|

چند سلفی از الهه حصای که ثابت میکنه این بازیگر دیوونه روسری های گل گلیه

elahe hesari shayanewd

الهه حصاری بازیگر خوش فیس ایرانیه که در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد و اینبار با تصاویرش نشون داد علاقه وافری به روسری گل گلی داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا بازیگر بودن از دست حرفه های بسیار سختی می باشد که در عین حال که من و شما از پشت گوشی و تلویزیون و پرده سینما راحت و ساده می بینیم، میتونه به شدت چالشی و سخت باشه. خب اصلا مقوله اینکه بتونی جلوی دوربین وایسی و نخندی و یا به درستی ژست و اَکت بیای تا به چه اندازه میتونه در توانایی همه آدما باشه. قطعا تو وجودیت همه نیست و حتی در بین بازیگران هم همه و همه به خوبی نمیتونن این موارد رو اجرا کنند و قطعا یه جای کارشون خواهد لنگید! 

اما به جز این مسائل، مواردی به مانند ایجاد حاشیه نیز مهمه که خب واسه همممه بازیگرا بالاخره جنجالاتی ساخته میشه هر چند که حتی از بی حاشیه ترین ها هم باشند! اما در این مطلب میخوایم برسیم به الهه حصاری بازیگر دهه شصتی که با بازی در سریال "هشت و نیم دقیقه" دیده شد و شهرت یافت. این بازیگر جوان ما از دست هنرمندان نکته دار اما کم حاشیه ای می باشد که سالهاست در این عرصه شگفت انگیز حضوری پررنگ دارد اما خب این مدلی که خیلی تو تلویزیون نموند و زود تند سریع پرید سینما و نمایش خانگی!

elahehesari_376235016_1641070179708715_8101094115076606856_n

الهه حصاری این روزها با فیلم "فسیل" بر روی پرده سینماها دیده میشه که البته تیزر اصلی بیشتر با تصویر الناز حبیبی معروف شد که خب در اینجا هم میتونیم ردپای کم حاشیه بودن الهه حصاری رو ببینیم، چرا که الناز حبیبی با استفاده از ایجاد جنجال در طول عمر کاری خود خیلی زودتر شهرت پیدا کرد. شهرتی که درش بوی حاشیه و شیطنت هم داشت اما خب الهه حصاری خیر! و باید گفت اینجوریاست که یک بازیگر میتونه با بازی کمتر بر روی تیزری پرفروش بره و بازیگری با بازی بیشتر در همون فیلم، کمرنگ تر به نظر برسه.

فسیل-Copy

اما از اینا بگذریم و برسیم به خود الهه حصاری که از دست هنرمندان خوش پوش و خوش چهره ایرانیه و با فعالیت در صفحه اینستاگرانمش مورد توجه طرفداران و رهگذران قرار گرفت. این بازیگر زن در این فضای نامرئی تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره که خب در مجموع با توجه به اینکه کاربران تیز بین در این فضا به شدت حوتاسشون هست، انگاری مشخص شد که الهه حصاری توجه و البته علاقه وافری به روسری ای گل دار و گوگولی داره که با انتشار پست و استوری های مختلف و ژست هی متفاوت و لباس های جورواجور این موضوع رو نشون داده.

الهه حصاری از دست چهره های شرقی میون بازیگران بانو می باشد که چشم و ابرویی مشکی دارد و کماکان دستی هم بر فیس خود برده و طبیعی نیست! البته که ای غیرطبیعی بودنه به مانند بازیگرانی مثل نیوشا ضیغمی و یا خانوم باره رهنما نیست و خیلی ریز و کم انجام شده که در نهایت با میکاپ های کم وی نشون میده اعتماد به نفس خوبی داره.

الهه حصاری

الهه حصاری

الهه حصاری

الهه حصاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی