|

تحولات مرجانه گلچین در تولد آقای کارگردان؛ کسی خانومُ با این تیپ مجلسی نشناخت

margane-golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگریه که در همه شرایط ثابت کرده که سن فقط یه عدده چرا که ایشون به تازگی با یه ظاهر نو دیده شده که جالبه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مرجانه گلچین هنرمندیه که خیلی ها اون ور اب تلویزیون میشناسن و از اونجایی که این رسانه خیلی گسترده هست میشه گفت که خیلی ها این بازیگر رو میشناسن و برخلاف این موضوع که خانوم بازیگر دیر وارد این عرصه شد ولی با هنر و استعدادی که از خودش نشون داد تونست در عرض مدت کمی پله های ترقی رو چندتا چندتا طی کنه و الان تبدیل بشه به مرجانه گلچین بازیگر که ما میشناسیمش. ایشون از اون دسته از افرادی هست که فرقی نمیکنه مخاطب پیر باشه یا جوون میتونه با بازیش نظر هر دو قشر رو به خودش جلب کنه همونطور که الان توی اینستاگرامش فالوورهای میلیونی داره!

احتمالا براتون سوال پیش اومده باشه که چرا مرجانه گلچین دیر دیده شد که در این خصوص باید بهتون بگیم که ایشون قبلا هم بازیگر بودن و ماجرای ورودشون به این حرفه مربوط به امروز و دیروز نیست و خانوم بازیگر خیلی سال پیش در این شغل مشغول فعالیت بوده ولی نابریه سری از دلایل یه وقفه ای بین کار ایشون میفته و حتی برای مدتی هم توی خارج از کشور زندگی میکنه ولی خب بعد از این که برمیگرده به ایران تصمیم میگیره که دوباره از نو شروع کنه کارش رو که شروع هم میکنه و بله موفق هم میشه که حالا در ادامه بیشتر راجبه حواشی این بازیگر براتون میگم، پس با ما همراه باشید.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین توی تولد خودش هم اینقدر تغییر نکرده بود!

این روزا به لطف روش های جدید که هر روز داره آپدیت میشه چهره ی آدم ها مدام دستخوش تغییر میشه و از این رو به اون رو میشه مثلا احتمالا این کلیپ هایی که توی اینستاگرام از قبل و بعد از میکاپ قرار میدن رو دیدین که خب نمونه کارهای آرایشگرهاست و اصلا به قدری آدم قبل و بعد تغییر میکنه که آدم شوکه میشه ولی کار فقط به اینجا ختم نمیشه و خیلی از دکترهای زیبایی هم توی اینستاگرام پیج دارن و توی اون عکس هایی از قبل و بعد مراجعشون منتشر میکنن که آدم اصلا باورش نمیشه که این عکس ها متعلق به یه نفر باشه! 

در کل تمرکز دنیا و خیلی از جوامع این روزا انگار رفته روی ظاهر افراد و بهتر کردن هر روزه ی اون که خب تا یه جایی میتونه خوب باشه اگر اعتماد به نفس یکی رو بالا ببره ولی با رعایت حد و اصولش. حالا مرجانه گلچین به عنوان یه بازیگر عملی روی صورتش انجام نداده ولی بارها خانوم بازیگر با یه میکاپ هایی دیده شده که در نوع خودش خیلی خانوم رو تغییر داده و اصلا تبدیلش کرده به یه نفر دیگه مثلا این اواخر ایشون در تولد منوچهر هادی کارگردان کشورمون حضور پیدا کردن که از اونجایی که بسیار تغییر کرده بودن خیلی ها با منتشر شدن عکس های تولد متوجه نشده بودن که ایشون مرجان گلچین هست!

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

وقتی مرجانه گلچین توی هر جایی اثبات میکنه که سن فقط یه عدده

از قدیم الایام گفتن که دل باید جوون باشه یعنی مهم نیست که چند سالتون باشه دلتون که جوون باشه اصلا چین و چروک های روی صورتتون به چشم نمیاد ولی در صورتی که وسطه چله ی جوونیتون باشید ولی دلتون مرده باشه اصلا جوونیتون هم به چشم نخواهد اومد و شاید حتی خودتون هم از زندگی چیزی نفهمید بنابراین برای اون دسته از افرادی که این روزا احساس پیری میکنید بهتره از پیله ی تنهایی خودتون دربیایید برای مدتی و کوله بار غم رو از روی دوشتون زمین بذارید و برای لحظاتی هم که شده زندگی رو لمس کنید وگرنه وقت برای این که غصه بخوریم زیاده اصلا نگران نباشید!

توی این راه هم میتونید مرجانه گلچین رو الگوی خودتون قرار بدید چرا که خانوم بازیگر در همه حال به این موضوع که سن فقط یه عدده جامه ی عمل پوشونده و میتونه الگوی خیلی از خانوم ها باشه مثلا یه موضوعی که در خصوص این بازیگر وجود داره این هست که ایشون در حال طی کردن دوره ی میانسالی خودش هست ولی اصلا از این که لباس هایی با رنگ های شاد بپوشه ترسی نداره و مثل خیلی از افراد با خودش نمیگه که وای زشته مردم چی میگن؟! بنابراین میره سراغ کمد لباساش و رنگ هایی رو که انتخاب میکنه برای پوشیدن که هر کسی ببینه روحیه اش عوض میشه.

مرجانه گلچین

وقتی اون روی خاکی مرجانه گلچین رو میبینیم

احتمالا خیلی از افراد حس کنن که افراد معروف و سلبریتی خودشون رو میگیرن و یه جورایی احساس کنن که به قول گفتنی این دسته از افراد از دماغ فیل افتادن البته که شاید در بین اون ها خیلی ها باشن که اینجوری هستن ولی مرجانه گلچین ثابت کرده که اصلا از این دسته از افراد نیست مثلا وقتی کلیپ زیر رو منتشر کردن و به فالووراشون دلگرمی دادن به علت زلزله خیلی از فالوورهای این بازیگر باورشون نمیشد که خانوم گلچین به این اندازه آدم خاکی باشه و تو کامنت ها اینطور میگفتن که حالا بیشتر از پیش برای خانوم گلچین احترام قائل هستن و طرفداراشن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی