|

۴ زن مشهور که که فکر نمی‌کردیم آن همه زیبایی را از دست بدهند

بازیگران مثل همه انسان ها با گذشت زمان تغییر چهره پیدا می کنن که در این مطلب با چهار بازیگر خوش سیمای سینما آشنا میشیم که فیسشون تغییر کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا گذر زمان یه موضوع به شدت بی رحمیه که حقیقت زندگیه و اصلا نه میشه جلوش رو گرفت و نه میشه انکارش کرد! تو طول زمان آدما، موجودات و هرررر آنچه که وجود داره تغییر میکنه و میاد و میره. قطعا این موضوع در رابطه با ظاهر انسان ها به شدت واضحه و هر آدمی دوره های مختلفی از رشد رو در زندگیش داره که تو هر دوره شکل و شمایلی جدید میگیره! 

میخوایم تو راستای این مقوله بریم تو دل بازیگرا و ببینیم هنرمندانی رو که تو طول گذر زمان تغییر کردن و یه موقع زیبایی افسانه ای داشتند و حالا تبدیل به چهره هایی میانسال و حتی پیر شده اند و با اونچه که سالها پیش بودند فرسنگ ها فاصله دارند. قطعا بازیگران در هر دوره ای جذابیت خاص خودشون رو داشتن و از اونجایی که کلا قشر هنرپیشه حواشی بسیاری داره و هر حرکت ریز و درشتش مورد توجه قرار میگرفته و میگیره و خواهد گرفت، پس دیدن تغییرش هم جالب به نظر میاد.

بازیگران زن ایرانی

آتنه فقیه نصیر 

آتنه فقیه نصیر قطعا مِن جمله هنرمندانی بوده و هست که از حواشی بسیار کمی برخورداره و تا به اینجای فعالیت خود با وجود کارنامه کاری پر و پیمون، اما  هیچگاه مورد توجه منفی قرار نگرفت. وی در اوایل دهه 70 بود که با بازی در فیلم "دو نفر و نصفی" زیبایی شرقی و جذابش رو همراه با نجابتی دلنشین نشون داد.

آتنه فقیه نصیر در کنار فرامرز قریبیان از زیبایی چیزی کم نداشت و درخشان تر شد. زیبایی که در کمال سادگی بود. اما حالا می بینیم که چند سالی میشه آتنه فقیه نصیر نیز به دلیل بیماری اون چهره ای که داشت رو از دست داده و سریال لیسانسه‌ ها جاییست که میشه بهترین افت چهره ایشون رو درک کرد.

بازیگران زن ایرانی

فریماه فرجامی

فریماه فرجامی از بازیگران دهه سی می باشد که دهه های جدید او را نمی شناسند. اما شمایی که میشناسی، باید بگیم برای اینکه بهتر درک کنید زمان با فریماه فرجامی چه کرده، کافیه که فیلم "خط قرمز" کیمیایی رو ببینید. عروس خوش فیس این فیلم در سال های اخیر درگیر بیماری شد و اسارت مریضی باعث شد تا تغییر بسیاری رو در چهره وی ببینیم و این تغییر با مقایسه تصاویر دهه شصت و اواخر عمرش کاملا واضح است. 

فریماه فرجامی در سکانسی از فیلم لامینور مهرجویی نیز حضور داشت و همون سکانس کافیه تا بی‌ رحمی زمان رو لمس کنیم!

بازیگران زن ایرانی

سوسن تسلیمی

سوسن تسلیمی نیز هنرمندی تمام عیار بود. الماسی درخشان در سینمای دهه 60 که اونقدر ممنوع الکار شد تا جلای وطن کرد. این چهره مشهور در "باشو، غریبه کوچک" در "مرگ یزدگرد" و یا حتی در "چریکه‌ ی تارا" در اوج زیبایی اش بود. وی نوعی زیبایی عصیانگر داشت که با چشمانش همه چیز رو میگفت. 

بعد تر اما چهره ای که از او در غربت دیدیم، نشون میداد زمونه باهاش چه کرده و تا به چه اندازه تغییرش داده. اما نکته اینجا بود که همچنان چشم های او سخنگو بود. اما باید گفت میمیک فیس سوسن تسلیمی اون چیزی نیست که تو سال های دهه شصت بود.

بازیگران زن ایرانی

آذر شیوا

و اما آذر شیوا که کاراکتر منحصر به فرد و جسور سینمای قبل از انقلاب بود و در سینمای فارسی ساخت با اونن چهره به‌ اندازه و نجیب و افسونگر، سلطان قلب ها رو با او به خاطر میاریم که زیر سایه فردین هم گم نشد. گزیده‌ کاری و خصلت ویژه‌ ای که داشت فرصت کمی به سینمای ایران داد که زیبایی متواضعانه آذر شیوا رو ببینیم. از او تصاویری در سال‌های اخیر منتشر شد که از زمان صفت غدار رو به یاد می‌آورد.

بازیگران زن ایرانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی