|

تولد پر سر و صدا و لاکچری که ترلان پروانه تو دریا گرفت / عجب طرفدارایی به خاطرش اومدن

tarlan-parvane shayanews

ترلان پروانه رو خیلی ها از پنج سالگیش جلوی دوربین دیدن و در حال حاضر میشه گفت که ایشون بیست ساله که بازیگره و این رقم واقعا عجیبه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترلان پروانه رو این روزا کسی هست که دیگه نشناسه؟ مسلما نه چرا که این بازیگر یه جورایی از قدیمی ها سینمای ایران محسوب میشه با وجود این که سن و سالی نداره و ازه اول جوونیش هست ولی خب میدونید که از این جهت پیشکسوت هست که از خیلی ها سابقه ی کاری بیشتری داره و وقتی خیلی بچه بود با دوربین و اکت مقابل اون اون آشنا شد و تا الان که بیست و پنج سالش هست یعنی بیست سال از عمرش رو توی این عرصه بود! واقعا رقم غیر قابل باوری هست که خب وجود ترلان پروانه اون رو باورپذیر کرده و بهش معنا داده.

بگیم از دنیای مجازی و پیرامون ترلان پروانه که هر از گاهی یه سری صحبت ها در خصوص این که خیلی از دخترا به علت این که ترلان زیباست زش بدشون میاد مطرح میشه که معلوم نیست این صحبت زاییده ی ذهن کدوم بیماری هست چرا که خانوما همیشه در پست های مربوط به این موضوع از زیبایی ترلان پروانه تعریف میکنن و اون رو یکی از خوش چهره ترین های سینما ی ایران میدونن که حسابی آینده داره. اگر بخواهیم از فعالیت های خود ترلان خانوم هم در مجازی براتون بگیم ایشون این روزا خیلی کم تو این فضا فعالیت میکنه ولی خب اینطور نیست که حاشیه ای درباره اش وجود نداشته باشه! حالا در ادامه بیشتر براتون میگیم.

ترلان پروانه

تفاوت زمین تا آسمونیه ترلان پروانه تو عکس هوادارا

فضای مجازی مسلما یه سری بدی ها داره و یه سری خوبی ها، از بدی های اون میشه به این موضوع اشاره کرد بعضی ها تفاوت بین زندگی واقعی و دنیای مجازی رو از دست دادن و یه جورای انگار با اعتیادشون به این فضا دیگه براشون مهم نیست که تو دنیای واقعی داره چه اتفاقاتی میفته و چهخ ری اکشنی باید نشون بدن! یکی دیگه از بدی های این فضا کم شدن اعتماد به نفس خیلی ها و مقایسه کردن خودشون از جنبه های مختلف با افراد معروف تو ی مجازی هست. اما یکی از خوبی ها رو در کنار بدی ها بخواهیم بگیم این دست که خیلی راحت میشه از احوالات افرادی که دوست داریم در هر زمانی با خبر بشیم.

مثلا میتونیم در رابطه با سلبریتی ها خصوصا بازیگرها تازه ترین اخبار مربوط به اون ها رو دنبال کنیم و ازش اطلاع داشته باشیم حتی در صورتی که شاید خود اون فرد فعالیت خاصی نداشته باشه! مثلا در خصوص ترلان پروانه گفتیم که این بازیگر این روزا توی فضای مجازی کم کار شده و اونطور که باید و شاید حضور نداره ولی به تازگی یه عکسی از ایشون با هوادارانش توی مجازی منتشر شده که خب یه نکته ای که در این خصوص وجود داشته چهره ی ساده ی ترلان پروانه در این عکس بود که برای خیلی ها جالب بود چرا که ایشون حاضر شده بود با چهره ی عاری از میکاپ با طرفدارهاش عکس بگیره.

ترلان پروانه

وقتی ترلان پروانه خوب بلده چطور جواب نده!

احتمالا دقت کرده باشید در بعضی از مواقع پیش اومده که یه سری از بازیگرها با هم یه سری بحث و جدل هایی داستن و یا یهو همه ی انگشت های اتهام به سمت یه بازیگر میرفت و همه شروع به انتقاد از اون میکردن مثلا احتمالا یادتون باشه وقتی سحر قریشی راجبه ورزشگاه رفتن خانوم ها اینطور اظهار نظر کرد که خب در اون فضا به علت ناسالم بودن محیط منقلب میشه خیلی ها از جمله بازیگرهای زن دیگه به این خانوم حمله کردن و به ایشون خرده گرفتن که چرا این حرف رو زده در حالی که ایشون فقط نظرش رو بیان کرده بود!

حالا راجبه ترلان پروانه هم یه بحثی وجود داشت که خیلی جالب بود و برمیگشت به یه استوری این خانوم که گفته بود دیده شدن نباید به هر قیمتی باشه و این استوری مصادف شده بود با ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی که خب خیلی ها اینطور برداشت کرده بودن که ترلان با این دو نفر مشکل داره در حالی که ترلان خانوم سکوت کرد و وقتی هم که به یه برنامه دعوت شدده بود اونجا هم در این خصوص که واقعا منظورش چی بود اینطور گفت که منظورش این دو نفر نبودن و خیلی اتفاقی زمان ها با هم تداخل پیدا کردن ولی در جواب مجری که واقعا مشکل داره با این دو نفر یا نه کلا جوابش رو یه جوری داد که قضیه فیصله پیدا کنه!

تولد ساده ی ترلان پروانه که اصلا با پزش همخونی نداشت

ترلان پروانه یکی از بازیگرایی هست که خیلی ها اون رو به شیک بودن میشناسن و در کل یه نگاهی هم به پیجش بندازید کاملا متوجه این موضوع میشید که خانوم بازیگر از اون دسته از افرادی هست که حسابی به لاکچری بودن علاقه داره ولی خب جالبه که ترلان پروانه هم گاهی اوقات خیلی ساده تر از اون چیزی که باید و شاید رفتار میکنه و دوست داره یه جورایی هنری دیده بشه مثلا ایشون تولدشون رو به سادگی عکس زیر گرفتن و البته که شاید در پشت صحنه یه تولد بزرگ و لوکس گرفتن ولی خب تنها چیزی که ازش با طرفداراش به اشتراک گذاشت همین عکس بود.

ترلان پروانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی