|

دیدار خیلی نزدیک بیرانوند با رونالدو تو رختکن که رفت بغلش / دخترش مدلینگ قهاریه

alireza beyranvand shayanews

به تازگی تصویری از پسر علیرضا بیرانوند منتشر شد که نشون میده آقای بازیکن بدون هزینه راحت و اسوده پسرش رو به رختکن تیم النصر فرستاده بوده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به نظر میاد دیگه لزومی نداره از حواشیه اومدن کریستیانو رونالدو به ایران بگیم چرا که همه ما میدونیم چی شد و چی نشد. چند وقت پیش بود که بازی پرسپولیس با النصر حسابی سر و صدا کرد چرا که رونالدو برای اولین بار پاش رو به ایران میگذاشت. خب طرف رونالدو هستش و یه جهان می شناسنش و میلیون ها آدم هستند براش سرو دست میشکنن. به طبع تو ایران ما هم کلی طرفدار داره که خب بعد از اومدن کریس به ایران ثابت شد این طرفدارا تا به چه حد هم زیاد هستند و پیگیر!

اما تیم مقابل رونالدو که میدونید تیم قرمز ها بود با دروازه بان مشهور و محبوب آقای علیرضا بیرانوند، باعث شد تا دوباره بیرانوند احساس چالش مقابل رونالدو رو تجربه کنه. اما این که این دو تیم مقابل هم بودن ظاهرا اصلا چیزی از محبوبیت رونالدو کم نکرده بود و همچنان حتی برخی بازیکنان خود قرمز ها هم شیفته کریس بودند. این موضوع تا جایی دیده شد که حتی شهاب زاهدی بازیکن پرسپولیس از رونالدو درخواست پیراهنش رو کرد و کریس جان هم تحویلش نگرفت!!

وقتی این آقای پسر بدون ذره ای هزینه یه راست میره بغل رونالدو

اما در عوض به تازگی تصویری منتشر شده که نشون میده رونالدو یه طرفدار پارتی باز رو تو رختکن دیده. این در حالیه که خیلیا برای گذری دیدن کریس تو هتل، میلیون ها خرج کرده بودن و نتونستن، اما این کوچولو مثل آب خوردن با بازیکن مورد علاقش دیدار داشت و هزینه ای هم نکرد!

شاید از اونجایی که در ابتدا اسم از علیرضا بیرانوند آورده بودیم حدس زده باشید که منظورمون کیه اما اگر خیلی خبر از جزئیات بازیکنان نداشته باشید خیر! 

این کوچولو کسی نبود جز طاها بیرانوند پسر علیرضا بیرانوند که در روز بازی به رختکن تیم النصر میره و با کریس جانِ محبوبش ملاقات میکنه و عکس یادگاریش رو هم میگیره. ولی صداش رو در نمیاره تا اینکه به تازگی در صفحه اینستاگرامش عکس رو پست کرد و یه عالمه کامنت گرفت. نظرات خب هم منفی بودن چون به پارتی بازی وی اشاره داشتند و هم مثبت بودن چون طرفدار آقای بیرانوند هستند و بر این نظرند که نباید به یه بچه از این جملات ناهنجار چسبوند!

Untitled

استعداد مدلینگ و ورزشی بارانا بیرانوند فالووراشو متعجب کرد!

البته که پیج توسط خود طاها خان نمیره جلو و اونچه که مشخصه اینه که اکرم بانو همسر علیرضا و مادر طاها هستش که خیلی چیز ها رو در دست گرفته و هندل میکنه. مثلا اینکه هم دخترشون بارانا و هم طاها پیج هایی بزرگ دارند با کلی فالوور، اما اونها اونقدری سنشون کمه که برای بلاگری مناسب نیستند و از طرفی هم پیجاشون به قدری با برنامه ریزی و ادیت شده پست و استوری میذاره که باز هم مشخصه به دست مادرشونه.

بارانا بیرانوند نیز در صفحه خود با بیش از 130 هزار دنبال کننده اکتیوه و عکس و ویدیو های بسیاری ازش منتشر میشه که نشون میده خانوم کوچولو هم مثل پدرش ورزشکاره و یه ژیمناستیک کار حرفه ای هستش. البته اینطور که این دختر دهه نودی هنرمند داره نشون میده و واکنش داره، به نظر میاد تو عرصه مدلینگ هم میتونه پر استعداد باشه. در ادامه ببینیم تصاویری از وی در حالی که چهره ای خیلی شبیه به پدرشه.

Untitled

Untitled

چیشد که علیرضا بیرانوند دوباره محبوب شد؟ چیشد که زنش، زنش شد؟!

علیرضا بیرانوند یه مدتی بود که به دلیل حواشی که ازش تو جام جهانی ساخته شد رفت تو جنجالات ناهنجار و تو چشم خیلیا هم اَخ شد!! اما با بازی در مقابل رونالدو نشون داد بهترین بازیکن زمین بود و باز هم از دل و جون مایه گذاشت. همین شد تا بیرانوند دوباره طعم محبوبیت زیاد رو بچشه و تو دل و جون هواداراش جا بگیره.

علیرضا بیرانوند با همسر اکرم بیرانوند خیلی ساله که ازدواج کرده. آقای بازیکن با همسرشون دختر عمو پسر عمو هستند که اتفاقا علیرضا برای شکوفایی استعدادش اومده بوده تهران و خونه عموش مدتی موندگار شد و بعد هم شیفته دختر عمو جانش! اما چون پولی برای تشکیل زندگی نداشته پس زده میشه تا اینکه میره و بعد از اولین قراردادش برمیگرده خواستگاری. به همینم جذابی!

بیرانوند+همسر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی