|

نفیسه روشن از هر عروسی بیشتر تو این لباس با تور شاین دار درخشید؛ مدلینگ شده یا عروس؟

nafiseh rooshan shayanews

نفیسه روشن از جمله بازیگرهایی هست که این روزا باز هم در حال دیده شدن و نقش آفرینی در تلویزیون برای سریال جدیدیش هست که گویا خیلی جالبه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن از جمله بازیگرهای هست که از طریق تلویزیون دیه و شناخته شد و اونطور که باید و شاید به سینما راه پیدا نکرد و این موضوع شاید یه مقدار عجیب به نظر برسه چرا که این بازیگر چشماش رنگیه و احتمالا هم میدونید که توی کشور ما و در زمینه ی سینما هر کسی که چشماش رنگی باشه تافته ی جدا بافته محسوب میشه و شانس بهش رو میاره برای بیشتر دیده شدن در زمینه ی بازیگری ولی خب اینطور که مشخص هست این شانس به نفیسه روشن اونطورها که باید و شاید رو نیاوورد ولی خانوم بازیگر حسابی توی جعبه ی جادویی خوش درخشید و این روزا هم یه مقدار سرش شلوغ شده و از کم کاری در شغلش در اومده.

در بین همه ی اینا یه موضوع جالبی درباره ی نفیسه روشن وجود داره که ایشون از اون دسته از بازیگرهاست که چه توی عرصه باشه و چه نباشه همچنان معروف هست و این رو میتونید از پیچ میلیونی ایشون متوجه بشید که تو یه حرکت کامنت های پشت هاش رو هم بسته تا یه وقت خدایی نکرده اظهارنظر خلاف میلش نشنوه و فقط لایک ها رو دریافت کنه و خب در کمال تعجب حتی لایک های پست هاش هم بالا هستن که خب یکی از دلایل این موضوع رو میشه حواشی نفیسه روشن دوست که اگر خاطرتون باشه یه زمانی سر به فلک کشیده بودن، حالا در ادامه بیشتر از حواشی این روزای نفیسه روشن براتون میگیم، پس با ما همراه باشید.

نفیسه روشن

نفیسه روشن مدلینگ شده یا عروس

این روزا خیلی از افراد رو آووردن به سمت مدلینگ که البته در کمال تعجب خیلیاشون هم صلاحیتی برای مدلینگ ندارن! دو تا از عرصه هایی که مدل بیشتری جذب میکنن پوشاک و میکاپ هستن که خب البته مدلینگ طبق قوانین کشور انجام میشن و در این بازیگرها هم خیلی هاشون رفتن سمت مدلینگ شدن و کسب درآمد از این راه چون این عرصه بسیار پولساز هست و میشه باهاش ره صد ساله رو یه شبه رفت همونطور که خیلی ها رفتن و در بین بازیگرها هم افرادی مثل، بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، بهنوش بختیاری و… در این زمینه کار کردن که خب اسم نفیسه روشن هم در این لیست قرار داره.

ولی یه موضوعی که در خصوص مدلینگ نفیسه روشن وجود داشت این بوده که چهره ی این بازیگر طوری نبود که با میکاپ زیباتر بشه حالا یعنی چی یعنی ایشون برای مدلینگ خیلی میکاپ های سنگین و غلیظی روی صورتش انجام میشد که چهره ی خانوم رو به کلی تغییر میداد و تا یه حدی حتی مصنوعی میکرد در حالی که خودش در حالت عادی خیلی زیباتر دیده میشد هرچند بعدا ایشون رو در این عرصه ندیدیم ولی حالا به تازگی یه عکسی منتشر کرده که برای خیلی ها تعجب گردن که ایشون مدل شده یا عروسی کرده چون توی دستش هم یه انگشتر گرون دیده میشه که خیلی ها براشون سواله این انگشتر حلقه ی ازدواجشه یا خیر!

نفیسه روشن

اکسسوری که نفیسه روشن خیلی براش هزینه میکنه

اگر دقت کرده باشید هر کسی یه قسمت مخصوص توی استایل خودش داره یعنی یکی هست که حسابی کتونی باز هست و همیشه توی استایلش کتونی های جالب و زیبایی که پاش میکنه به چشم میاد و اون رو خاص نشون میده یا یکی هست که علاقمند به پوشیدن لباس های رنگی رنگی هست و اصلا تا به حال به لباس های به رنگ تیره و مشکی دیده نشده یا یکی هم هست که حسابی طرفدارا تیپ های مجلسی و پلوخوری هست و همیشه کت و شلوار به تن داره و امکان نداره که این فرد رو توی مهمونی با تیشرت ببینید و یه عالمه از این مثال ها که میشه باهاشون نقاط قوت استایل افراد رو بررسی کرد.

حالا بریسم سراغ استایل نفیسه روشن که از اون دسته از افراد هست که عاشق لباس های رنگ شاد هست و علاقه ی خاصی به پوشیدن لباس های تیره نداره و البته که ایشون رنگ لباس هاش رو فصلی انتخاب میکنه و در هر فصل به رنگ طبیعت درمیاد ولی یه موضوع دیگه ای که در رابطه با ایشون وجود داره این هست که نفیسه روشن علاقه ی زیادی به یه سری اکسسوری ها داره که یکی از اون ها عینک آفتابی هست که اگر یه سر به پیج این بازیگر بزنید متوجه عینک های خاص ایشون میشید که کاملا هم مشخص هست که براشون هزینه ی زیادی صرف کرده مثل عکسی که به تازگی از خودش منتشر کرده.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن و کودکی جالبش

نفیسه روشن در حال حاضر 41 سال داره و اینطور که پیداست مجرد هست. بچه ی اول خونواده هست و دو تا برادر کوچیکتر از خودش داره. از بچگی به بودن در عرصه ی هنر علاقمند بوده و دوست داشته که بازیگر بشه. ایشون یکی از حامیان سرسخت حیوانات هست و تا به امروز عکس های زیادی ازش با حیوانات مختلف مثل روباه و ببر و امثالهم منتشر شده که جالبه ایشون در بچگی هم حامی حیوانات بوده ولی از راه عجیب و غریب که یه بار وقتی در دورهمی دعوت شده بود خاطره ی جالبی از ایشون در خصوص رفتار با حیوانات توی کودکی نقل شده که کلیپش رو حتما ببینید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی