|

این 6 زن بازیگر ایرانی عمل های زیبایی کردن که ای کاش نمیکردن ؛ تغییر قیافه ناگهانی!

برخی از بازیگران خانوم در سینمای ما هستند که این روزها دیگر شبیه به گذشتشون نیستند و با عمل های زیبایی که انجام دادن کاملا متفاوت شدن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه عمل های زیبایی خیلی رایج تر از قبل شده و اونقدری پیش رفته که تو خیابون راه میرید می بینید از هر 10 خانوم حداقل نیمی از اونها دست به عمل های زیبایی و یا حرکاتی که جزو عمل به حساب نمیان اما تزریقی هستند انجام دادن!  آیتم هایی که شاید دیگه نتونن بدون اونها خودشون رو ببینن و دائما در حال ترمیم و یا ور رفتن باهاشون باشند! در میون مردان نیز این حرکت دیده میشه و جالبه که بدونید در سالهای اخیر از هر 5 نفری که بریا عمل زیبایی بینی مراجعه می کنند آقا هستند! 

عمل های زیبایی هرگز نامطلبوب نیستن و اتفاقا برای افرادی که نیاز دارند و با دوست دارند تا زیبای که دارند بیشتر بشه، اصلا بد نیست! اما قطعا زیاده روی در هر موضوع، حتی اگر مثبت هم باشه باز ممکنه از یه جایی به بعد منفی بشه و نتیجه ای نه چندان جالب تحویل بده. قطعا عمل های زیبایی و یا میکاپ های آنچنانی بازدهی اینچنین دارند و بعد از یک مدت دیگه اون فرد خودش رو دوست نداره و یا تبدیل به صورتی غیرطبیعی شده!

اینبار به سراغ بازیگران خانوم ایرانی میریم تا ببینیم چی شد که برخی از اونها به یکباره از این رو به اون رو شدند. 

IMG_20230123_225411_592

بهاره رهنما

قطعا بهاره رهنما مثالی باز برای این موضوع می باشد چرا که این بازیگر دهه پنجاهی که در سال های اخیر به شدت تغییر شکل داده، هر دم با ظاهری جدید دیده میشه! بهاره رهنما دقیقا از دست افرادی هستش که گفتیم دیگه خود واقعیش رو دوست نداره و دائما در حال تغییره. بهاره رهنما بازیگری شهرت طلب است که به شهرتی که داشت و یا داره، به هیچ عنوان قانع نیست و با انجام اقدامات مختلف حالا چهره ای نو داره که اصلا به سن و سالش نمیاد. 

این بازیگر زن با تزریق چربی و بلفاروپلاستی و ژل و بوتاکس  و … این روزها در ظاهری زیبا اما نه چندان شبیه به بهاره پیدا کرده است.

b.rahnama_366625014_832709358295350_5315960557404107223_n

شهره سلطانی

شهره سلطانی از دست هنرمندانی می باشد که پس از رفتن به سن و سال میانسالی به شدت در کار و فعالیت حرفه ای خود کمرنگ شد. البته که این موضوع حقیقتی ناراحت کننده می باشد که در همه جای دنیا دیده میشه و چهره ها بعد از رسیدن به یک سن و سال خاصی، دیگه کم کم از دید اهالی سینما و مخاطبین خارج میشن. 

اما مدتی پیش شهره سلطانی رو در یکی از مراسمات سینمایی دیدیم که دوباره نگاه هارو به سمت خود جلب کرد. خانوم بازیگر نه تنها اینبار میانسال نبود بلکه از سال پیشش جوان تر نیز شده بود. شهره سلطانی در حالی که با استایلی امروزی و چهره ای زیبا و جوانتر حضور پیدا کرد، نشون داد اقداماتی که در این جهت داتشه مطلوب بوده چرا که غیرطبیعی ندش و چهره ای زیباتر و شاداب تر پیدا کرد.

shohreh_soltani_364378770_828030348943977_220835988670444825_n

الهام حمیدی

حمیدی نیز نیز در چند سال اخیر به شدت متفاوت شده. خانوم بازیگر که مِن جمله معدود چهره های معصوم سینما و تلویزیون بود، با ایفای نقش در کاراکتر های محجوب و معصومانه مشهور گشت. اما این روزها الهام حمیدی رو می بینیم در حالی که نه تنها دیگه ردی از فیس معصومانه نیست بلکه با عمل و انجام آیتم های مصنوعی زیبایی به سمت و سویی عجیب نیز کشیده شده! این سمت و سو خانوم بازیگر رو خیلی خیلی دور از سالهای جوانی اش کرده است.

3-13

مرجانه گلچین

گلچین رو نمیشه در دسته افرادی قرار داد که عمل های زیبایی پی در پی انجام نداده، اما خب زیر بار میکاپ های سنگین دیگه داره غرق میشه. خانوم بازیگر که اغلب در نقش های طنز دیده میشد اما خب حالا کم کار شده و در عوض اینستاگرم و تبلیغات و سالن های آرایشی مداما در حال دیده شدنه و اکتیو شده در این حوزه. مرجانه گلچین سن و سالی کم ندارد و به همین علت با آرایش های بسیار غلیظش مورد توجه منفی قرار میگیرد.

IMG_20230711_172537

نفیسه روشن

برخی از بازیگران هستند که پیش از آنکه در راستای هنر و کارشون مشهور بشن، با استفاده از حاشیه سازی و ساخت اخبار زرد شهرت پیدا می کنند. نفیسه روشن دقیقا مِن جمله همین افراد محسوب میشه که این روزها در فیلم و سریالی حضور نداره اما می بینیم ردپای او را در میان اخبار زرد!

نفیسه روشن این روزها دیگر شباهتی به سالهای دورش ندارد و با تغییر چهره و البته ظاهر و اخلاقی که داده باعث شده تا نفیسه ای دیگر متولد شود، نفیسه ای که چندان محبوب نیست و تنها مشهور است! نفیسه روشن هرچند که خوش قیافه می باشد، اما دیگر معصومیت قبلش رو نداره.

6-10

فلور نظری

فلور نظری نیز با بازی در سریالی های طنزی که نقش طنز نداشت مشهور شد. خانوم بازیگر این روزها حتی شبیه به دو سه سال پیشش هم نیست چه برسه به سالهای دور! فلور نظری اینطور که معلومه تا به حال عمل های زیبایی بسیاری رو تجربه کرده که چندان مطلوب نیست!

7-10

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی