|

همه چیز درباره زنان در جهان؛ کارایی که خانومای فرانسوی واسه زیبایی طبیعی انجام میدن!

بانوان فرانسوی اصولا به اصول نجرال بودن خیلی پایبند هستند و زیبایی خاص خودشون رو هم دارند که در این مطلب به تعدادی از اونها اشاره داشته ایم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا زیبایی تو همه جای دنیا برای بانوان اهمیت بالایی داره و براش تلاش میکنن. اما این موضوع معیار های مختلفی برای آدما داره که خب رابطه مستقیمی هم با کشوری که درش زندگی می کنن و البته ژنشون داره! مثلا میدونید که هندی ها به موهای بلند و پرپشتی که دارن مشهور هستند و از طرفی هم بانوان فرانسوی در زیبایی زبان زد هستند.

خانوما تو هر کشوری راز های مخصوص به خودشون رو دارند و این اسرار در میون بانوان فرانسوی جوریه که حتی تو سن 50 سالگی هم 25 ساله به نظر میان! باورتون میشه؟ البته که در این آیتم ها صددرصدی وجود نداره اما اینطور که مشخصه بر روی اقلیت تاثیر گذار بوده که در ادامه با برخی از اونها آشنا خواهیم شد.

خانومهای فرانسوی

صورت خود را کانتو نمی کنند چرا که …

میشه اولین مورد رو به کانتور کردن اشاره کرد که خب میدونید تو چند سال اخیر تو همه جای دنیا این قسمت به میکاپ بانوان اضافه شده که میتونه بعد جذابی به چهره بهده، اما دقیقا مشکل همینجاست که خانومای فرانسوی ترجیحشون بر اینه که نچرال دیده بشن و دوست ندارند تا اونچه که به عنوان چهره طبیعی دارن خراب شه! بلکه کمی تا قسمتی، توجه کنید کمی گونه های خود را برنزه می کنند و بس!

خانومهای فرانسوی

اینجوری خودشون رو نامرتب نشون میدن چرا که …

مورد بعدی اینکه این بانوان معمولا سعی دارند تا در استایل هایی که تو مراسماتشون استفاده می کنن خیلی مرتب و همممه چیز تموم نباشن. مثلا علاقمندن تا مدل موها و یا اکسسوری و شاید هم دستمال گردن و دوخت لباسشون رو کمی نامرتب نشون بدن. 

این حرکت باعث میشه تا ظاهری رها و طبیعی تر داشته باشن به طوری که مثلا میخوان نشون بدن خیلی به خودشون نرسیدن، در حالی که رسیدن!

خانومهای فرانسوی

عاشق رژ لب قرمز هستند چرا که …

اونها به رژ لب قرمز خیلی زیاد معتقد هستند چرا که بر این باورند رژ قرمز میتونه به ظاهرشون شادابی ببخشه و تو هررر استایلی رسمی و اسپرت، یهو زیباییشون رو ارتقا بده!

خانومهای فرانسوی

اونها ناخن های خود را مانیکور نمی کنند چرا که …

زنان فرانسوی بر این نظرند که مانیکور بی عیب و نقص و خفنی نباید داشته باشن چرا که فکر می کنند این حرکت نشون دهنده اینه که اونها پول و وقت زیادی رو واسه یه آیتم نه چندان مهم تو ظاهرشون صرف کردن! فرانسویا میگن ما به اندازه کافی زیبا هستیم و نیازی به این میزان توجه نیست! 

اونها اغلب از لاک های بی رنگ و کم رنگ استفاده می کنند و حتی گاهی هم کلا لاک رو از کاراشون حذف می کنن و این داستان در مورد ناخن های پاشون هم هست!

خانومهای فرانسوی

خانومهای فرانسوی کیف لوازم آرایششون پر از وسیله نیست چرا که …

زنان فرانسوی اصولا کیف آرایشی پر از لوازم آرایش ندارند و اونچه که خیلی براشون مهمه دو رنگ رژ لب قرمز و رنگ نود طبیعی می باشد. اونها برای پوست خود از یک کرم پودر و پنکک سبک جهت درخشان کردن پوستشون استفاده می کنن و بعد تر هم تمدیدی تو کارشون نیست و علاقمندن تا با این ترفند طبیعی دیده بشن. 

میکاپ چشمشون رو با یک ریمل خلاصه می کنن اما برای شب ها سعی دارند تا سایه تیره رنگی به چشمشون بزنن و جالبه که این حرکت رو با ظرافت و صاااف انجام نمیدن و میخوان که کمی هم نامرتب به نظر بیاد! 

خانومهای فرانسوی

هزینه زیادی خرج موهایشان می کنند چرا که …

خیلی عجیبه اما جالبه که بدونید بانوان در فرانسه از این موضوع مطمئنن که اگه یه لباس 10 پوندی بپوشن اونقدری زیبا و آراسته هستن که کسی متوجه نشه لباسی که به تن دارند ارزان قسمته! ولی در عوض این ذهنیت رو دارند که یک مدل موی ارزان قیمت میتونه کل ظاهرشون رو خراب کنه.

علاوه بر این میگن مدل موی کوتاه بهتره چرا که دم به دقیقه نیاز به اصلاح نداره و از طرفی هم به طور مداوم آرایش و خوشگلاسون خاص نمیخواد!! و البته به علاوه اینکه به ابروی نچرال اعتقاد بیشتری دارند.

خانومهای فرانسوی

شیفته دوش آب سرد هستند چرا که …

زنان فرانسوی به دوش آب سرد بعد از یه حمام داغ علاقمندن که البته از فوایدشم به خوبی آگاه هستند. چرا که این حرکت باعث تحریک جریان خون میشه و در نتیجه یه پوست یکدست تحویلشون میده و شاداب و با طراوت به نظر میرسن!

 

خانومهای فرانسوی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی