|

بادکنک آرایی میلیونی تولد "مرجانه گلچین" در ویلای از ما بهترون / تیپ جوانانه زد

marjane-golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگری هست که شاید دیر در این عرصه دیده شده ولی حسابی جای پای خودش رو محکم کرده و شهرت فراوونی داره.

لینک کوتاه کپی شد

مرجانه گلچین از بازیگرایی هست که از قاب تلویزیون دیده و شناخته شد و توی سال های اخیر به خوبی تونسته خودش رو به بیننده ها اثبات کنه و اونجور که باید و شاید هنر رو استعدادش رو به نمایش بذاره و طرفدارای زیادی هم پیدا کنه که باید بهش تبریک بگیم. موردی که در خصوص مرجانه گلچین برای خیلی از این طرفدارا جالب هست اینه که برای این بازیگر سن فقط یه عدده و برای بانو مهم نیست که چند سالش باشه همیشه کودک درون این بازیگر فعاله و خانوم اندازه ی فیلم هاش پرشوره.

میگید چرا و چطور؟ خب این موضوع رو میشه از فعالیت های مرجانه گلچین توی اینستاگرام و پیجش متوجه شد چرا که بانو تو این فضا حسابی فعاله و فالوورهای پر و پاقرصی هم داره و عکس های دلخواه و کلیپ های متفاوتی رو با اون ها به اشتراک میذاره و خانوم دائم الاستوریه یعنی پیجش رو همیشه با استوری های مربوط به کلیپ های فان توی اینستاگرام سره پا نگه میداره. بنابراین میشه گفت که خانوم یه نیمچه بلاگر هم هست که حالا در ادامه بیشتر راجبه فعالیت های ایشون تو مجازی براتون میگیم.

مرجانه گلچین

تولد گرون و تیپ جوون پسنده مرجان گلچین که حسابی براش خرج کرده

این روزا خیلی از سلبریتی ها دارن به سمت فرهنگسازی درست در خصوص این که لاکچری بازیاشون رو برای خودشون نگه دارن میرن حالا یعنی چی؟ خب این موضوع که قشر هنرمند علی الخصوص بازیگر تو یه جامعه از قشر مرفه محسوب بشه کاملا عادی و نرماله و خب این دوستان تفریحات لاکچری و آنچنانی نداشته باشن پس کی داشته باشه؟ ولی یه موضوعی که وجود داره این هست که دراین روزا سلبریتی ها متوجه شدن که با به اشتراک گذاری اینجور چیزها با مردم تو جامعه اثر سوء خلق میکنن.

یعنی باعث میشن که خیلی از مردم دیدگاه منفی توشون نسبت به این افراد به وجود بیاد و تو خیالشون بگن که این افراد از مردم نیستن و درد مردم رو متوجه نمیشن و تو شرایطی که شاید خیلی ها از پس یه همچنین مهمونی ها و تفریحات لاکچری برنمیان این افراد اون رو با دیگران به اشتراک میذارن! حالا در خصوص مرجانه گلچین هم خانوم به تازگی یه تولد گرفته بی نهایت لاکچری و باکلاس که خیلی ها به خاطره به اشتراک گذاریه اون با فالووراش بهش خرده گرفتن و گفتن بهتره که این مسائل رو خصوصی نگه داره!

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین و علاقش به فتوشاپ تمام مرزهای این عرصه رو جابه جا کرد

احتمالا تو فضای مجازی دیده باشید که بعضی از عکس های قدیمی رو میارن که در گذشته با وجود فتوشاپ درست شده بودن و یه جورایی چون فتوشاپ یه چیز تازه بوده که خلق شده بود افراد از این هنر برای زیباتر کردن عکساشون استفاده میکردن که خب شاید اون زمان اون عکس ها زیبا به نظر میومدن ولی این روزا که بهشون نگاه میکنیم بسیار سمی هستن و اصلا زیبایی در اون ها نمیبینیم مثلا یه نفر که با فتوشاپ سوار عقابش کردن چه جذابیتی میتونه داشته باشه؟ 

خلاصه این این موضوع مثل کلیپس زدن میمونه که یه زمان تو ایران مد شده بود بین خانوما و بعد الان هر کی بزنه تو خیابون عجیب و غریب به نظر میاد بنابراین هر چیزی یه زمانی میتونه مد باشه و در زمان بعدی فرسنگ ها از مد دور باشه و به اصطلاح دمده خونده بشه که حالا مرجانه گلچین هم در این بین یه مقدار علاقه به فتوشاپ های دمده داره، مثلا خانوم عکس زیر رو فتوشاپ کرد و خودش رو جلوی یه بنا قرار داده که مشخص هست این عکس کاملا فتوشاپ و الکیه و بانو بهتره حداقل یه مقدار حرفه ای تر این کار رو انجام بده!

مرجانه گلچین

شباهت جالب مرجانه گلچین با فیلم هاش

درسته که نقش هایی که بازیگرا بازی میکنن جوری هست که شاید هیچ ربط و شباهتی با اخلاقای اون ها نداشته باشه ولی یه موقع هایی هست که یه سری از بازیگرا سیر حرفه ایشون مثل یه خط صاف میمونه و بالا و پایینی نداره و تا حدودی شبیه خودشونه مثل خانوم مرجانه گلچین که اگر دقت کرده باشید این بازیگر اکثر فیلم هایی که بازی میکنه نقش طنز و کمدی داره و خیلی کم خانوم رو تو نقش های جدی دیدیم که خیلی هم جالب از آب درنیومده و از طرف دیگه بحث اخلاق مرجانه گلچین تو این فیلم هاست.

خانوم گلچینی تو فیلم هایی که بازی میکنه یه شخصیت رک داره که اگر یه سر به پیج خانوم بزنید از حاضرجوابیه ایشون در قبال برخی از فالووراشون متوجه میشین که این اخلاق رو خانوم توی واقعیت هم دارن و از طرفی هم خیلی تو فیلم ها پر جنب و جوش هست که گفتیم از فعالیت های توی پیجش هم متوجه میشید که تو واقعیت هم خانوم خیلی پر تحرکه و فعال که با این حسابا میشه گفت که خانوم گلچین مقداری به نقش هاش شباهت داره حالا نه صد در درصد ولی تا حدودی بله.

مرجانه گلچین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی