|

سفر ملیکا زارعی به دیاری که این روزا حرفشه / چهره ی خاله شادونه چرا دلگیره

melika-zareie shayanews

ملیکا زارعی یا با اسم خاله شادونه از مجری های معروف صدا و سیما هست که در برنامه های کودک فعالیت داره و اجرا میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ملیکا زارعی رو یه ایران میشناسه البته که شاید با اسم خودش نه ولی با اسم خاله شادونه این مجری محبوب معرف همه هست و کسی نیست که با برنامه های ایشون خاطره نداشته باشه و ندونه که خاله شادونه کیه، چرا که این مجری سابقه ی طولانی در اجرای برنامه ی کودک داره و یه جورایی ورژن زنونه ی عمو پورنگ هست و انگار جوون موندن و کمتر از سن و سال واقعی دیده شدن بین مجری های کودک صدق میکنه که چون ملیکا زارعی هم مثل عمو پورنگ اصلا پیر نشده و از اول با یه روحیه ی شاداب و پر انرژی جلوی دوربین ظاهر شده و اجرا کرده.

یه موضوعی که در خصوص ملیکا زارعی برای خیلی ها جالب بود این بود که ایشون خواهر مریلا زارعی بازیگر خوب کشورمون هستن و خب وقتی خیلی ها این موضوع رو دونستن این موضوع خیلی مورد توجه شون قرار گرفت چون این دو خواهر توانایی های خودشون رو در عرصه های مختلف در هنر اثبات کرده بودن و از طرفی نشون داده بودن که حسابی اصالت دارن و به دور از حاشیه ها فعالیت میکنن و اصلا علاقه ای به دیده شدن از این راه ندارن و ترجیحشون بر این هست که به خاطر هنر و استعدادی که دارن دیده و شناخته بشن، حالا در ادامه راجبه احوالات این روزای خاله شادونه بیشتر براتون میگیم.

ملیکا زارعی

وقتی خیلی ها میخوان که ملیکا زارعی نایب الزیاره ی اون ها باشه

اگر دقت کرده باشید سلبریتی ها خصوصا افراد بازیگر خیلی راحت تر از افراد عادی میتونن برن خارج از کشور و در برخی از مواقع هم از این خارج گردی ها عکس هایی منتشر میکنن که بازخورد های متفاوتی رو دریافت میکنن و در برخی اوقات هم ترجیح میدن که به خاطره این که حرفی نشنون عکس و تصویری منتشر نکنن چون گفتیم که بازخوردها متفاوت هستن و در برخی از مواقع یه عده اینجوری به این دسته از عکس ها واکنش نشون میدن که بازیگرها زندگی مرفهی دارن و چیزی از درد مردم نمیفهمن و فقط به فکر خوشگذرونی هستن!

ولی در رابطه با خارج گردیه ملیکا زارعی یه موضوعی که وجود داشت این بود که زیر پشت ایشون که از این سفر یه تصویر منتشر کرده بود همه متفق القول بودن حالا میگید چرا؟؟ چون ملیکا خانوم توی پیاده روی اربعین شرکت کرده بود و از این مراسم عکسی منتشر کرده بود که خیلی ها توی کامنت ها از ایشون خواسته بودن که نایب الزیاره ی اون ها باشه و براشون دعا کنه و حتی خیلی ها اینجوری اظهار کردن که خاله شادونه اولین مجری هست که حرف و عمل و ظاهرش همه با هم یکیه و و صادقانه کار میکنه و خودش رو طور دیگه ای نشون نمیده.

ملیکا زارعی

وقتی خاله شادونه به خاطره لباساش معروفه و با همون لباسا هم دیده میشه

اگر دقت کرده باشید استایل هر کسی مثل امضای شخصی اون میمونه و در حال حاضر هر کسی سبک و سایق خودش رو داره توی انتخاب استایل مثلا احتمالا توی اطرافیانتون دیده باشید که یه نفر رو که اصلا کفش های پاشنه بلند نمیپوشه و بحتی توی مراسم ها هم با کتونی ظاهر میشه و یا کسی که اصلا تا به حال توی عمرش کت و شلوار نپوشیده و دوست نداره که با استایل های مردونه ظاهر بشه و خب اینجوری میشه که سلیقه ی هر کسی مشخص میشه و وقتی که غیر از اون حالت لباس بپوشن تازه عجیب دیده میشن و برای آدم غیر قابل باور میان.

احتمالا هم بدونید که ملیکا زارعی یا همون خاله شادونه ی داستان ما هم به خاطر لباس هایی که تو برنامه میپوشه خیلی معروف هست و یه جورایی بچه ها به خاطره رنگی بودن و زرق و برقی بودن لباس های این مجری روحیه شون شاد میشه و شاید براتون جالب باشه که بدونید خاله شادونه این لباس های سنتی و زیبا رو فقط توی تلویزیون نمیپوشه و اگ یه سر به پیج این مجری بزنید متوجه میشید که پیجش پر از عکس هایی با این لباس هاست اونم در مناسبت های مختلف و انگار خانوم مجری برای بچه ها توی پیجش هم ارزش قائله و دوست داره که هر کسی با دیدن این همه رنگ توی صفحه ی ایشون روحیش شاد بشه.

ملیکا زارعی

ملیکا زارعی

کمی بیشتر با ملیکا زارعی

میلکا زارعی در حال حاضر 38 سال داره و دارای یه دختر به اسم مانلی هست. لیسانس زبان انگلیسی داره و از وقتی که ده سالش بود توی اجرا دیده شد. خواهرش که مریلا خانوم هست و یه برادر دارن که خارج از کشور زندگی میکنه. شاید براتون جالب باشه که بدونید ملیکا زارعی از سن 18 سالگی مجری برنامه کودک شده و در برنامه ی باغ شادونه دیده شده و به خاطر استقبال زیادی که از اجرای این مجری شد این برنامه پنج سال ادامه دار شد و دیگه ایشون رو به این اسم شناختن.

شاید براتون جالب باشه که بدونید یه بار وقتی خاله شادونه تو یکی از شهرستان ها حاضر شده بود برای اجرای برنامه به قدری ازدحام جمعیت شدید بود که در نهایت سه تا بچه در این جریان کشته شدن! احتمالا این رو هم میدونید که خاله شادونه چند نمونه بازیگری هم توی کاراش داره مثل سریال متهم گریخت.

ملیکا زارعی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی