کرده باشید هنرپیشه ها اصولا دوست ندارن که چیز زیادی از زندگی خصوصیشون رو مردم بدونن و البته که حق هم دارن چون همینجوری به اندازه ی کافی توی چشم هستن و این موضوع میتونه گاهی اوقات براشون سخت و طاقت فرسا باشه و خب طبیعیه که دوست داشته باشن با وجود این که افراد معروف و شناخته شده ای هستن یه حریم خصوصی سفت و محکم برای خودشون داشته باشن ولی بعضی وقتا یه چیزایی مردم از این افراد میبینن و سوالاتی براشون پیش میاد.

مثلا به تازگی لیندا کیانی بعد از گذشت مدت زمان طولانی یه عکس جدید از خودش تو صفحه اش پست کرده که خب طرفدارای این بانو از این مسئله به شدت خوشحال شده بودن ولی موضوعی که وجود داشت این بود که این عکس هم خودش غمگین بود و هم کپشنش چون لیندا کیانی اینجور نوشته بود که: 

((چه ها با جان خود دور از رخ جانان خود کردم، مگر دشمن کند اینها که من با جان خود کردم، طبیبم گفت درمانی ندارد درد مهجوری، غلط میگفت خود را کشتم و درمان خود کردم ... ))

که خیلی ها با دیدن این پست و متن مربوط به اون معتقد بودن چشمای این بازیگر تو این عکس گویای غم بزرگی هست که داره و متن غمگینش ناراحت کننده ست و امیدوارن که مسئله ی خاصی نباشه.

لیندا کیانی

یک قاب و دو زیبایی منحصر به فرد کنار هم

از قدیم گفتن که دوست آیینه ی آدم هست و مسلما دوستانی که انتخاب میکنیم و یا افرادی که با اون ها رفت و آمد میکنیم و ارتباط میگیریم تا حدودی با ما ویژگی های مشترک دارن و حالا موضوعی که وجود داره این هست که خیلی از مردم میخوان بدونن که بازیگرا با چه کسانی دوست هستن و رفاقت دارن چون این موضوع نشون میده که این افراد تقریبا طرز تفکرهای مشترکی دارن.

مثلا یکی از دوستان صمیمی لبندا کیانی الناز حبیبی هست که اگر به این دو بازیگر دقت کنید متوجه مشید که هر دو پرستیژ بالایی دارن و حسابی بی حاشیه هستن و از این موضوعات فراری اند و مسلما با افرادی هم که اینجوری باشن تو این عرصه ارتباط میگیرن مثلا تو یه مراسمی عکسی زیبا از لیندا کیانی و لادن مستوفی به ثبت رسید که میدونید لادن مستوی هم از بی حاشیه ترین بازیگرهاست و همین باعث شد خیلی ها بفهمند که پرستیژ خانوم کیانی تو انتخاب همراه بسیار بالاست.

لیندا کیانی

مدلینگ لیندا کیانی باعث شد هر کسی فاز مدل برنداره

این روزا اینستاگرام شدن منبع پرورش مدلینگ و خیلی ها تو بیو پیجشون عنوان میکنن که مدل هستن در حالی که شاید به هیچ وجه با استانداردهای مدلینگ تطابق نداشته باشن! ولی خب اینستاگرام یه همچین قدرتی داره که هر کسی رو ببره بالا اما در این بین خیلی بازیگرا هم هستن که بیشتر از پیش و شبیه هالیوودی ها فعالیت های مدلینگ میکنن و این میتونه برای برندی که اون ها تبلیغش رو میکنن خیلی خوب و کارامد باشه و به دیده شدن بیشترش کمک زیادی کنه.

حالا در این بین لیندا کیانی هم یکی از این بازیگرهاست که در عرصه ی مدلینگ فعالیت میکنه و البته که این فعالیت بسیار شیک و مجاسی هست و مثل خیلی از بازیگرا که فقط دنبال راه برای بیشتر دیده شدن هستن لیندا خانوم حاضر نیست که برای هر برندی مدل بشه و تبلیغاتشون رو قبول کنه مثلا عکس زیر رو که ببینید متوجه میشید که خانوم کیانی حتی مدلینگش هم جلف نیست و خیلی رسمی تو این عرصه هم حاضر میشه که همین موضوع اون رو خاص تر از همیشه میکنه پیش مخاطب.

لیندا کیانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی