|

وقتی مانتوی مدرن "هدی زین العابدین" به ساعت جهانی وصل میشه / خودش رو غرق اکسسوری کرد

hoda-zeinolabedin shayanews

هدی زین العابدین بازیگریه که با سریال رهایم کن بیشتر از هر زمانی دیده و شناخته شد. این بازیگر فعالیت حرفه ایه مدلینگ هم داره.

لینک کوتاه کپی شد

هدی زین العابدین از هنرمندانی هست که خیلی آروم آروم بالا اومده و دیده شده و نمیشه گفت که خانوم بازیگر ره صدساله رو یه شبه رفته بلکه خیلی آروم و پیوشته برای رسیدن به شهرت و موفقیت توی این عرصه جلو رفته و تلاش کرده و میشه و نم نم هنر و استعدادش دیده شده و این اواخر دیگه با سریال رهایم کن میشد دید که هدی زین العابدین میتونه در رده ی بازیگرهای قابل و توانمند سینمای ایران حرفی برای گفتن داشته باشه البته که قبل از این سریال هم این بازیگر نقش آفرینی های دیگه ای هم داشته و اتفاقا خیلی هم قابل قبول و درخشان بوده مثل "سقوط یه فرشته" اما منظور کسب تجربه و مهارت های بیشتر در این عرصه هست.

احتمالا این رو هم بدونید که هدی زین العابدین یه زمانی هم توی کار آگهی های تبلیغاتی تلویزیون بوده و بازی میکرده و میشه گفت که خانوم بازیگر حسابی تلاش کرده تا به جایگاهی که امروز داره دست پیدا کنه. از اینا که بگذریم میرسیم به فعالیت های هدی زین العابدین توی پیج اینستاگرامش که باید بگیم ایشون از اون دسته از افرادی هست که توی این فضا خیلی شیک و مفید و مختصر فعالیت میکنه و با وجود این که توی کار مدلینگ هم فعالیت داره زیاد توی فضای مجازی پرکار نیست و به نهایتا ماهی یک پست و استوری گذاشتن بسنده میکنه که حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر براتون میگیم، پس با ما همراه باشید.

هدی زین العابدین

خاص ترین مانتویی که هدی زین العابدین پوشید

افراد سلبریتی و معروف در هر جامعه ای میتونن نقش بسزایی در اون جامعه داشته باشن چرا که این افراد الگوی خیلی ها هستن و قشر جوون و نوجون جامعه در برخی موارد از اون ها الگو برداری میکنه که یکی از این الگوبرداری ها در زمینه ی مد و پوشاک هست یعنی خیلی از افراد معروف میتونن با مد کردن یه سری از استایل ها باعث رواج پیدا کردن اون ها در سطح جامعه بشن چرا که اون استایل دیگه مد و ترند میشه و خب خیلی ها هستن که دوس دارن همیشه با مد پیش برن حتی با وجود این که اکثر مدها تاریخ انقضا دارن و یه جورای خیلی زود منسوخ میشن.

حالا هدی زین العابدین هم یکی از اون دسته از افرادی هست که خانوم با توجه به این کار مدلینگ هم انجام میده حسابی روی مد هست و به روز و شیک میپوشه و حالا به تازگی هم این بازیگر تو یه مراسم اکران مردمی فیلمی حاضر شده که مانتوی خانوم بازیگر حسابی توجه ها رو به خودش جلب کرده حالا چرا؟ چون مانتوی ایشون تمام ساعت های هم شکل و توی خودش داشته مثل 11:11 که خب میدونید این ساعت ها هر کدومشون یه معنایی دارن و گفته میشه که وقتی زیاد این ساعت های شبیه به هم رو میبینید به معنای این هست که کائنات میخواد به شما پیامی بده که خب اینا شاید فقط یه افسانه باشن و بس!

هدی زین العابدین

علاقه ی وافر هدی زین العابدین به اکسسوری ها

این روزا اکسسوری ها جایگاه و اهمیت ویژه ای توی استایل پیدا کردن و مردم خیلی بیشتر از پیش بهشون اهمیت میدن و یه جوری شده که انگار اگر یه روزی بخواهید بدون اکسسوری بیرون برید همش احساس میکنید که یه چیزی این وسط کم هست و نبود و جای خالی اون شما رو اذیت خواهد کرد. این رو هم احتمالا دقت کرده باشید که برخی از اکسسوری ها نباید با بعضی از استایل ها استفاده کرده و مختص هر استایلی اکسسوری خاصی هم باید به کار برده باش.

هدی زین العابدین هم به کلی یه شخصیتی داره که شدیدا به زیورآلات و اکسسوری ها علاقه داره و دیده شده که خانوم اون ها رو از بهترین برندها هم انتخاب میکنه و البته در برخی از مواقع هم مثل عکس زیر از حد زیاده روی میکنه توی به کار گیری اکسسوری ها مثلا ایشون دوتا انگشتر انداخته که هر دو هم بزرگ و یوقور هستن و توی همون دست یه دستبند هم انداخت و از طرف دیگه گوشواره های بزرگ خانوم هم جوریه که انگار همه با هم و در کنار هم یه مقدار ایشون رو شبیه مغازه ی زیورآلات فروشی کرده!

هدی زین العابدین

وقتی هدی زین العابدین از زیباییش به خاطر گریمش میگذره

هدی زین العابدین چهره ی دلنشینی داره و یکی از مشخصات صورت این بازیگر خال روی چونه اش هست که اون رو خیلی خاص میکنه و البته که خانوم بازیگر در  مصاحبه هاش هم گفته که این خال رو هرگز از صورتش حذف نخواهد کرد اما موردی که در خصوص این بازیگر خیلی جالبه این هستش که ایشون حاضر میشه از زیباییش به خاطر گریم هایی مثل گریم زیر بگذره ولی از خالش هرگز و جالبه که توی فیلم هایی که خانوم توشون هنرنمایی میکنه هم حتی این خال رو فید نمیکنن و اون رو کم رنگ نشون نمیدن و اینجور میشه که انگار امضای هنری این بازیگره.

هدی زین العابدین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی