|

تولد آنچنانی مرجانه گلچین تو ویلای اعیونی با ارکستر خارجی / با این تیپ باید بره عروسی

margane-golchin shayanews

مرجانه گلچین رو خیلی ها از تلویزیون میشناسن ولی این بازیگر تونسته توی فضای مجازی یه عالمه مخاطب داشته باشه و یه پیج میلیونی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مرجانه گلچین رو خیلی ها به علت اکتی که توی فیلم ها داره دوست دارن و میشناسن مثلا اگر یادتون باشه "مامان، یامان" تیکه کلام ایشون تو یکی از سریال هاش بود که بعد از پخش حسابی تو دهن مامانا افتاد و وقتی که صداشون میکردی و اعصاب نداشتن در جواب میگفتن یامان که خب میشه گفت هر بازیگری که بتونه تیکه کلا به جامعه اضافه کنه خیلی توی یادها موندگار میشه که مرجانه گلچین موفق به یه همچین کاری شد و در حال حاضر هم خیلی طرفدار داره و جالبه که تونسته نظر قشر جوون و میانسال و پیر رو باهم جلب کنه و بازی جذابی به بیننده ها ارائه بده و از قاب تلویزیون بدرخشه و دیده بشه.

شما میتونید صحت این موضوع رو از پیج اینستاگرامی مرجانه گلچین ببینید چون ایشون از خیلی از بازیگرهای جوون و به قولی به روز سینما بیشتر فالوور داره و پیجش میلیونیه و البته که از اون دسته از افرادی هست که تو این فضا حسابی فعاله و با فالووراش تعامل داره و براشون حتی یه عالمه استوری جالب و خنده دار میذاره بنابراین روحیه ی شاد این بازیگر رو میشه از صفحش هم فهمید. اما شاید براتون جالب باشه که این رو هم بدونید که خانوم گلچین قبلا هم بازیگر بوده و یه تایمی رو در این عرصه بوده و بعد از یه وقفه تقریبا طولانی دوباره برگشته، حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر براتون میگیم.

مرجانه گلچین

تولد بازی به سبک مرجانه گلچین از نوع امروزیش

مسلما فضای مجازی باعث شده که بیشتر از پیش در جریان حال و احوالات افراد مختلف از جمله سلبریتی ها قرار بگیریم و بیشتر از پیش از اون ها اطلاع داشته باشیم. مثلا احتمال داره الان باز طریق پیج یه بازیگر متوجه بشید که به شدت به ساز زدن علاقه داره و حتی توش مهارت هم داره و خب قبلا شاید این موضوع رو راجبه اون فرد نمیدونستید و یا در خیلی از مواقع پست هایی از بازیگرا دیدیم که حتی دکور و دیزاین خونشون هم توش معلوم بوده و این هم میشه یه دیتای دیگه که خب مسلما در صورتی که فضای مجازی نبود احتمال اینکه ازش باخبر بشید خیلی کم بود.

حالا مرجانه گلچین هم از اون دسته از افراده که تو این فضا خودش خیلی از احوالاتش رو فاش و آشکار میکنه و اون ها رو با طرفداراش به اشتراک میذاره مثلا ایشون حتی از اتفاقاتی که در پشت صحنه ی فیلم هاش میفته هم به فالووراش میگه. ولی در این بین یه حرکت جالبی که خانوم گلچین زده این هست که ایشون به تازگی یه کلیپ منتشر کرده که توی این کلیپ میتونید یه تولد جالب و اعیونی ببینید که گویا همکاران بازیگری که دوست خانوم هم هستن این تولد رو براش تدارک دیدن و حسابی غافلگیرش کردن که خب حق هم داشته چون دوستاش براش سنگ تموم گذاشتن.

خوشتیپی دیده نشده و منحصر به فرد از مرجانه گلچین

توی دنیای سینما مد هم یکی از چیزهایی هست که مهمه و نمیشه گفت حرف ال رو میزنه ولی خب حرفای زیادی برای زدن داره و خیلی ها پیگیرش هستن مثلا احتمالا این اواخر دیدید که یه سری از روسری های حریر رو خیلی از بازیگرها سرشون کردن و یه جورایی مد کردنشون بنابراین مد میتونه تا حد قابل توجهی توسط افراد معروف در جامعه از جمله بازیگرا بیاد روی کار و حتی از روی کار بره برای همین هست که در دنیا خیلی از برندهای معروف پوشاک برای بیشتر دیده شدن کارهاشون و به قولی روی مد اومدنشون با وجود این برای کاراش ون مدل دارن از یه بازیگر هم برای نشون دادن کارشون استفاده میکنن.

البته که شاد این روش اونقدرا در این مرسوم نباشه ولی خب در سال های اخیر خیلی از بازیگرا به سمت مدل پوشاک و میکاپ رفتن که حالا در این بین مرجانه گلچین هم مستثنی نبوده ولی چیزی که راجبه این بازیگر وجود داره این هست که ایشون یکی از اون دسته از افرادیه که ثابت کرده در این سن حسابی به خودش میرسه و شکیل و زیبا ظاهر میشه و این رو میشه از استایل های خانوم بازیگر هم متوجه شد مثلا عکس زیر رو از ایشون ببینید که تیپ بسیار زیبایی داره که خب نشون دهنده ی سلیقه ی بسیار خوبش هست و قابل تحسینه که ایشون در این سن اینهمه با وقار و زیباست.

مرجانه گلچین

منظورمون از دل جوونی مرجانه گلچین اینه

گفتیم که مرجانه گلچین از اون دسته از افراد هست که در پیجش با مخاطب هاش تعامل داره و از بازیگرهای فعال و اکتیو در این زمینه محسوب میشه که در بیشتر اوقات استوری میذاره و سعی میکنه که این استوری ها فان و خنده دار باشه مثل استوری اخیرش که راجبه اومدن رونالدو به ایران گذاشته که برای خیلی ها بامزه بود ولی در انتها همه ی این ها نشون دهنده ی این هست که این بازیگر دل جوونی داره و از اون دسته از افراده که کوک درونش همیشه فعال میمونه و خانوم نه تنها در فیلم هاش مردم رو میخندونه و یه کمدین خفنه بلکه سعی میکنه که در فضای مجازی هم این کار رو انجام بده که موفق هم میشه.

مرجانه گلچین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی