|

اکسیر جوانی بهاره رهنما چیه که صورتشو از آینه صاف تر کرد / ادعا میکنه زیبا ترین مدله

BAHARE-RAHNAMA SHAYANEWS

این روزا بهاره رهنما در عرصه های مختلفی در حال فعالیت هست که یکی از اون ها مدلینگه و در جوابه این که چرا مدل شده صحبت های جالبی داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما از اون دسته از بازیگراست که با قاب تلویزیون دیده شده و اونقدرا که باید و شاید به سمت سینما نتونست بره ولی خب میدونید که دیده شدن با تلوزیون یعمنی چی؟ چون این رسانه ملی هست و خب هر کسی توی خونش تلویزیون داره و در دسترس عموم قرار داره یعنی فرد بیشتر دیده میشه و این یعنی شهرت بیشتر و خب بهاره رهنما هم حسابی مشهور هست و البته که به علت حواشی های سال های اخیر این بازیگر از برخی جهات دیگه هم شهره شد مثلا ایشون یکی از معدود زنان بازیگر در سینمای ایران بوده که دو ازدواج ناموفق داشته و به این علت اسمش خیلی سره زبون ها افتاد!

ولی خب خوده بهاره رهنما در این خصوص از مردم گلگی کرد و گفت اگر یه بازیگر مرد دو بار و یا سه بار ازدواج کنه اصلا مسئله ای نیست و ولی چون من زن هستم این موضوع مورد داره؟ که خب بیراه هم نگفته بود خانوم بازیگر چون ما در سینما بازیگرهای مردی رو داریم که تجربه ی سه بار ازدواج رو هم داشتن و البته که این موضوع یه انتخاب شخصی هست ولی خب بازیگر بودن یه ایرادی که داره همین هست که در این مواقع فرد میاد زیره ذره بین مردم و خب یه سری مسائل درموردش زیادی از حد بولد میشن و سره زبون ها میفته! حالا در ادامه بیشتر راجبه حواشی این روزای بهاره رهنما براتون میگیم.

بهاره رهنما

وقتی پوست بهاره رهنما تو این سن و سال یه دونه چروکم نداره!

این روزا دیگه روند پیر شدن خیلی کند شده و جالبه که این موضوع راجبه بازیگرا بیشتر صدق میکنه مثلا افسانه پاکرو بازیگری هست که این روزا در حال طی کردن چهل سالگی هست ولی وقتی به این بازیگر نگاه میکنین اصلا فکر نمیکنین که سن واقعیش چهل باشه چرا که خیلی کمتر از این سن بهش میاد و در برخی از مواقع با دیدن این بازیگر خیلی ها احساس افسردگی میکنن ولی یه چیزی که خیلی از خانوم ها در خصوص جوون موندن ایشون بیان میکنن این هست که این بازیگر ازدواج نکرده و بچه نداره که از دستشون حرص بخوره و به خاطره همین جوون مونده!

اما حالا این روزا یه نفر هست که این موضوع رو نقض میکنه و اون هم بهاره رهنما هست که با وجود این که تجربه ی زندگی ناموفق داشته و یه دختر هم داره ولی جالبه که با عکس هایی که این روزا داره از این بازیگر منتشر میشه ایشون همچنان جوون مونده و پوستش از به صافی برگ گل میمونه که خب البته نگهداری های لازم و خاص رو هم در این راه بهاره رهنما انجام میده که خودش میتونه خیلی توی جوون موندنش موثر باشه ولی خب یه عده هم در خصوص این موضوع استفاده از فیلتر رو هم بیان کردن که باعث میشه پوست صاف تر به نظر برسه!

بهاره رهنما

دلیل مدلینگ شدن بهاره رهنما

خیلی از بازیگرا و سلبریتی ها ها هستن این روزا کار تبلیغ و مدلینگ انجام میدن و یه جورایی از این راه کسب درآمد میکنن و خب باعث بیشتر دیده شدن برندی هم میشن که تبلیغش رو میکنن چون میدونید که استفاده از یه بازیگر به عنوان مدلینگ مسلما میتونه تاثیر خیلی بیشتری داشته باشه تا استفاده از یه مدل عادی چون افراد در جامعه به بازیگرها و افراد سلبریتی ناخودآگاه یه اطمینان خاصی دارن و خب اون ها رو بیشتر قبول دارن و فکر میکنن که در صورتی که اون ها تبلیغ چیزی رو انجام بدن یعنی اون محصول دیگه خیلی تاپ و خوب هست.

البته که مدلینگ در برخی از مواقع میتونه در زمینه ی خدمات باشه یعنی خیلی از بازیگرا هستن که مدل خدمات زیبایی و میکاپ میشن که بهاره رهنما یکی از اون دسته از بازیگرهاست که که خب هم مدلینگ پوشاک بوده و هم مدلینگ میکاپ و یه دوره ای در این زمینه خیلی فعالیت داشت ولی خب این روزا دیگه انگار کناره گیری کرده اما در این خصوص بگیم از دعوت شدنش به یه برنامه که توی اون مجری برنامه از ایشون میپره که شما نیازی به شهرت جویی از این راه ها ندارید بنابراین چی شد که رفتید سراغ مدلینگ که جواب بهاره خانوم نشون از اعتماد به نفس بالای ایشون داره که کلیپش رو براتون گذاشتیم.

تیپ عجیب بهاره رهنما که کاربرا رو هاج و واج کرد

یه موضوعی که در خصوص بهاره رهنما وجود داره این هست که بهاره خانوم در زمینه ی تیپ و استایلش یه مقدار سلیقه ی خاصی داره که عامه پسند نیست و در برخی از مواقع برای خیلی از مردم عجیب و دور از باور هست چرا که ایشون یه تم مشخص توی استایل نداره و در بیشتر موارد به سراغ یه سری از تیپ و استایل ها میره که شاید فقط مورد پسند خودش باشه! مثلا عکس زیر رو از ایشون ببینید که در اون تیپ و استایل خانوم بازیگر برای خیلی از افراد عجیب بوده و خب به نظرشون این استایل نه با پرستیژ و نه با سن و سال خانوم بازیگر هیچ هماهنگی نداشته!

ز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی