|

استایل خیابانی "لیندا کیانی" شگفت زده تان می کند / قاب دونفره با رفیق جینگش

linda- kiani shayanews

لیندا کیانی از اون دسته از بازیگرهایی هست که این روزا اونطور که باید و شاید در عرصه نیست ولی به تازگی با انتشار یه عکس به چشم اومده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیندا کیانی بازیگری هست که استعدادش حرف اول رو میزنه و میشه گفت که این هنرمند از اون دسته از افرادیه که در سال های فعالیتش بدون حاشیه داشتن تونسته هنر واقعیش رو نشون بده و به رخ بکشه، چون این بازیگر چندین سال هست که در حال فعالیته و مثل بعضی از افراد که در عرصه ی بازیگری جنبه ی شهرت رو نداشتن و خواستن از راه حواشی بالا بیان و دیده بشن رفتار نکرده خانوم لیندا کیانی و از این راه شهرت و محبوبیت خاصی بین طرفداراش کسب کرده و در کنار این ها بسیار هم بازیگر محترمی دیده میشه برای مردم که خب این میتونه دیگه نهایت خوشبختی باشه برای یه بازیگر.

البته که این روز هم بگیم که که لیندا کیانی هم استعداد رو داره و هم زیبایی رو که از ملزومات بازیگر بودنه و اصلی ترین مشخصه ی چهره ی شرقی این بازیگر چشم های زیبای اون هست. بگیم از فعالیت های بانو که میشه گفت تقریبا به طور مساوی هم در تلویزیون و هم در سینما درخشیده و توی کارنامه ی هنریش آثار خوبی رو داره. اما یه گریزی هم که بزنیم به فعالیت های مجازی لیندا کیانی توی اینستاگرام باید بگیم که این بازیگر از اون دسته از افرادی هست که خیلی کم در این فضا فعالیت میکنه و به نوعی میشه گفت که از اون دسته از افراد کم فعالیت هست که در ادامه میخواهیم یه مقدار بیشتر راجبه اون براتون صحبت کنیم.

لیندا464

استایل خیابونی لیندا کیانی که نشون از سادگی این بازیگر داره

یه سری از افراد هستن که همیشه دوست دارن که با استایلی که میزنن حسابی بدرخشن و دیده بشن و این دسته از افراد حسابی هم با مد پیش میرن و اصلا اهل دمده پوشی و یا استایل های ساده نیستن یعنی هر چیزی که ترند و باب بشه این افراد اول از همه میرن سراغ اون و تستش میکنن ولی در مقابل این ها یه عده از افراد هم وجود دارن که اصلا براشون مد روز بودن مهم نیست و ترجیح میدن که لباس هایی رو بپوشن که با اون ها راحت هستن .و اصلا هم به این که مد روز هست یا نیست اهمیتی نمیدن و براشون مهم نیست که دیگران راجبشون چه فکری بکنن.

حالا به تازگی لیندا کیانی با یه استایلی ظاهر شده که نشون داده جزء دسته ی دوم هست و دوست داره که با لباس های راحت و برازنده ظاهر بشه تا با لباس های و خب خیلی ها از این استایل لیندا خانوم تعجب کردن چون فکر نمیکردن که یه بازیگر اینجوری ساده و عادی مثل عموم مردم ظاهر بشه و فکر میکردن که ایشون خیلی زرق و برق دار تیپ بزنن ولی خب قبل از این ها هم لیندا کیانی در یه سری از جشنواره ها ثابت کرده که سادگی رو بیشتر دوست داره و میپسنده.

IMG_20230826_164049

دوستای لیندا کیانی هم مثل خودش هستن!

به طور کلی اگر دقت کرده باشید برای خیلی از افرادی که اخبار هنرمندان رو دنبال میکنن همیشه این موضوع جالب بوده که افراد نزدیک به این هنرمندا چه کسانی هستن چون اینطوری بیشتر از احوالات این افراد با خبر میشن و جالبه که از قدیم هم گفتن که دوست آینه ی آدمه با یه نگاه به دوستان هر کسی میشه سبک و سلیقه ی هر فردی رو چه بازیگرا و چه افراد دیگه متوجه شد و فهمید که اینجور افراد دنبال چه چیزی در زندگیشون هستن.

مثلا در رابطه با خانوم لیندا کیانی اگر بخواهیم از دوستان نزدیک این بازیگر صحبت کنیم باید الناز حبیبی رو اسم ببریم که خانوم بازیگر یکی از نزدیک ترین دوستان خانوم کیانی هست و نکته ی جالبی که در این بین و راجبه این دوتا دوست وجود داره این هست که هر دوشون از حاشیه و جنجال فراری هستن و مسلما شما توی اخبار جنجالی و حواشی های شاخ دار که راجبه بعضی از بازیگرها وجو داره اسم این دو دوست رو نشنیده باشید چون خودشون جووری رفتار کردن که اسمشون در بین افراد اینجوری نباشه.

لیندا+کیانی (1)

وقتی لیندا کیانی طفره میره

این روزا سن ازدواج توی تمام اقشار جامعه داره بالا میره که بازیگرا هم یه جورایی سردمدار هستن در این مورد و میشه گفت که کم کم باید با یه جمعیت سالخورده و مجرد روبه رو بشیم! احتمالا هم بدونید که لیندا کیانی هم مجرد هست، ایشون در حال حاضر هم 42 سال داره و جالبه که بدونید این بازیگر توی آبادان به دنیا اومده و یه خواهر داره و چهارتا برادر. در خصوص ازدواج نکردن این بازیگر یه بار که در برنامه ی دورهمی شرکت کرده بود در جواب مهران مدیری به این سوال که ازدواج کرده یا نه اینطور جواب داد که این موضوع مسئولیت سنگین و بزرگی هست و احتمالا در سن کم راحت تر بشه ازدواج کرد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی