|

کاهش وزن باورنکردنی "بهاره رهنما" همه را شوکه کرد؛ خارج گردی با تیپ مزون دوزی

BAHARE-RAHNAMA SHAYANEWS

بهاره رهنما این روزا دوباره برگشته به عرصه ی بازیگری و در حال بازی هست منتها شاید براتون جالب باشه که بدونید خانوم تو فیلم خودش بازی کرده!

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما بازیگره که خیلی ها این بانو رو به خاطره حواشیه اون هست که نمیتونن فراموش کنن یعنی تا بهاره خانوم میخواد از یادها بره یه حرکتی میزنه و دوباره میاد تو یادها و نظرات رو به خودش جلب میکنه که خب در این خصوص باید بگیم که ایشون عشق حاشیه داره و جالبه که حواشی هم ایشون رو دوست دارن و در خصوص بهاره رهنما هرگز تمومی ندارن و دیگه شدن جزء ثابت زندگیه این بازیگر بهاره خانوم جزء اون بازیگرایی بوده که از قاب تویزیون معروف و دیده شد و بیشتر تو این فضا فعالیت کرده.

جالبه که گفته میشد پژمان جمشیدی رو به عنوان بازیگر بهاره رهنما معرفی کرده بود و الان پژمان خان تو این سال ها به قدری از بهاره رهنما جلو زده که آدم باورش نمیشه ایشون استاد بود و پژمان خان شاگرد اون هم شاگردی که سینما رو یه تنه روی انگشت میچرخونه در حالی که بهاره خانوم این روزا فعالیتش کم شده البته که یه فیلم اخیرا کارگردانی کرده و یه تئاتر هم داشته ولی بعد از یه مدت طولانی کم کاری این کارها اصلا به چشم نیومده ولی خب حاشیه های در خصوص اون مثل همیشه به چشم اومده!

بهاره رهنما

وقتی بهاره رهنما با لاغریش اثبات کرد که میتونه تو این سن هم حتی جوون به نظر بیاد

افراط و تفریط درمورد هر چیزی توی این دنیا میتونه کار رو خراب کنه و همه چیز رو از بین ببره مثلا در خصوص وزنتون اگر افراطی چاق باشید مسلما باید منتظر یه عالمه بیماری باشید که ناشی از وزن بالا خواهد بود مثل دیابت و چربی و قند و اگر هم خیلی شدید کمبود وزن داشته باشید باید منتظر بیماری هایی مثل کم خونی و سوء تغذیه، ریزش مو و امثالهم باشید بنابراین افراط و تفریط در هر موردی جالبی نیست و چیزی که همیشه باید مهم باشه اعتدال و میانه رویه که همه چیز رو سره جای خودش قرار میده.

حالا در خصوص بهاره رهنما هم در رابطه با وزنش یه عالمه حاشیه وجود داشت چون اگر یادتون باشه بهاره رهنما یه زمانی رو داشت که خانوم شدیدا چاق شده بود و میشد بهش لقب سنگین وزن ترین بازیگر رو بین خانوم ها داد و اصلا چهره ی این بازیگر هم جوره دیگه ای به نظر میرسید ولی رفته رفته ایشون داشت کم کم انگار تلاشش رو به کار گرفت که از شر این اضافه وزن خلاص بشه که حالا خیلی ها معتقد هستن که با عمل این موضوع رو هندل کرده.

ولی موضوعی که در خصوص این بازیگر وجود داره اینه که چه با عمل لاغر شده باشه و چه بدون عمل میشه گفت که ایشون در حال حاضر در بهترین شرایط سلامت خودش قرار داره و کاملا مشخصه که زندگی سالمی تری در پیش گرفته، عکس زیر رو ببینید که به تازگی این بازیگر منتشر کرده و به خاطره لاغریه شدیدش موجب تعجب خیلی از کاربرا شده.

بهاره رهنما

استایل های بهاره رهنما که همیشه ده سال از خودش جوون تره

یه افرادی هستن بین بازیگرا که به استایل هاشون معروفن که یکی از این افراد بهاره رهنما هست که خانوم خانوما به استایل هاش معروفه ولی یه موضوعی که در رابطه با این بازیگر وجو داره این هست که ایشون به خوبیه این استایل ها معروف نیست بلکه به بدیه اون هاست که از ایشون یاد میشه و اسم ایشون سره زبون هاست چون بهاره رهنما از اون دسته از فرادیه که هیچ خط و مشی توی استایل هاش نداره و از یه قانون خاص پیروی نمیکنه.

مثلا ایشون از اون دسته از افراد همه چی پوش هست یعنی انگار بهاره رهنما میره سراغ کم لباساش و هر چیزی که به نظرش خوب میاد رو میپوشه و در انتها یه تیپ شنبه چهارشنبه ای خلق میکنه که اصلا جالب نیست و جالبه که ایشون همیشه سراغ لباس هایی هم میره که ایشون رو از اون چیزی که هست جوون تر نشون بده و سنش رو پایین بیاره مثل این استایل بانو توی دبی که که اصلا انگار نه انگار ایشون در حال حاضر داره میانسالیش رو طی میکنه و مادر یه دختره جوون هست!

بهاره رهنما

وقتی بهاره رهنما برای خارج گردی لباس اختصاصی میده میدوزن براش

گفتیم که بهاره رهنما این روزا خیلی کم کار شده و خانوم میره و میاد و ولی با اومدنش حسابی حاشیه میسازه و اکثر این حواشی از وقتی درست شد که ایشون یهو با فیلمی که هم بازیگرش بود و هم کارگردانش اومد روی صحنه که حتی باهاش رفت دبی و ایتالیا ولی خب تو ایتالیا فیلم ایشون حتی یه جایزه هم نبرد و خیلی ها معتقد بودن که فیلم خوبی از آب درنیومده و بهتره که بهاره بیخیال به اجرا درآووردنش تو خارج از کشور بشه ولی بهاره رهنما خودشو نباخت و مصرانه روی حرفش وایساد.

اینجوری شد که فیلم ایشون تو دبی اکران شد و تو ایتالیا هم تو یه جشنواره ی نو پا دیده شد ولی رقیب ایرانیه این بانو یعنی نازنین کریمی تمام جایزه ها رو درو کرد از این جشنواره. ولی موضوعی که وجود داره این هست که بهاره رهنما خیلی ذوق داشت برای این مراسم ها و حتی لباس های خاص و مزون دوز هم براشون تدارک دیده بود مثل فیلم زیر که خانوم در عین شیک بودن یه مقدار عجیب به نظر میرسه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی