|

مرجانه گلچین با ژست و استایل خاص در این عکس درخشید / شال سنتی و زیبایی که به سر کرد

margane-golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگریه که شاید دیر به این عرصه ورود کرده باشه ولی از زمانی که دیده شده تا به امروز خوش درخشیده و یه عالمه طرفدار داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مرجانه گلچین رو دیگه کمتر کسی هست که نشناسه چون این بازیگر از تلویزیون بود که دیده و شناخته شد و بیشتر فعالیت های هنریش هم توی این قاب بوده و اونقدرا که باید و شاید نرفته سراغ سینما بنابراین میشه با این حساب گفت که عامه ی مردم این بازیپگر رو میشناسن، ولی یه موضوعی که شاید درباره ی مرجانه گلچین براتون سوال شه باشه این هست که ایشون چرا اینهمه دیر اومد سمت بازیگری که باید بگیم این موضوع به این دلیل هست که خانوم گلچین قبلا تو جوونی هم بازی میکردن ولی یه وقفه ای بین کارشون افتاد حتی ایشون یه مدتی رو هم خارج از کشور زندگی کردن و بعد از برگشتن مجدد اومدن سمت این حرفه.

پس با این حساب میشه گفت که مرجانه گلچین یه تنه اثبات کرده که میشه توی هر سنی رفت دنبال علاقه ها و استعدادها و سن فقط یه عدده! اما از از اینا بگذریم و برسیم به صفحه ی مجازی مرجانه خانوم توی اینستاگرام که باید بگیم ایشون از او دسته از افرادی هست که توی این موضوع هم باز رو دست خیلی از جوون ترها دراومده و از بازیگرهای فعال و اکتیو توی اینستاگرام به حساب میاد و یه پیج میلیونی داره و یه عالمه فالوور که خانوم رو دنبال میکنن و البته که ایشون هم پیج رو مثل خیلی از بازیگرای دیگه همینجوری ول نکرده و هر چند وقت یه بار پست و استوری میذره که در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم.

مرجانه گلچین

اکسسوری های نامنظم مرجانه گلچین

خیلی از افراد هستن که توی استایلشون از اکسسوری های متفاوتی استفاده میکنن و اکسسوری از مشخصه های اصلی استایلشون محسوب میشه و انگار بدون این زیورآلات تیپشون ناقص خواهد بود ولی یه موضوعی که وجود داره این هست که این روزا یه حالی مد شده که انگار هر کس اکسسوری های بیشتری بندازه باکلاس تره و به همین خاطر میبینیم که یه عده چندتا گردنبند، چند تا انگشتر و چند تا دستبند رو باهم و یکجا میندازن که خب در برخی از مواقع تبدیل میشن به مدل های متحرک اکسسوری و یه مغازه ی سیار!

حالا مرجانه گلچین هم یکی از افرادی هست که از قافله عقب نمونده و اومده به سمت استفاده از چندین اکسسوری باهم ولی نکته ای که وجود داره مثلا تو یکی از استایل های ایشون مثل عکس زیر خانوم گلچین چندین اکسسوری نامربوط رو باهم استفاده کرده که خب به جای این که استایل ایشون رو زیباتر کنه باعث شلوغ دیده شدن اون شده و خب حتی  استفاده از چندین اکسسوری هم یه سری قاعده و قانون داره که در صورت رعایت نکردن اون ها منظره ی زیبایی درست نمیشه!

مرجانه گلچین

علاقه ی مرجانه گلچین به فلش بک زدن به جوونی با مدلینگ و روتوش و هر چی

هر شغلی از یه جایی به بعد بازنشستگی داره مثلا فوتبالیست ها شاید بتونن باز هم فوتبال بازی کنن ولی باید از یه سنی به بعد خودشون کناره گیری کنن و یه جورایی اعلام بازینشستگی کنن چرا که دیگه احتمال این که تیم های خوب اون ها رو جذب کنن هم پایین میاد و بالاخره عرصه باید برای تازه نفس ها و جوون ترها باز بشه ولی بازیگری یه جوری هست که بازنشستگی نداره یعنی شما میتونید از هر سنی که وارد این عرصه شدید تا پیری هم تو این زمینه فعال باشید ولی یه موضوعی که وجود داره این هست که هر چقدر سن که بالا میره پیشنهاد ها کمتر میشه برای کاراکترهایی در اون سن.

بنابراین در سن های بالا شما باز هم میتونید بازی کنید ولی نه به اندازه ی گذشته. حالا در این روزها مرجانه گلچین در دور ی میانسالی خودش هست و حتی از خیلی از جوون ها هم شاداب تره و پر جنب و جوش تر و به تازگی هم یه سریال رو تموم کرده که برای تلویزیون داشت آماده میشد.

ولی موضوعی که در خصوص این بازیگر وجود داره این هست که ایشون علاقه ی زیادی داره که جوون تر از سن خودش دیده بشه در حالی که همه ایشون رو همین طوری که هست قبول دارن و از خیلی از بازیگرا محبوب تر و معروف تره ولی ایشون با استفاده از فیلتر و روتوش و حتی مدلینگ شدن برای میکاپ هایی که اون رو جوون تر نشون بدن میخواد که این آرزو رو برآوورده کنه!

مرجانه گلچین

ادیت های مرجانه گلچین ادمین داره!

مرجانه گلچین به طور کلی علاقه داره که یه سری عکس هایی بذاره با فتوشاپ و با استفاده از این تکنولوژی توی زمان و مکان سفر میکنه مثل عکس های زیر که خانوم برگشته انگار به زمان هخامنشی ها و صورتش روی یه جسم دیگه فتوشاپ شده ولی موضوعی که وجود داره این تصاویر رو مرجانه خانوم خودش درست نمیکنه بلکه چندین نفر هستن که این فتوشاپ ها و ادیت ها رو روی عکس های خانوم گلچین میزنن که مشخص نیست فن ایشون هستن و یا ادمینشون که در هر صورت گویا خانوم گلچین به طور کل به این مدل عکس ها علاقه داره و همیشه اسم ادیتورهاش رو هم حتی ذکر میکنه.

مرجانه گلچین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی