|

وقتی نیوشا ضیغمی با عوض کردن مدل موهاش از عمه ی دوماد شد خواهر عروس / دایره زدن دورش

newsha-zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی این روزا پروژه ی خاصی نداره و یه جورایی بازنشسته هست فقط این اواخر در برنامه ی چیدمانه شرکت کرده که سلبریتی ها رو دعوت میکنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی رو میشه از جمله بازیگرایی دونست که خانوم با وجود این که یه جورایی دیگه بازنشسته محسوب میشه هنوز هم خیل ها میشناسنش و فن و طرفدارش هستن ولی خب اگر بخواهیم که صادق باشیم همون موقع هم که ایشون بازی میکردن اونقدرا که باید و شاید بازی برجسته ای ندارن و یعنی یه جورایی میشه گفت که نیوشا ضیغمی بازیگر زیبایی هست و اون دوره ای هم که فیلم بازی میکرد بیشتر با موضوع عاشقانه و رمانتیک بود که توی ایران طرفدار زیاد داره تونست دیده و شناخته بشه و فیلم های خانوم توی گیشه حسابی بفروشه ولی خب بالاخره که برای بودن توی این جایگاه زحمت کشیده.

اما موردی که راجبه نیوشا ضیغمی وجود داره این هست که ایشون یه دوره ای رو درگیر حواشی شد و بیشتر این حواشی هم برمیگشت به طلاقش که خب یه جورایی خودش هیزم این آتیش رو بیشتر کرد اون هم وقتی که یه عکس از صفحه ی دوم یه شناسنامه که روش مهر طلاق خورده بود منتشر کرد و با زبون بی زبونی گفت که طلاق گرفته ولی بعد خیلی زود این عکس رو پاک کرد و بعدا حتی گردنش هم نگرفت ولی واقعیت تغییری نکرد چرا که حواشی، واقعی بودن و خانوم ضیغمی از همسرش که یه تایمی به علت این که تاجر بود بسیار سر و صدا به پا کرده بود طلاق گرفته، اما حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر براتون میگیم.

نیوشا ضیغمی

وقتی نیوشا ضیغمی بالاخره تصمیم میگره که از عمه ی دوماد بودن دست بکشه

چشم ما خانوم ها به شدت به تغییرات حساس هست در حالی که شاید آقایون اینطور نباشه مثلا شاید براتون پیش اومده باشه که برید آرایشگاه و تغییراتی توی صورت و موهاتون بدید و خب منتظر بمونید همسرتون از سره کار برگرده و حسابی از جمال زیباتون تعریف کنه ولی در کمال ناباوری وقتی که |آقا برمیگرده متوجه نمیشه که هیچ بهتون هم میگه بابا چته مثل مرغ بال بال میزنی! اما این موضوع راجبه خانوم ها اینطور نیست خصوصا خانوم های امروزی مثلا شما کافیه که یه عکس بهشون نشون بدی در کسری از ثانیه هر عمل و کار زیبایی که طرف توی عکس انجام داده باشه رو براتون میشمارن!

نیوشا ضیغمی

البته که این موضوع از جزئی بینی خانوم ها نشات میگیره که خب تا یه حدیش خوبه ولی از یه حد که بگذره یه جورایی تبدیل به وسواس میشه مثلا در مواقعی که خط چشم میکشید اگر خیلی جزئی بشید و بخواهید که هر دو خط چشم رو قرینه در بیارید احتمالا تا یه روز ازتون زمان ببره و در انتها بگید من اصلا بیرون نمیرم و برید صورتتون رو بشورید و یه آهنگ غمگین بذارید و در حالی که چشماتون میسوزه اینستا رو باز کنید و یه عالمه دختر که از شما بهتر خط چشم میکشن رو ببینید و بیشتر به حال خودتون غصه بخورید که چرا شما بلد نیستید!

حالا بریم سراغ یه اتفاق جالب راجبه نیوشا ضیغمی که خانوم ها تا مدت ها منتظرش بودن و اون هم عوض کردن مدل موی این بازیگره اون هم بعد از یک قرن که دیگه انقدر خانوم ها بهشون گفتن که نیوشا خانوم کوتاه اومد از اون حالت مجلسی خارج شد که انگار از فک و فامیلای دوماد بود ولی جالبه که حالا نمیدونه چیکار کنه!

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی و دوره شدنش تو لحاف و تشک فروشی

تا حالا فرد معروفی رو از نزدیک دید و یا اصلا فرد معروفی وجود داره که دوست داشته باشید که اون رو از نزدیک ببینید و به نظرتون وقتی که اون طرف رو دیدید چه عکس العملی داشته باشید مثلا میرید جلو و بهش سلام میکنید، ازش عکس و امضا میگیرید و یا از خجالت حتی روتون نمیشه که بهش نزدیک بشید؟ مثلا احتمالا خبرهای افراد علاقمند و هوادار رونالدو رو این اواخر دنبال کرده باشید که خیلی ها حتی تپه رو بابت دیدن این بازیکن بالا رفتن تا نشون بدن تا چه حد و اندازه به این فرد علاقمند هستن آیا فرد معروفی وجود داره که شما به خاطرش حاضر بشید یه همچین کاری کنید؟

نیوشا ضیغمی

ولی توصیه ما این هست که نکنید! چون بالاخره شاهد این بودیم که چه آبروریزی شد بابت این کار اون دسته از عزیزانی که تپه نوردی کردن بنابراین در صورتی که یه فرد معروف میبینید اول شرایط رو بسنجید و بعد نزدیکش بشید برای درخواست عکس و امضا چون شاید اون لحظه اون فرد با خونوادش بیرونه و دوست نداره که وقتش به این چیزا بگذره.

حالا تو یه اتفاق جالب هم نیوشا ضیغمی تو یه مغازه که مشخص نیست پارچه فروشیه و لحف فروشیه و یا هر چیزی حاضر شده که یه عالمه آدم پشت ایشون صف بستن در حالی که از چهره ی خیلی از اون ها مشخصه که حتی نمیدونن که چرا اونجا هستن و فقط خانوم بازیگر رو دوره کردن که هر آن شاید خفه شه و البته که مشخص هم نیست خوده نیوشا خانوم چرا اونجاست آیا برای تبلیغ هست و یا اتفاقی و فقط برای خرید اونجا حضور داره؟!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی