|

آیسان مظلوم سقوط شده گرگِ این روزای زخم کاری / با این عکسا بارشو حسااابی بست!

elnaz-malek shayanews

الناز ملک از جمله بازیگرهایی هست که این روزا اون رو در حال هنرنمایی توی زخم کاری میبینیم که تونسته حسابی بترکونه مثل سریال قبلیش سقوط.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الناز ملک رو این روزا دیگه هر کسی که زخم کاری میبینه میشناسه و شیفته ی بازیش هست چرا که این استعداد درخشان نشون داده که هر فیلمسازی میتونه به قابلیت های بینظیرش اعتماد و اتکا کنه و حتی مثل سریال سقوط نقش اول رو بهش بسپارن و یه نتیجه ی فوق العاده ببیننن که هنوز با این که مدت ها از سریال گذشته خیلی ها معتقد باشن که موفقیت ترین بازیگر زن سال های اخیر الناز ملک هست و بابتش حتی نظرسنجی هم بذارن و خانوم بازیگر رتبه دار بشه اون هم از نوع اولش. اما خب میدونید که بازیگری واقعا کار دشوار سختی هست و حتی به میزان قابل توجهی میتونه روی روان افراد تاثر بذاره که گاها منفی هست.

چرا که افراد بازیگرا مجبور هستن که هر دفعه نقش افراد مختلف رو بازی کنن مثلا الناز ملک که آیسان رنج کشیده ولی قوی توی سقوط بود تبدیل شده به سیمای مرموز که سیاستش آدم رو میترسونه و امکان داره هر آن تبدیل به ساید منفی داستان بشه که هر چند الان هم اونقدرا مثبت نیست. بگذریم برسیم به الناز ملک در واقعیت که خانوم علاوه بر این کوه استعداد هست و این خیلی وقته ثابت شده هست بلکه از اون دسته از زیبارویانی هست که قیافه ی تک بعدی نداره و میتونه نقش مثبت و منفی رو با توجه به حالت چهر ه ای که داره ایفا کنه که حالا در ادامه بیشتر میخواهیم راجبه این بازیگر براتون صحبت کنیم.

الناز ملک

الناز ملک با چشمایی که به رخ کشید دیگه بارشو بست تا قله ی قاف

زیبا بودن یه موضوعی هست که از بچگی برای همه مهم هست مثلا یه بچه از موقعی که که یه ذره زبون باز میکنه و با بزرگتراش میشینه و بلند میشه معنی زشت و زیبا رو میفهمه و شروع میکنه از این مفهوم در زنندگی روزمره اش استفاده کردن ولی واقعا چه معیاری برای این که بگیم یه چیزی صد در صد زیباست و یا صد در صد زشت هست وجود داره؟ اصلا دنیا کی اینقد بی رحم شد که آدم ها رو هم حتی با این مقیاس ارج و قرب داد یعنی زیبا رویان تو دسته ی خوب ها و تاپ های جامعه و اونایی که از نظر معیارها و استانداردهای جامعه زیبا نبودن توی دسته ی بدها، ولی یه لحظه فکر کنید کی این رو تعیین کرده؟

الناز ملک

کی باعث شده که این روزا خیلی از نوجوون ها حتی قبل از این که به سن قانونی برسن برن و بینیشون رو که توی بلوغ گنده شده و بعد از گذشت این زمان اندازه اش برمیگرده رو ببرن زیر تیغ جراحی؟ بگذریم برسیم به مسئله ی زیبایی در جامعه ی هنرمندان که در این قشر هم حرف اول رو میزنه و در صورتی که زیبا نباشید امکان پیشرفت و موفقیتتون بسیار کم خواهد بود مثلا الناز ملک از اون تافته های جدا بافته ی چشم رنگی بود در این قشر که این موضوع بسیار توی دیده شدنش تاثیر داشت وقتی با روبنده ای که توی سقوط به صورتش داشت و جفت چشم های سبزش خودنمایی میکردن.

بنابراین میشه گفت که ایشون هم زیبایی و هم استعداد رو باهم داره و باید منتظر یه آینده ی فوق درخشان از ایشون باشیم حالا در ادامه عکسی هایی که ایشون به تازگی از خودش منتشر کرده رو ببنید که همه ی توجه ها رو به خودش جلب کرده.

الناز ملک

الناز ملک

وقتی الناز ملک سنگ تموم گذاشته برای بازیگر بودن

در خصوص این که بازیگر بودن سخته صحبت کردیم ولی اگر بخواهیم در این موضوع یه مقدرا بیشتر دقیق بشیم باید از این بگیم که شما در صورت بازیگر بودن باید احساسات متفاوتی رو در انی از واحد به نمایش بذارید و بتونید از پس هندل کردن اون ها بربیایید مثلا وقتی کارگردان اکشن میده شما باید خیلی بی مقدمه یهو نقش یه فرد عصبانی رو که در حال شکوندن ظرف هاست بازی کنید و یا یهو بعد از شروع فیلمبرداری باید مثل دیوونه ها شاد باشید و بخندید که همه ی این ها یهو باید انجام بشه بدون در نظر گرفتن این که حال قبلتون چطور بوده؟

مثلا الناز ملک تو یک تستی برای بازی باید یهو بزنه زیر گریه اون هم خب باید خودش این حس غم رو تو خودش ایجاد کنه که در اثر اون بتونه گریه کنه که میبینید به زیبایی هر چه تمام تر از پسش براومد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی